Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Sve receno o starkeljama je tacno ili polovicno tacno…Od ikaca rade (201) 900 902 1001 1029 1041 1054 1059 1065 939 937 936 1194 1195 (nedavno odneseni na inos 348 1055 1003 1049 1084 1006) za 1073 1038 901 ne znam gde su iskreno.Sto se tice 1001,da registracija mu valjda istice u skorijem vremenu (provericu na nalepnici uskoro).A zemunovi mezimci 322 i 990 (ik 203) rade svakodnevno.Kolko sam cuo na 990 je produzena registracija do nekog perioda u 2023. Vetovatno sredina godine.To je to od novosti.
901 ode u rashod.
 
3 соло на 56, нисам видео дал има нешто на 52. Јутрос није било. Ето како се распоређују солаћи.
 
Solo 85

IMG_20221014_142830.jpg
IMG_20221014_142834.jpg
IMG_20221014_142852.jpg
IMG_20221014_142957.jpg
 
Ma nema putnika, možemo i sve solo na 83 a 85 da se ukine.

Fotkano je odmah nakon okretnice na Brdu.
 
Изађе соло на 85, катастрофа, тражи се катанац и пљује се одмах. Изађе 4 солаћа на 56 ма ништа какав катанац навикли смо.
 
Тај ИК103 има стандардне гуме које су одобније од нископрофилних.
Није то тако неудобно возило.
 
Изађе соло на 85, катастрофа, тражи се катанац и пљује се одмах. Изађе 4 солаћа на 56 ма ништа какав катанац навикли смо.
Kako može imati putnike kad je u požeškoj na 2-3 stanice ako i toliko od početne ?

56 ima 14 a 85 ima 27 km, 56 ide na 6-7 minuta a 85 ide na 15 i to u špicu, šta pričaš ti?
Nebo i zemlja porediti te dve linije, dodji malo kod KBC Zemun prema Borci ka Pupinu pa ćeš videti kolika je to gužva posle podne i pogotovo uvece, najlakše je samo svoje da se brani ko svetinja da je, kao da ni jedna druga linija osim 56 nema solo autobus.
Istina 85 je solidno popunjena van špica u špicu ne može solo da ide prosto ne može da primi, i zglob je prepun i nenormalno je da jedna od najdužih linija ima solo autobus a ide na 15 min a pokriva bukvlano 1/3 grada.
 
Овде се ради о неравномерној расподели соло возила. Уместо да се на зглобне линије са најмањим оптерећењем (у овом случају 52 наравно јер, шта друго и 77 у неким деловима дана) ставља соло, не, иду соло и на 17 и на 18 и на 88 па и на 56 и то по 2-3.
 
Jel ovo može da znači da će se otvarati i levo krilo prvih vrata i da se time poveća protok ulaska ljudi (ako već krenu opet da sile takav ulazak)?
Postoji dugme koje služi za blokadu jednog krila vrata. Kada sa ono aktivira i kada se stisne dugme za otvaranje prvih vrata, otvara se samo jedno krilo tih vrata. Kada se dugme za blokadu deaktivira, pritiskom na dugme za otvaranje prvih vrata otvaraju se oba krila tih vrata. Ovde je prosto slučaj da je ta blokada deaktivirana, pa su otvorena oba krila prvih vrata.
 
Znači kada ne radi klima, pozadi vrućinčina jer prozora nema.
Higerima odati priznanje po pitanju istih, jer i pozadi ima naj jedan mali na kip.
Autobus je sav u prozorima na svakom staklu ima prozor osim izmedju harmonike i trećih vrata,
Ne razumem te stvarno, Ikarbusi niskopdni nemaju upola prozora ko sto ima ovaj, plus higeri kao da ih ni nemaju koliko su sićušni plus nisu na svakom staklu.
Ili si nešto ironičan ili se salis, apsurdno je napisati za bmc da nema prozora bilo solo ili zglob jer ih ima na svakom staklu.
 
Овде се ради о неравномерној расподели соло возила. Уместо да се на зглобне линије са најмањим оптерећењем (у овом случају 52 наравно јер, шта друго и 77 у неким деловима дана) ставља соло, не, иду соло и на 17 и на 18 и на 88 па и на 56 и то по 2-3.
Значи уствари је проблем неравномерно обнављање возног парка. Ја бих и Ласту вратио са зглобним возилима на линије зона 1 и 2 само да се превазиђе тај проблем.
 
Autobus je sav u prozorima na svakom staklu ima prozor osim izmedju harmonike i trećih vrata,
Ne razumem te stvarno, Ikarbusi niskopdni nemaju upola prozora ko sto ima ovaj, plus higeri kao da ih ni nemaju koliko su sićušni plus nisu na svakom staklu.
Ili si nešto ironičan ili se salis, apsurdno je napisati za bmc da nema prozora bilo solo ili zglob jer ih ima na svakom staklu.
Napisao sam na osnovu snimka na kojem se ne vidi baš najbolje kakvu su. Nisam se nešto za života mnogo ni vozio sa turskim skalamerijama.
Ajde lagano, nemoj rikošetirati bespotrebno.
I treba da ima prozora jer kada klima ne radi (a to je leti često, mora se imati neku vid hlađenja).
 
Nisu BMC-i uopšte zagušljivi, i klima im je sasvim dobra. Čine se i bolje izolovani pozadi u odnosu na Cobre, na primer. Meni bar vožnja u njima nije nešto neprijatna. Videću kakvi će biti ovi zglobni. U svakom slučaju, od Higera dosta bolji po mojim utiscima.
 
Vrh