Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Od kada linija ide na 12 minuta ima putnika, pre nije bilo puno jer je išla na 20 minuta. Ubacivanje minibusa 2009. godine jer upravo bilo zbog broja putnika, a ne trase kako se priča. Istina da je linija imala problem kod kafića u Njegoševoj. Linija je ztela ili za malo veći mini/midibus ili za povećanje broja polazaka.
 
Svaka, ali bukvalno svaka linija u gradu može jednostavnim proređivanjem ili skraćenjem vremena rada, da se prikaže kao linija sa pomenutim karakteristikama. A takvih primera imamo "malko" više nego što bi trebalo.
 
Gledam sad sliku Lastinog SORa što je okačio EUKALIPTUS na susednoj temi. Koliko sam imao prilike da primetim za sve ove godine, SORovi iako nisu nikad bili ni lepi ni nešto fensi unutra, su se pokazali kao izuzetno žilava i dugotrajna vozila. I odmah se setim još jednog Češko proizvoda koji se pokazao priuštivo, izuzeto žilavo i za svoje vreme čak i vrlo napredno - ČKD odnosno Katice. To se uklapa u moja dosadašnja (laička, pojednostavljena) zapažanja i utisak da Česi umeju da kombinuju dobre stvari i istoka i zapada, tj. da umeju da naprave vozila koja će da budu priuštiva i skromnija nego zapadnjačka, ali ipak trajna i izdržljiva.
 
Kod njih su praktičnost i funkcionalnost uvek bili na prvom mestu. Jednostavnost pride. Mehanika se birala po istim principima. Zato imaju manuelne menjače u čisto prigradskim autobusima. Pomalo ružnjikavi, donekle čudnih proporcija, al su vozači govorili da se voze kao automobili. U praksi, i sa gledišta putnika, neverovatno povozni i stabilni, a bogami i poprilično živahni sa malim Tector-om od 6.7L. Tome verovatno doprinose i manji točkovi, opet svojstveno malo kom proizvođaču. Sve u svemu, SOR zaista odaje utisak nečeg drugačijeg, uz činjenicu da kvalitet uglavnom ne izostaje. Mada, znaju da budu zagušljivi. Što se dizajna tiče, ne znam dal je još neko radio bus niskog ulaza, odnosno LE, ovako komplet prelomljenog po sredini.
interurban-bus-SOR-CN-12---1656364789462911496_big--22062800141972477300.jpg


Al dobro, eto i tu se ističu kao drugačiji. Meni lično ne baš dopadljivo rešenje.
 
Ja video oko 10 gb. 492, to su oni što su radili na 3A dok je držao delom Novi Beograd. Bio sam kod garaže na Novom Beogradu i nigde nema novih vozila, kad će krenuti da radi, ko zna
 
Извор: ФБ страница ФАП
Космајски 256, 257, 258, 259 и 260 (с лева на десно):
FAPOVI.JPG


Други произведени А537.3 (касније космајски 257):
FAP 257.jpg


Двадесети произведени А537.3, завршиће у "Ласти":
SAJAMSKI FAP.JPG
 
Poslednja izmena:
Кад год затреба возило на другој линији увек узму са 89. Како, зашто, немам појма. Што не скину са 53?
Што се тиче Миријева, једино је 20 поуздана. Не видим да има испадања или кашњења. Она треба да се појача са бар још 2 возила с обзиром колико се Цветанова ћуприја изградила. Срамота да има онако јадан интервал. 46 је прича за себе. С обзиром да Луи травел

Mučeni Conecto #149 jedva ide.
Na 300 potezu, uglavnom oni uz IK112LE.
Po koji Higer, par njih kojima displej ne radi.
jedan od najgorih ali 148 je jeziv podolit se raspao svuda je krpljen motor odavno produvao kao i 199
 
Maločas na 25P od Kumodraške gde sam ušao pa sve do Vuka kočnice očigledno jedva rade, škripi nenormalno i na kraju kod Vuka fajront i vozač kaže neće da rizikuje dalje.

U poslednja tri dana još dva puta mi se desilo da mi crkavaju busevi, na 95 i 27E.
 
Evo je sad raspala Higer kanta 3454 na šihti umesto na redovnom polasku na 307, sve govori to kad se šalju Higeri na šihte, a mutant u petak bio na prvom polasku na 307
 
Nemam info koje sve probleme imaju, al prosto mi je neverovatno da im je pouzdanost toliko slaba. Ne znam dal je to slučaj samo kod nekih primeraka ili svih. Većina delova ugrađenih kod njih, trebalo bi da su od renomiranih proizvođača. Najgore što ih je uzeto čak 174, i što im je tek tri godine, a zbog te nabavke skoro ne verujem da će uzeti solo vozila. Kroz par godina možemo biti u teškim problemima, kao sa trolama sad.
 
Ne pamtim kad sam poslednji put video Higer #3524 (lepili selotejpom ono na srednjim vratima, da ne otpadnu, pa onda valjda propao u asfalt u Učiteljskom naselju).
Nekada redovan na mojoj liniji.
Neverovatno mi je da toliko dugo čekaju popravku, kao da je Simens turbina sa Severnog toka 🤣
 
Ne mogu da dođu na red od silnih kvarova, ovaj 3454 o kom pričam je olupan sa svih strana, izgleda kao da je došao iz drugog svetskog rata i takav izlazi u saobraćaj i još mu je sje*******ana neka ventilaciona cev
 
Vrh