Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Nemačka nije ni imala međugradski autobuski sabraćaj do skoro - kamo sreće da se i mi vozimo vozom i da su nam autobuske stanice nebitna mesta pored puta.

Ali vi ste, takvi kakvi ste, gotovi: još malo, pa nestalo.
Čuveno "da, ali..." do malopre vrhunske stanice, sad ispade da ih ni nemaju... Ha ha ha
 
Što počinješ raspravu, kad ne možeš da se nosiš.
Objavi slobodno svoje postove, ne moraš mi se obraćati, ja te nisam ni primetio.
A uvek možeš argumentovano i konkretno reći šta nije tačno.
 
Upravo stanice mnogih saobraćajnih sistema ne mogu da se zamisle bez barijera. Amsterdam metro npr.

Cela Nemačka nema nijedan saobraćajni sistem sa barijerama (u to aerodrome ne računam). Znači funkcioniše.

Polako sa takvim opštim "tvrdnjama" te ovo ne može, te ovo može, ipak ste na forumu gde su ljudi videli nešto od sveta pa se ne mogu tako olako prodavati takve, oprostite, gluposti.
 
Kad se ne može protiv činjenica, onda kreće lupanje i prodavanje magle. Na sreću, ljudi ovde takve odavno ignorišu i ne nasedaju.
 

Malo o cenama "usluga", uslovima vraćanja i menjanja karata i sl.
Какве везе има National Express (аутобуски превозник) са Београдском аутобуском станицом? То су цене и услови аутобуског превозника, а не аутобуске станице.
Проблем у Србији (тачније аутобуском превозу у Србији) је што, ако купим карту преко сајта аутопревозника (нпр. Нишекспрес), морам да платим харач и БАС-у. Био сам у Великој Британији 2014. године и нисам плаћао никакав додатни харач станици Викторија. Исто као што не плаћам ни железничким станицама Нови Београд и Нови Сад кад купим карту преко сајта или апликације Србија воза (још добијем и попуст 5%).
Кад смо се већ дотакли Велике Британије, колика је тамо просечна плата? Колики су трошкови радне снаге, енергената, потрошног материјала итд.? Без тих података, ове цене и таксе су бесмислене.

Jeste tragično i jeste minus kad ima 15 prevoznika i 40 polazaka na istoj relaciji. Nema peronske karte, ali ima agencijske "usluge" (nije šija nego vrat) od 5€. Zna se da EU ima bolju saobraćajnu infrastrukturu od Srbije, šta je tu novo. Mnogi ozbiljni gradovi u toj Nemačkoj ni nemaju stanicu. Frankfurt je napravio novu bez ijedne nadstrešnice.
Sad očekujemo neko "da, ali..." Ne znam zašto vi eurofili skačete ako neko ne deli vaše oduševljenje, već realno gleda.
U svakom slučaju, niti želim niti nas dvoje možemo raspravljati ravnopravno o ovoj temi.
Трагично је за БАС који више не би могао да дрпа паре од путника. За путнике није, они се брзо навикну на добре стваре. Где то има 15 превозника и 40 полазака? Чак ни за НС нема толико превозника, а тек их неће бити у наредном периоду.
Немају аутобуску станицу зато што имају добру железницу.
Мани се сталног лепљења етикета у расправи. Ако већ мислиш да си патриота, где су нестале паре за нову аутобуску станицу? Шта ради 700 запослених у БАС-у? Патриотизам је одговорити на та питања, а не лепити људима етикете.
 
Jeste tragično i jeste minus kad ima 15 prevoznika i 40 polazaka na istoj relaciji. Nema peronske karte, ali ima agencijske "usluge" (nije šija nego vrat) od 5€. Zna se da EU ima bolju saobraćajnu infrastrukturu od Srbije, šta je tu novo. Mnogi ozbiljni gradovi u toj Nemačkoj ni nemaju stanicu. Frankfurt je napravio novu bez ijedne nadstrešnice.
Sad očekujemo neko "da, ali..." Ne znam zašto vi eurofili skačete ako neko ne deli vaše oduševljenje, već realno gleda.
U svakom slučaju, niti želim niti nas dvoje možemo raspravljati ravnopravno o ovoj temi.

Sa takvim načinom razmišljanja zaposlenih i komunikacijom dobro je da imamo i ovakav BAS.

FRA stanica, kao i mnoge druge u DE su odmah pored vrlo funkcionalnih železničkih stanica.
Sam Berlin pored glavne stanice ima nekoliko stajališta koja nisu natkrivena, ali su uredjena - Sudkreuz, BER aerodrom, Alexanderplatz.

Karte za bus kupujemo uglavnom online i niko ne ide do šaltera da proveri red vožnje.

