Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Više me zanima 43…

Polovina autobusa od ovih što danas rade na 83 ranije nije imala svoja redovna zaduženja. Svakako je isplativije i što se tiče vozača, i što se tiče vozila. Sada verovatno radi sve što može, a uskoro će biti super jer će novi autobusi da budu uključeni.
 
Znate šta, svi ti zglobovi raspoređenim na tim linijama, i one koje želite da budu, je čisto razbacivanje resursa. Potrebniji su na drugim linijama. :D
 
Ne znam za 89, ali 27E ne lici ni na sta.
Linija koja ima najvise vozila iz Kosmaja, a to je 15 u spicu, gde se cesto desava da sihte nema, da ispadne jos neki usput, koja pokriva znacajan deo Karaburme i celo Mirijevo. Inace, imala je 16 buseva, ali nakon otvaranja pruge BG-NS, strcnuli su po jedan sa 27e i cini mi se sa 89-ke.
Jutarnji spic je nemoguca misija, propustanja autobusa iz pravca Mirijeva ka gradu, osim ako niste u blizini okretnice. Uvece takodje visite na vratima ka Mirijevu. Primetno je kad nema duze vreme 16-ce ili 95-ce pogotovo, da se 27e ili 35 napune vec na z.vencu i ide se sve do u.k. "Vlada Divljan", gde imaju dosta vise opcija.
Dok je bila na Karaburmi, u kombinaciji sa privatnicima i dok je isla do trga i sa manje vozila, linija je bila dosta pouzdanija.
Moglo bi se reci jedino za 27 ( obican), da je koliko- toliko pouzdana linija koja gravitira ka Mirijevu.
Neko ce reci, " imate puno linija, sta kukate" , ali to su krajnje losi intervali i nepouzdano skroz (25p, 74...)
 
Danas je bilo 3 solo na 16, 2 solo na 18, 3 solo na 88, 1 solo na 85, 1 solo na 77, gomila solo na 65 itd…
 
Ne znam za 89, ali 27E ne lici ni na sta.
Linija koja ima najvise vozila iz Kosmaja, a to je 15 u spicu, gde se cesto desava da sihte nema, da ispadne jos neki usput, koja pokriva znacajan deo Karaburme i celo Mirijevo. Inace, imala je 16 buseva, ali nakon otvaranja pruge BG-NS, strcnuli su po jedan sa 27e i cini mi se sa 89-ke.
Jutarnji spic je nemoguca misija, propustanja autobusa iz pravca Mirijeva ka gradu, osim ako niste u blizini okretnice. Uvece takodje visite na vratima ka Mirijevu. Primetno je kad nema duze vreme 16-ce ili 95-ce pogotovo, da se 27e ili 35 napune vec na z.vencu i ide se sve do u.k. "Vlada Divljan", gde imaju dosta vise opcija.
Dok je bila na Karaburmi, u kombinaciji sa privatnicima i dok je isla do trga i sa manje vozila, linija je bila dosta pouzdanija.
Moglo bi se reci jedino za 27 ( obican), da je koliko- toliko pouzdana linija koja gravitira ka Mirijevu.
Neko ce reci, " imate puno linija, sta kukate" , ali to su krajnje losi intervali i nepouzdano skroz (25p, 74...)
Кад год затреба возило на другој линији увек узму са 89. Како, зашто, немам појма. Што не скину са 53?
Што се тиче Миријева, једино је 20 поуздана. Не видим да има испадања или кашњења. Она треба да се појача са бар још 2 возила с обзиром колико се Цветанова ћуприја изградила. Срамота да има онако јадан интервал. 46 је прича за себе. С обзиром да Луи травел ради који највише испада и крати због кнап тураже није ни чудо на шта личи 46. Ако ти оде конвој чекаш пола сата. Интервала нема. 79 је сада мало побољшана Ћурдиним Отокарима али џабе кад и они испадају из тураже и много крате.
 
Ne znam za 89, ali 27E ne lici ni na sta.
Linija koja ima najvise vozila iz Kosmaja, a to je 15 u spicu, gde se cesto desava da sihte nema, da ispadne jos neki usput, koja pokriva znacajan deo Karaburme i celo Mirijevo. Inace, imala je 16 buseva, ali nakon otvaranja pruge BG-NS, strcnuli su po jedan sa 27e i cini mi se sa 89-ke.
Jutarnji spic je nemoguca misija, propustanja autobusa iz pravca Mirijeva ka gradu, osim ako niste u blizini okretnice. Uvece takodje visite na vratima ka Mirijevu. Primetno je kad nema duze vreme 16-ce ili 95-ce pogotovo, da se 27e ili 35 napune vec na z.vencu i ide se sve do u.k. "Vlada Divljan", gde imaju dosta vise opcija.
Dok je bila na Karaburmi, u kombinaciji sa privatnicima i dok je isla do trga i sa manje vozila, linija je bila dosta pouzdanija.
Moglo bi se reci jedino za 27 ( obican), da je koliko- toliko pouzdana linija koja gravitira ka Mirijevu.
Neko ce reci, " imate puno linija, sta kukate" , ali to su krajnje losi intervali i nepouzdano skroz (25p, 74...)
Situacija na 89
U špicu ne možeš da uđeš. Stalno ima nekog ne realizovanog polazka ili kašnjenja. Subotom isto ume da bude gužva zbog pijace na Vidikovcu.
 
