Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
U ovom trenutku ima 6 solo autobusa na 83 po bus plus apliakciji sad sam gledao,
To je skorz očekivano jer su uzeta vozila sa surcinskih linija za 83 šta mislite odakle su ti busevi nego uzeti od negde,
Prvo su zamazali oči sa zglobnim sa nekih drugih linija uzetih i evo kreće solo da se gura, jer prosto nema, vozila su skinuta sa 601,604,605 i 75 za potrebe 83 dokaz koliko se GSP valja u živom pesku, osakatili su Surčin pa sad i 83
Kosmaj je morao na 40 i 3A celu, a ik 103 sa linije 3A su postali svakodnevnica raznih linija jer ispadaju noviji.
Toliko o tome u tom velikom gigantu od GSP
219,276,476,486,498 i 499 su na 83

Послато са SM-A530F помоћу Тапатока
 
На 52 само зглобови, на 56 1 или 2 соло и на 88 сам видео 2 соло. Скидај са 52, покриј привремено 17, 18, 56, 85 и 88 а нове кантурине зглобне ставити на 52 како становници Церака не би опет кукали.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Dakle skresali su polaske i to pravdali komentarom da je linija sada zglobna, da bi par nedelja kasnije gurnuli solo kršine bez klime i grejanja na istoj. Koliko god pljuvali Kineze, bar je u toku leta na 83 kada naiđe uvek bila prisutna klima. Narednog leta će biti opšti haos uz rezanje svih Japanaca i nekih N zglobnih, plus starih solo kanti jer će broj autobusa opet biti dosta manji od očekivanog za gradski prevoz.
 
На 52 само зглобови
Solo autobusi uleću svuda, pa tako i na 52.
Kao što svi već znate, problem je u tome što novi zglobni autobusi još uvek nisu počeli da rade.
Slažem se da to nije okej, ali mislim da nema potrebe za dramom oko privremenog rešenja koje sudeći po svemu uskoro treba da bude rešeno.
3D8195BB-ABFD-456E-8BB7-3FB35DD7DF84.jpeg
1405A670-5476-42D1-9E05-C851BBA1BE1A.jpeg
4D3E3418-76A6-467D-92F3-8673AC38912C.jpeg
 
Dakle skresali su polaske i to pravdali komentarom da je linija sada zglobna, da bi par nedelja kasnije gurnuli solo kršine bez klime i grejanja na istoj. Koliko god pljuvali Kineze, bar je u toku leta na 83 kada naiđe uvek bila prisutna klima. Narednog leta će biti opšti haos uz rezanje svih Japanaca i nekih N zglobnih, plus starih solo kanti jer će broj autobusa opet biti dosta manji od očekivanog za gradski prevoz.
Na 83 će raditi Bmc većinom, tako da će to biti znatno bolje od Kineza, jer su se i solo Turci dosta bolje pokazali od Kineza. Čudi me samo što ne šalju solo Bmc na 83, a šalju na sve druge linije na Nbgd-u
 
@filipcukovic
Slažem se da je ovo privremeno stanje, al ipak ne mogu da razumem ovoliko otezanje. Skoro prolazio pored temsinog uvoznika, i naravno stoje tamo na gomili. Traje to već mesecima. Nisam imao koga ni da pitam dal je problem samo u onom ko treba da se dodeli tenderom da puni te autobuse, al s obzirom na protraćeno vreme, ne bi me čudilo da je upravo to jedini problem. Sve što se radi tenderom kod nas, traje do besvesti. Valjda se ne čeka da stigne svih 100. Mislim ne znam čemu, jer ako je reč i o prezentaciji kasnije, uvek mogu da povuku i ovi koji već rade taj jedan dan. Kao da do sada to nije rađeno. Ne bi se ofucali ne znam sad koliko za mesec dana.
 