Imam malo iskustva sa autobuskim stanicama na istoku Nemačke, Berlin, Lajpcig, Drezden, Potsdam… kao i iz Italije i Slovenije i apsolutno nigde se ne plaća nikakav žeton, ulazak, taksa, porez ili bilo šta slično.

Iz tog razloga i dok sam živeo u Beogradu uglavnom sam izbegavao BAS.
 
Neki iz BAS-u troluju a neki bogami i bloguju!
 
Sa takvim načinom razmišljanja zaposlenih i komunikacijom dobro je da imamo i ovakav BAS.

FRA stanica, kao i mnoge druge u DE su odmah pored vrlo funkcionalnih železničkih stanica.
Sam Berlin pored glavne stanice ima nekoliko stajališta koja nisu natkrivena, ali su uredjena - Sudkreuz, BER aerodrom, Alexanderplatz.

Karte za bus kupujemo uglavnom online i niko ne ide do šaltera da proveri red vožnje.

Imam malo iskustva sa autobuskim stanicama na istoku Nemačke, Berlin, Lajpcig, Drezden, Potsdam… kao i iz Italije i Slovenije i apsolutno nigde se ne plaća nikakav žeton, ulazak, taksa, porez ili bilo šta slično.

Iz tog razloga i dok sam živeo u Beogradu uglavnom sam izbegavao BAS.
Sa ovakvim ponašanjem i razmišljanjem gastarbajtera, dobro je da nas Nemci tretiraju i kao motače kablova.
Jeste da stanica nema ni nadstrešnicu (da, ali... ) grad je lep pa mu ni ne treba - taj rezon otprilike.

"Nisam bio u Sloveniji, nisam bio nigde, ali znam..."
Na slovenačkim autobusnim postajama se normalno plaća stanična usluga.

Tema foruma je izgradnja nove stanice, drži je se.
 
Sa ovakvim ponašanjem i razmišljanjem gastarbajtera, dobro je da nas Nemci tretiraju i kao motače kablova.
Jeste da stanica nema ni nadstrešnicu (da, ali... ) grad je lep pa mu ni ne treba - taj rezon otprilike.

"Nisam bio u Sloveniji, nisam bio nigde, ali znam..."
Na slovenačkim autobusnim postajama se normalno plaća stanična usluga.

Tema foruma je izgradnja nove stanice, drži je se.

Mislim da niste razumeli šta je @milaki990 napisao, stanica u Frankfurtu nema nadstrešnicu zato što je direktno do železničke stanice pa ljudi koriste čekaonice i servise železničke stanice koja je mnogo bogatija od potencijalne autobuske. A i to je dobar primer kako obe stanice sarađuju i dopunjuju jednu druge.

Naravno da centralne bus stanice u Nemačkoj koje nisu baš do železničke imaju nadstrešnice itd. Evo na primer u Hamburgu:
1657449907086.png


Minhen
1657449975819.png


Očigledno je da nemate interesa da učestvujete u nekoj smislenoj diskusiji, pa ove replike više pišem zbog drugih forumaša koji možda nisu upoznati sa temom sa ciljem da ne nasedaju na priče da je ovo što trenutna BAS nudi neka "normalna" priča.
 
Tema foruma je Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG).

Ja sam neko ko na ovom forumu ukazuje i na probleme na koje nailazim u Nemačkoj i koje mi smetaju. Trudim se uvek da objektivno ukažem i na dobre i na loše stvari.

Što se tiče te stanice u Frankfurtu, na njoj nisam bio i sigurno je da je nedostatak to što nema nadstrešnicu. Sa druge strane, za razliku od Beograda, pored se nalazi železnička stanica sa puno sadržaja tako da putnici imaju gde da provedu vreme i da budu zaštićeni od eventualnih loših vremenskih uslova.

Što se tiče Slovenije, konkretno Ljubljane, koliko se sećam pristup autobusima je omogućen svima. Kartu sam kupio online (da li je u nju uračunata neka stanična usluga nemam pojma, platio sam onoliko koliko je bilo napisano da karta košta u aplikaciji).
Za razliku od toga, u Beogradu ukoliko želim da ispratim stariju osobu ili nekoga sa detetom i da pripomognem oko ulaska u autobus i smeštanje prtljaga, ja kao neko ko ne putuje moram da kupim peronsku kartu (tako je bilo ranije) što je besmislica.

U martu sam bio u Poljskoj, konkretno u Poznanju i Vroclavu sam koristio autobuske stanice (postavljao sam i slike na ovoj temi) i pristup autobusima je omogućen svima bez plaćanja naknade. Kartu sam kupio online. Stanica u Poznanju ima veću, uredniju čekaonicu sa više sedećih mesta od BAS-a.