Da se ne prave redovi vožnje kojima sami sebe naručioci istog teše kako sve funkcioniše sjajno, nego realni redovi vožnje bez nategnutih turaža i sa realnim stanjem u broju voznog parka, ne bi se dešavale stvari kao na potezu 300 i liniji 89, ali i dosta drugih linija.​
 
Da se ne prave redovi vožnje kojima sami sebe naručioci istog teše kako sve funkcioniše sjajno, nego realni redovi vožnje bez nategnutih turaža i sa realnim stanjem u broju voznog parka, ne bi se dešavale stvari kao na potezu 300 i liniji 89, ali i dosta drugih linija.​
Jeste, ali ko će onda imati strpljenja da čeka bus pola sata?
 
Danas sam na 40 video nekoliko Higera i Conecto, a trole su i dalje na 41 i 28.
 
Jeste, ali ko će onda imati strpljenja da čeka bus pola sata?
Da li ti sa oavkvim redovima vožnje kakvi su, čekaš autobus dok ti ne dođe, makar prošlo i 30 minuta dok ne dođe?

Navešću jedan primer, koji sam spominjao ranije. Okretnica 26 u Braće Jerković. Autobusa nema 30 minuta, ljudi pizde i nerviraju se, uz komentar kako to zaista nema smisla. Neko je pitao što ne pređu na 18 do Autokomande pa na 31 do centra, pošto su 3 autobusa na 18 prošla za to vreme i da bi brže stigli do centra. Dobio je odgovor žašto bi presedali kada imaju direktnu liniju.​
 
  • 2(L) - dodata 4 vozila svim danima sa privremeno ukinute 5
  • 6 - dodata 3 vozila radnim danom, odnosno, 2 vozila vikendom, sa privremeno ukinute 5
  • 43 - redukovana 2 vozila svim danima i pretvorena u zglobnu
  • 75 - redukovano 1 vozilo svim danima za potrebe 83
  • 83 - redukovana 4 vozila radnim danom, odnosno, 3 vozila subotom i 2 vozila nedeljom, i pretvorena u zglobnu
  • 105L - redukovano 1 vozilo radnim danom
  • 601 - redukovana 3 vozila radnim danom i 1 vozilo vikendom za potrebe 83
  • 604 - redukovano 1 vozilo radnim danom za potrebe 83
  • 611 - redukovano 1 vozilo radnim danom za potrebe 83
izvor: gspbeograd,net
 
Čak su i od ne tako čestih linija uzimali vozila za 83. Samo se presipa iz šupljeg u prazno. Nadam se da je privremeno, dok ove novajlije ne krenu sa radom.
 
Ali hit je sada linija 40.
Na nju ce verovatno staviti vecinu Higera koji rade i neki Conecto 2005. a mozda i IK112m.
A ostatak Kosmaja ce biti onako jadan, sa Conectosima iz 2003. koji se nazalost sve cesce kvare, zbog amortizacije, godina i predjenih miliona km.
 
Ali hit je sada linija 40.
Na nju ce verovatno staviti vecinu Higera koji rade i neki Conecto 2005. a mozda i IK112m.
A ostatak Kosmaja ce biti onako jadan, sa Conectosima iz 2003. koji se nazalost sve cesce kvare, zbog amortizacije, godina i predjenih miliona km.
To se i dešava, koliko vidim na njoj većinom rade bolja vozila, ali neće se osetiti na ostatak Kosmaja zbog 83 koja je prešla na Nbgd, najviše ovo osete oni sa Nbgd čije su linije redukovane, a meni je bilo jasno da će do toga doći kad sam video dva redovna ik 218M sa 77 na 83
 
Боље и тај стари Конекто, него кинески кршеви.
Ne bih se baš složio.
Kineski krš se realno ređe kvari od starog Conecta.
Neki su zaista pregaženi od vremena.

Kvalitet tu nije neka nepoznanica, jer je Conecto mnogo kvalitetniji.
Leti je Kineski krš bolji samo zbog hlađenja.
 
Ima jedan ili više solo BMCova u Tamnava Krš na 26ici. Da ne znam ništa o modelu i da ne znam ništa o prevozniku, mislio bih da je sve na svetskom nivou. Novo vozilo, lepo ide, unutra radi klima (tj. radila je kad su bili topli dani), i još spolja imaju svetla iznad vrata koja se pale pri svakom otvaranju. :D Ako se dobro sećam, GSPovi BMCovi nemaju ta svetla.
 
Кинески кршеви имају зарђале шасије и кваре се итекако.

Елем, када сам 1. јула ове године ишао до "Космаја", видео сам чак 14 паркираних кинеских кршева, где се исте вечери око 21 час десило да уместо њих, из погона излазе два најстарија Конекта као испомоћ! Вероватно опет због квара неког другог кинеског крша! А ко зна колико их тек лежи у гаражама, ако се не зна ни прецизан број оних што стоје у кругу "Икарбуса"!
 
Poslednja izmena:
Тек недавно објављено:
1662328229766.png

 
Poslednja izmena:
Vrh