Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Treba da se zavrsi blok 42, ali i da se napravi prolazna na Autokomandi. Nesto kao dolazni peron na BAS-u paralelno sa stajalistem GSP-a sa zatvorenom cekaonicom, toaletom, pekarom i trafikom sa obe strane autoputa.
 
Zapravo, da.
Što se tiče šatl-linija, treba ih više. Jedna mora da ide i u južna naselja. Recimo, preko Mosta na Adi, preko Banovog brda Filmskog grada, Vidikovca, Rakovice i da terminira na Miljakovcu.
 
Zapravo, da.
Što se tiče šatl-linija, treba ih više. Jedna mora da ide i u južna naselja. Recimo, preko Mosta na Adi, preko Banovog brda Filmskog grada, Vidikovca, Rakovice i da terminira na Miljakovcu.

Ne slažem se. Čemu ta autobusizacija kad postoji BG voz u Zemunu? Ž.st. Zemun je najveća putnička železnička stanica u Beogradu i od nje treba napraviti HUB i odatle da idu BG vozovi i ka Resniku i ka Pančevu. Jednog lepog dana će (nadam se) taj BG voz produžiti do aerodroma, a do Ž.st. Zemun doći i metro.
 
To što Pantograf kaže. Dok apsolutno navijam da što pre pruga stigne do Tesle, za sada moraju da razviju šatl-buseve
 
Sa BG vozom koji ima polaske na 30/60 min i ne ide do aerodroma nema smisla terati putnike da menjaju tri prevoza (tramvaj/autobus - BG voz - šatl bus) kako bi stigli do aerodroma. Kad se BG voz produži do ANT i BG voz bude imao intervale do 30 min, onda stop autobusizaciji do aerodroma.
 
Tako je. Najoptimalnije je napraviti 2-3 linije. Jedna neka terminira na Prokopu, jedna u južnom Beogradu, jedna kod Vukovog spomenika.
 
Mora i neki autobus da ide sa aerodroma u grad, ne odgovara svima da presedaju na BG voz.

Колико знам, већ има 2 аутобуса која иду са аеродрома у град.
Sa BG vozom koji ima polaske na 30/60 min i ne ide do aerodroma nema smisla terati putnike da menjaju tri prevoza

Свакако треба учестити БГ воз, да иде бар по важећем РВ 2021/2022, а не редукованом по ком иде тренутно.
Najoptimalnije je napraviti 2-3 linije. Jedna neka terminira na Prokopu, jedna u južnom Beogradu, jedna kod Vukovog spomenika.

БГ воз из Земуна до Раковице и Вуковог споменика (и даље до терминуса), са повезаним шатл бусом за аеродром са гарантованим преседањем је много поузданија, бржа, капацитетнија и еколошкија варијанта него заглављивања у гужвама код Арене, на Газели или Бранковом мосту. Не знам чему такав страх од преседања у Србији.
 
Dobro sve to, ali, gde tačno postoji princip 'stop autobusizaciji do aerodroma'? Nisam baš bivao na mnogo takvih aerodroma, a na onima koje najbolje znam, Pariz-CDG, ili Beč - uprkos više šinskih sistema i rangova vozova koji opslužuju aerodrom, više puta sam se vozio autobusom, kad mi je tako više odgovaralo.

Šta fali sad pa autobusu? Je l' ima rogove?

Beogradski aerodrom je relativno blizu grada i zgodan je za autobus.

Glede njega, smatram da bi za početak bilo dovoljno da se minibus linija A1 vozdigne na nivo turističkog autobusa, uz promenu trase. I ta linija bi mogla kačiti Ž. St. NB, ali je i ideja sa šatlom za Zemun dobra (i zbog Novosađana).
 
Evo ga, krenuo je! Dve-kante-farbe-i-četka fazon. 'To može brzo da se uradi'. Sad će opet da farba u žuto trake koje je pre njega farbao Vesić, pa ih posle vraćali međ' bele...

