Realno je da je broj, bez obzira na obim posla koji imaju (saobraćaj, biletari, otpravnici, servis, parking, majstori, čišćenje, ugostitelji, trgovci, obezbeđenje...) prevelik u odnosu na promet koji ostvaruju. Razlog je i nizak stepen automatizacije ulaska (žetoni), ne postojanje internet kupovine karata , nemogućnost plaćanja karticama, tradicionalni način trgovanja, nepotrebne službe iz vremena socijalizma i porodični odnosi koji prave negativnu selekciju kadrova, svako je "nečiji". Živi rad jede sav prihod. Da li može manje? Može. Ne sad 100 ili 200 radnika jer imate smenski rad i poštovanje zakona u smislu odsustva (naravno ima i zloupotreba). Realno da se smanji za 30% stanica bi prodisala . Ali najveći problem nije broj radnika nego niska produktivnost, trom i zastareo sistem i ne postojanje inovacija. Sve radi slično kao 1966. Alatima iz prošlosti oni hoće da posluju u budućnosti. Ne ide. A firma je sa stanovišta ekonomije idealna. Monopol.