Realno je da je broj, bez obzira na obim posla koji imaju (saobraćaj, biletari, otpravnici, servis, parking, majstori, čišćenje, ugostitelji, trgovci, obezbeđenje...) prevelik u odnosu na promet koji ostvaruju. Razlog je i nizak stepen automatizacije ulaska (žetoni), ne postojanje internet kupovine karata , nemogućnost plaćanja karticama, tradicionalni način trgovanja, nepotrebne službe iz vremena socijalizma i porodični odnosi koji prave negativnu selekciju kadrova, svako je "nečiji". Živi rad jede sav prihod. Da li može manje? Može. Ne sad 100 ili 200 radnika jer imate smenski rad i poštovanje zakona u smislu odsustva (naravno ima i zloupotreba). Realno da se smanji za 30% stanica bi prodisala . Ali najveći problem nije broj radnika nego niska produktivnost, trom i zastareo sistem i ne postojanje inovacija. Sve radi slično kao 1966. Alatima iz prošlosti oni hoće da posluju u budućnosti. Ne ide. A firma je sa stanovišta ekonomije idealna. Monopol.Ljudi, jedini koji ovde zna znanje je Veteran realno. Veterane, kaži mišljenje o broju zaposlenih na BAS-u.
Jesi li ti među tih 30%, šta misliš? Jesi našao gde ćeš?Realno je da je broj, bez obzira na obim posla koji imaju (saobraćaj, biletari, otpravnici, servis, parking, majstori, čišćenje, ugostitelji, trgovci, obezbeđenje...) prevelik u odnosu na promet koji ostvaruju. Razlog je i nizak stepen automatizacije ulaska (žetoni), ne postojanje internet kupovine karata , nemogućnost plaćanja karticama, tradicionalni način trgovanja, nepotrebne službe iz vremena socijalizma i porodični odnosi koji prave negativnu selekciju kadrova, svako je "nečiji". Živi rad jede sav prihod. Da li može manje? Može. Ne sad 100 ili 200 radnika jer imate smenski rad i poštovanje zakona u smislu odsustva (naravno ima i zloupotreba). Realno da se smanji za 30% stanica bi prodisala . Ali najveći problem nije broj radnika nego niska produktivnost, trom i zastareo sistem i ne postojanje inovacija. Sve radi slično kao 1966. Alatima iz prošlosti oni hoće da posluju u budućnosti. Ne ide. A firma je sa stanovišta ekonomije idealna. Monopol.
Što se ne založiš da predlog sindikata bude ovo smanjenje?Realno je da je broj, bez obzira na obim posla koji imaju (saobraćaj, biletari, otpravnici, servis, parking, majstori, čišćenje, ugostitelji, trgovci, obezbeđenje...) prevelik u odnosu na promet koji ostvaruju. Razlog je i nizak stepen automatizacije ulaska (žetoni), ne postojanje internet kupovine karata , nemogućnost plaćanja karticama, tradicionalni način trgovanja, nepotrebne službe iz vremena socijalizma i porodični odnosi koji prave negativnu selekciju kadrova, svako je "nečiji". Živi rad jede sav prihod. Da li može manje? Može. Ne sad 100 ili 200 radnika jer imate smenski rad i poštovanje zakona u smislu odsustva (naravno ima i zloupotreba). Realno da se smanji za 30% stanica bi prodisala . Ali najveći problem nije broj radnika nego niska produktivnost, trom i zastareo sistem i ne postojanje inovacija. Sve radi slično kao 1966. Alatima iz prošlosti oni hoće da posluju u budućnosti. Ne ide. A firma je sa stanovišta ekonomije idealna. Monopol.
To prvo mesto se proverava krivama tragova.malo su mi cudni ovi delovi. Narandzasto - malo teze uparkivanje. Crveno - malo teze ispakiravanje Plavo - ok imaju "zub" ubog ulaza na parking unutra, ali zar nisu sva parkig mesta ide duzine od 18m? Ako jesu zasto nije sve u liniji
Pogledajte prilog 140145
Sindikalci sve ćerke i žene pozapošljavali; dosta nepotizma, hoćemo ljude sa licencama. Napravili ste ruglo od BAS-a.
Čini mi se da si došao na pogrešan forum,druže.Pitam Veterana šta misli o kolegi koji potkrada BAS ili putnike, a admin to briše. Može čovek lepo da kaže da osuđuje takve i da se zalaže da dobiju otkaz (kao što većina članova foruma misli da treba). Međutim on ne odgovara jer se slaže sa lopovom, a ne može ni da napiše odgovor.
Razumeo:Čini mi se da si došao na pogrešan forum,druže.
Jasno je za ovo prvo, samo su mogli da zrtvuju to jedno mesto, da malo to ispeglaju. Sto se tice perona za prihrad, mislio sam da su oni ovamo na ovom "izdvojenom" delu sa zasebnom ulicom, a i mislio sam da se svi peroni rade 18m.To prvo mesto se proverava krivama tragova.
Peroni za prigradski saobraćaja imaju duži deo od cement-betona (Lbus~19m). Međumesni bus 15m max.
Dva perona na uglu lako izlaze - ista putanja vraćanja na asfalt, kao pri postavljanju.
Što bi ga žrtvovali kad će trebati. I zglobni prolazi normalno, o solo-busu da ne govorimo. Mada, napravio je CIP problem sa malim razdelnim ostrvom na ulazu.Jasno je za ovo prvo, samo su mogli da zrtvuju to jedno mesto, da malo to ispeglaju.
Na šta konkretno misliš? Niko od rukovodstva nema auto skuplji od 5.000 evra i mlađi od 10 godina. Sve fiati, seati i fordovi. Kelneri i vratari jača kola voze.Ovde biti dobitna kombinacija za rukovodstvo BAS. Dobili pare, potrošili pare i na kraju ostale im pare u džepovima! A stanica? Pa napraviće je iz budžeta tj. iz naših džepova!
Nisu službeni - privatni su. Od službenih tu su kedi, kombi i honda stari 20-30 godina... da, i magacinski kolica.Ma pusti ti službene automobile..nego dotični kaže da je do sada u onaj malo veći parking uloženo 15milki?
Direktor tvog sektora iz tzv. zajedničkih poslova BAS-a ima platu možda 88-89 hiljada mesečno. Izvini ako si to negde pomenuo.Ovde biti dobitna kombinacija za rukovodstvo BAS. Dobili pare, potrošili pare i na kraju ostale im pare u džepovima! A stanica? Pa napraviće je iz budžeta tj. iz naših džepova!