Čeka se, do 1. avgusta, najava davanja prednosti tramvajima na raskrsnicama, zavetovanje na stavljanje biciklističkog saobraćaja u vrh lestvice prioriteta...

Pa tako sledeći opet.

Kakva cirkularna ekonomija, mi smo cirkularni grad!
 
Nije svako presedanje super rešenje, već ono treba da bude takvo da olakša ljudima putovanje. Šta nekome znači da ima šatl bus od Zemuna, kada njegov voz ne staje tu? Ako hoćemo da unapredimo prevoz za aerodrom, onda treba da povežemo i Prokop i BAS sa aerodromom, jer nisu Beograđani jedini korisnici aerodroma.
 
Која је поента повезивања Прокопа са аеродромом и заглављивања код Арене, Газеле итд? Боље је да сви возови за југ и Банат крећу из Земуна као што је и по првобитном плану било, а сви возови за север стају у Земуну. То је 2 минута дуже вожње за те возове који би додатно стајали у Земуну. Шатл бус од аеродрома до Земуна би се повезао онда са свим оним возовима са којима би се повезао у Прокопу, а путници ће комбинацијом са преседањем у Земуну брже стићи и до Новог Сада, Суботице, Шида и до Прокопа, а самим тим и до дестинација ка југу и Банату. Такође са истим бројем возила, шатл бус Аеродром - жс.ст. Земун ће моћи барем дупло мањи интервал да има.

Ок, донекле разумем шатл бус до делова града где не иде БГ воз, али шатл бус до Прокопа, Вуковог споменика итд. је потпуна будалаштина. Такође, аргумент да БГ воз не иде довољно често (иако би требало да иде ћешће) не пије воду, јер ни тај шатл бус сигурно не би ишао чешће од БГ воза јер нема ни потребу.
 
Da kažem da mi je tvoja logika da jedan šatl ide do Zemuna jasna, ali, prvo, zanemaruješ da imamo posla sa najmastodontskijim od mastodontskih preduzeća, a to su železnice - tako da ideja da će voz polaziti iz Zemuna za Banat deluje krajnje nerealno.
Drugo, mora da postoji neka veza između centralne stanice i aerodroma, bilo zaglavljivanja ili ne, primarno zbog polazaka prema jugu. U Beču postoji bus linija od aerodroma do Westbahnhof-a i da - zaglavljuje se u saobraćaju, naročito petkom.
Postoji i alternativni smer: preko UMP-a, mosta preko Ade, Topčidera, Topčiderske zvezde, do Prokopa. Iz ličnog iskustva, čak je i petkom popodne dosta rasterećeniji od autoputa.
 
Da kažem da mi je tvoja logika da jedan šatl ide do Zemuna jasna, ali, prvo, zanemaruješ da imamo posla sa najmastodontskijim od mastodontskih preduzeća, a to su železnice - tako da ideja da će voz polaziti iz Zemuna za Banat deluje krajnje nerealno.

I šatl bus Aerodrom - Prokop deluje nerealno, pa opet pišete o njemu. Koja vozila, čija vozila, koji interval itd? Voz Zemun - Bar postoji, pre par godina je bio i jedan par vozova Zemun - Niš. Dakle, ne postoji nikakva prepreka da vozovi ka Užicu, Nišu, Vršcu ne idu iz Zemuna, naročito jer im je TPS Zemun baza. Čak mislim da kada se uhodaju sa organizacijom saobraćaja Beograd - Novi Sad da je to vrlo realno.
 
Fantaziranje, a znaš zašto?
Putniku koji dolazi u Beograd nije najbitnija stvar da se vozi vozom, samo da bi rekao da se vozio vozom, već da što pre stigne na cilj.
Putniku koji ide u Valjevo, isto, nije najbitnija stvar da se vozi vozom, već da što pre stigne na cilj.
Kad to kaže neko kome je stalo da železnica u ovoj zemlji prodiše, e, onda...
 
Vrh