Kao što svi već znate, problem je u tome što novi zglobni autobusi još uvek nisu počeli da rade.
Ne. Problem je u tome što su stariji autobusi uklonjeni pre nego što su novonabavljeni pušteni u saobraćaj. I ne, o ovome ne može da se raspravlja, prosto na svetu postoji neki zdravorazumski redosled događaja. Prevoz je sasvim zadovoljavajuće (za tadašnji red vožnje) funkcionisao do februara-marta ove godine, čak i usred zime, koja je tradicionalno kritični period. Na kraju krajeva, možemo i da zaronimo u arhivu ovog foruma i uporedimo procenat žalbi pre i posle početka manijakalnog uklanjanja (sasvim pristojnih) zglobova.

Drugi nivo problema je što se GSP i dalje kao pijan plota drži nekog plana od pre godinu dana (koji je i tada bio neadekvatan, na šta je par nas upozoravalo, dok su drugi bili u fazonu sve će biti super) i nemilosrdno seče autobuse, iako su u međuvremenu Higeri počeli da padaju kao pokošeni, a i ono od njih što vozi je mahom upitne ispravnosti za jedno vozilo staro nepune 3 godine, koje je planirano za oslonac prevoza još mnogo godina. Treći nivo problema (a u vezi s prethodnim) predstavlja pad održavanja Solarisa, recimo, koji je takođe vrlo osetan i merljiv u odnosu na početak godine i nije slučajan (jeste, stari su 9 godina, ali nisu preko noći skočili sa 5 na 9 godina). Četvrti i najluđi nivo problema je neka smehotresna priča o tome da eto 10-ak ili koliko već trolejbusa odjednom zajedno pada tehnički pregled (koja pritom kruži ovako kuloarski, kao anegdota, jer valjda niko nije dovoljna bu**** da to izjavi javno - srećom po njih, nema ko ni da pita).

Slažem se da to nije okej, ali mislim da nema potrebe za dramom oko privremenog rešenja koje sudeći po svemu uskoro treba da bude rešeno.
Za dramom ima sasvim dovoljno potrebe, jer ovakvo stanje traje već od sredine proleća, samo se produbljuje protokom vremena. Čak ni letnji red vožnje nije bio izuzetak, jer čak ni tada nije bilo dovoljno vozila ili je bilo manjka vozača zbog godišnjih odmora (potpuno je nebitno koji je razlog). Onaj ko svih ovih meseci tuđom krivicom kasni na posao, u školu, fakultet ili bilo gde drugde neće dobiti opravdanje ili povraćaj odbitka od plate kada GSP pusti nove autobuse. Ukoliko prevoznik nije bio u stanju da ispoštuje red vožnje koji je sam objavio, onda je trebalo da ga redukuje na onu meru polazaka čije ostvarivanje može da garantuje u prihvatljivom procentu i na koje putnik može da računa. I naravno, obavezno da cenu usluge uskladi s takvim stanjem - dakle, da umanji cenu mesečne markice i pojedinačnih karata za onoliko procenata za koliko je redukovan red vožnje. Putnik plaća uslugu, a ne predstavu o usluzi u budućem vremenu.
 
Poslednja izmena:
Ako zaista mislis da se seku ispravni autobusi grdno se varas, itekako nije istina većina od njih je imala neke kvarove pogotovo crkavanje motora, misliš da oni na vazduh idu ? Pucanje šasije ?! Stari autobusi itetkao posustaju i daleko su oni od tog tvog "ispravnog stanja" u kom misliš da su otišli na sečenje,
To su kvarovi koji se ne mogu popraviti preko noći a ni za ko zna koje vreme ovog sveta.
Uostalom ni oni nisu očekivali u firmi ovakvo rasulo koje vlada sa ovim novim autobusima.
A druga stvar dogovoreno je punjenje autobusa i na kojim lokacijama ja zaista ne razumem šta se to toliko čeka ili prosto gigant od firme kuburi sa radnom snagom
 
@Kesha
Problem je u punionici. Ugovor se sklapa za punjenje određenog broja vozila, i mislim da je suludo (i nemoguće) da GSP nakon toga što sklopi ugovor za punjenje na primer 100 autobusa posle puni 60 dnevno.