Kao potencijalni putnici itekako imamo pravo da kritikujemo i ukazujemo na probleme na BASu. A BAS bi kao ozbiljna trebao da unapredjuje svoje poslovanje iz godine u godinu, a ne da tavori.
I dalje ostaje pitanje da li na BASu stvarno radi 700 ljudi koliko se pominjalo?
Ukoliko je to tačno, šta 700 ljudi radi? Kakva je sistematizacija? Da li je to uzrok što su plate u BASu jadne i što nema novca za investicije?
 
Mislim da niste razumeli šta je @milaki990 napisao, stanica u Frankfurtu nema nadstrešnicu zato što je direktno do železničke stanice pa ljudi koriste čekaonice i servise železničke stanice koja je mnogo bogatija od potencijalne autobuske. A i to je dobar primer kako obe stanice sarađuju i dopunjuju jednu druge.

Naravno da centralne bus stanice u Nemačkoj koje nisu baš do železničke imaju nadstrešnice itd. Evo na primer u Hamburgu:
Pogledajte prilog 140779

Minhen
Pogledajte prilog 140780

Očigledno je da nemate interesa da učestvujete u nekoj smislenoj diskusiji, pa ove replike više pišem zbog drugih forumaša koji možda nisu upoznati sa temom sa ciljem da ne nasedaju na priče da je ovo što trenutna BAS nudi neka "normalna" priča.
Nova stanica u Frankfurtu 10-15 perona, postoji kiosk flixbusa i to je to. Zgradu do stanice nisu otvorili jer nisu rešili nešto oko upravljačkih prava (možda jesu ove godine).
Ne zna se zašto postavljate ove slike, već ste pre 15 godina pokazali Hamburg. Znamo da su tamo urednije fasade, razumemo da vam je minhenska stanica lepa. Ali što se tiče njene funkcije, ona je primer lošeg rešenja. Peroni su na nuli. Čekaonica (koja uglavnom zvrji prazna) 2. sprat, agencija za prodaju 1. ili 2. I sve to povezano sa dva lifta nosivosti po četvoro putnika.
A u kolektivnoj jednoumnoj histeriji gde se samo sipaju opšta mesta i floskule, za koju kažete smislena rasprava, naravno da se ne može učestvovati. Osim Seniora na V (koji je u međuvremenu promenio ime) ostalih dvoje-troje koji stalo natrčavaju ništa nisam pitao.
 
Tema autobuska stanica, ja pitam kako je moguce da su do sada pitrisili 15 miliona i ne dobijam odgovor...hm...

a da se vratiš ti na upućivanje forumaša na istraživanje kako je to u svetu još gore nego na BASu?
Vidim da na više tema daješ stručne komentare, možemo forumaši dosta saznati. Bolji si i od Čučkovića, mogao te Gangula uzeti da je znao za tebe.
 
Hvala Vam što se interesujete za moje bitisanje na ovom forumu...umesto što čitate moje postove sa drugih tema, pročitajte mojih 5 poslednjih na ovoj...i dajte odgovor na jednostavno pitanje. Ukoliko odgovora nemate ..recite to...jer razumem koliko je teško objasniti ovaj lopovluk. Ako ne znate ...recite...da ne gubim više vreme na Vas..jer ste, gledajući sve Vaše odgovore, jedan običan trol.
 
Bravo za BAS, na 700 zaposlenih dodali ste i PR tim za pisanje na beobuildu.

Sto je najgore vi zivite u balonu da nama cinite uslugu sto postojite. Ne postoji osoba koja stanicu ne dozivljava kao supu, a ovde ste dosli da osporavate sve i svakog sem vas samih. Prosto razumite da ste za obican svet isti kao taksisti kada blokiraju grad, obicni monopolisti koji su toliko van realnosti da im nema spasa.
 
Ali bukvalno. Jedva sam dočekao prugu za Novi Sad da ne moram zbog tog jednog jedinog putovanja da idem tamo, a platim uslugu kao da na stanici imam i privatan đakuzi, mesto za skladištenje stvari, toplu čekaonicu i da ću stići negde u najkraćem mogućem vremenu. A na sve to možda budem odžeparen za ovo malo studentskih para što imam... :ROFLMAO:
Kad samo pomislim na samo približavanje, nije mi dobro.
 
БАСу је потребан конкурент као хлеб. Даље ће све да се урегулише само. Град уместо што прети да ће да "одузме" (додуше није баш јасно шта су планирали да одузму, претпостављам градилишну парцелу у блоку 42), боље би било да прода свој удео у БАСу а да од добијеног новца организује још једног оператера.
 
Vrh