@Izmedju3i20karaktera
Slažem se da je problem u rashodovanju zglobnih autobusa pre dolaska novih, ali, to je svakako bio deo plana. To što oni ne umeju da posluju normalno, a i nisu u mogućnosti da rade šta žele s obzirom na to da su javno preduzeće je jednostavno tako.
Isto kao što je za ovu godinu za toliko i toliko trolejbusa bilo planirano toliko i toliko novca, ništa se ne može promeniti dokle god se ne promeni plan poslovanja. Planirano je da se tada i tada rashoduje toliko i toliko autobusa i oni moraju to da urade. Sigurno nisu rekli “e pa hajmo mi sad da rashodujemo IK-201 i da vozikamo ljude solo BMC jer eto može nam se”.
 
А на 52 највише 2 соло, док на далеко оптерећенијој 56 иду и 3 ако не и 4.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
52 - 12 vozila (2 solo vozila - 16, 6%)
56 - 18 vozila (3 solo vozila - 16, 6% / 4 solo vozila - 22,2 %)
 
@Izmedju3i20karaktera
U principu, ne baca se ništa u GSP-u, a da je baš dobro. Tačno je da se autobusi rashoduju i po serijama, al isto tako je činjenica da te serije u većini i jesu za rashod u tom trenutku. Mutanti 2019 su pre bili za rashod, nego za saobraćaj, al ispade posle da su morali da ih podižu iz dobro poznatih razloga. Među Japanacima svakako ima puno onih, koji su mehanički baš dotrajali, i jednostavno je previše posla oko njih da bi ostali u saobraćaju. Kad treba da dođu nova vozila, normalno je da moraju garaže da se pripreme za njih, što uključuje i rashod vozila koja treba da zamene. Nema svrhe ostavljati puno starudije, koja bi eventualno izlazila jednom u više nedelja ili meseci. Sve što stoji, samo gomila probleme, s obzirom da od stajanja stradaju mnogi sklopovi. Zato se vozila i rashoduju pred registraciju. Prosta stvar. Pa to ljudi rade i sa privatnim kolima, s tim što registracija autobusa košta dosta, plus što mora da prođe i tehnički. Ne isplati se cimati se previše oko nečega što je prilično dotrajalo, i još mu produžiti registraciju da bi na mišiće radio još koji mesec. Ima naravno tu i izuzetaka u vidu rashodovanja i nešto solidnijih vozila, al kad treba da se povuku određene serije, i to je razumljivo. Nije posle lako nabavljati potrebne delove za samo par vozila jednog tipa.

E sad, što su nas zeznuli sa ovom nabavkom, druga je priča. Mnogo se oteže, to i mene izluđuje, al da su pametnjakovići samo uzeli normalne dizelaše, odavno bi bili u saobraćaju. A i sam proizvođač je izgleda kasnio sa isporukom. To je ono što pišem stalno. Dok god Grad malo po malo izmišlja toplu vodu, imaćemo ovakve gluposti. Ovo dovoženje jednog električnog zglobnog autobusa na probu, opravdano je kao vid testiranja novih tehnologija, al na vrat na nos kupiti 100 CNG autobusa, bez da se tačno utvrdi šta sa njima kad dođu, po pitanju infrastrukture, totalni je debilizam.
 
Biće veselo kad konačno dođu na red da rade. Koliko ih neće upaliti, jer su akumulatori možda ispražnjeni od stajanja.
Neki će morati i na šestomesečni, jer koliko sam video, svi imaju tablice. Pa koliko je samo para bačeno na registrovanje vozila koja će više od pola perioda registracije prestajati?
 
По ко зна који пут опет вртимо исту причу где требају а где не зглобни аутобуси, опет због скроз погрешне популистичке набавке веће количине соло возила.
 
53 није испомоћ 23 и потребан је зглоб и на 89.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh