Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Oko 10 BMC Procity 18 CNG za GSP Beograd stiglo na plac Mašinoprometa.
Sve što tražim od njih su Novatronic displeji i nova sedišta kao u najnovijim privatnim Procity 12
74AF1113-94DE-4CDA-92EB-9C9F11FFCD28.jpeg
 
IK112LE za leto nije....ono je stvarno neizdrzivo.

Klima moze da radi ali nema zaista nikakvog efekta, juce sam se svadjao sa jednom zenom oko toga sto ona ne otvara prozor jer kao znate pa radi klima... moze se izdrzati ali samo sa otvorenim prozorima. Bukvalno se obradujem kada mi naide kineski krs...ironija jelte.

A na 300 linije grunuli bukvalno sve merdze koje imaju.
 
Jel ima neki razlog za takve vrucine u bas tom modelu? Klime (kada rade) u obicnom 112m su ok, a ni prave mecke (conecto) nisu saune
 
IK112LE za leto nije....ono je stvarno neizdrzivo.

Klima moze da radi ali nema zaista nikakvog efekta, juce sam se svadjao sa jednom zenom oko toga sto ona ne otvara prozor jer kao znate pa radi klima... moze se izdrzati ali samo sa otvorenim prozorima. Bukvalno se obradujem kada mi naide kineski krs...ironija jelte.

A na 300 linije grunuli bukvalno sve merdze koje imaju.
Bukvalno strašno šta šalju u sred leta, aj razumeo bih sad da nemaju šta drugo pa moraju, al im tako bleje druga vozila po garaži i oni šalju 112le, pa prijatnije mi bude u mutantu nego u 112le i pitao bih onog ko je taj bus pravio, iz kog razloga nema po dva prozora u zadnjem delu busa i to bi mnogo promenilo situaciju, da bude ne bude kao gasna komora, kad radi klima i pomaže bar malo u prednjem delu, ali u ovom busu koji radi na mojoj liniji klima ne radi više od godinu dana, pisao sam mejl inspekciji pa ćemo da vidimo da li će reagovati.
 
Bukvalno strašno šta šalju u sred leta, aj razumeo bih sad da nemaju šta drugo pa moraju, al im tako bleje druga vozila po garaži i oni šalju 112le, pa prijatnije mi bude u mutantu nego u 112le i pitao bih onog ko je taj bus pravio, iz kog razloga nema po dva prozora u zadnjem delu busa i to bi mnogo promenilo situaciju, da bude ne bude kao gasna komora, kad radi klima i pomaže bar malo u prednjem delu, ali u ovom busu koji radi na mojoj liniji klima ne radi više od godinu dana, pisao sam mejl inspekciji pa ćemo da vidimo da li će reagovati.
Ma brate... Kod mene rade #3211 I #3212 i na njima I kada radi klima bude neizdrživo.Ima 40 ° I stvarno je nesnosno.
Nije ništa bolje ni na ostalim redovnim na 300 potezu.
#3221 na 304, #3213 na 306, #3222 na 307, #3214 / #3227 na 308, #3210 sa 311.Da ne govorim o nekim vanrednim vozilima koja pošalju.
Conecto 2005. je iz raja izašao za ovo.

A problem im je baš loša izolacija kod motora pozadi, greje za medalju.
I genije koji nije stavio prozore pozadi, dati mu orden.
 
Poslednja izmena:
Ајмо мало о екологији, данас на еколошкој линији у облику слова V, његово величанство MAN SL283 гб. 796. Моја прва фотографија у мануелном моду.
796.jpg
 
Dobro, neka bude i linija koja ima (pretežno) ekoloska vozila. To je divno. Ali zašto mora da se zove EKO? Linija je kao i svaka druga, treba da ima obican broj jer presmesno izgleda kad ubace ovako neki autobus koji nije “ekoloski”.
 
Јесте предњи део возила али стране јако лоше јер кит објектив не може много.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Dobro, neka bude i linija koja ima (pretežno) ekoloska vozila. To je divno. Ali zašto mora da se zove EKO? Linija je kao i svaka druga, treba da ima obican broj jer presmesno izgleda kad ubace ovako neki autobus koji nije “ekoloski”.
To ti je k'o ona priča o ekološkim CNG autobusima koji ne voze jer imamo problem sa punionicom, ili ona priča kako nismo najzagađeniji grad na svetu, jer sm poukidali gomilu parametara koje merimo, ili ona priča o sadnji stabala i pošumljavanju, a sadnice izdrže dok se ne završi fotografisanje, plus što se sadnja u centru izbegava i ne planira u budućnosti... Kada nego iz sela koje hvata kanale samo sa nacionalnom frekfencijom, čuje za ovako nešto, to mnogo lepo zvuči, iako ne daje kompletnu sliku. Drugim rečima, sve će da se uradi za dobar merketing.
 
Najverovatnije 112le šporet, onda me i ne čudi ovaj potez, uvek sam se divio vozačima kako voze te šporete bez klime
 
Šta je toliko lažno, a dobri su ti režimski tekstovi gde pišu da vozač "zaboravi" da upali klimu
I Nova i Danas su odavno postali isto što i Informer, samo s druge strane. Ni ne čudi kada napišu gomilu gluposti u svojim tekstovima, a ruku na srcu, napisali su se svega i svačega.

Bilo kako bilo, evo Solarisa 3134. Žao mi je što će kroz par meseci, veliki deo ekipe Urbina koja već skoro punih 10 godina vozi na 95 morati da napusti svoju "matičnu" liniju usled dolaska novih vozila. ☹️
Solaris Urbino 18 III by Conecto NS, on Flickr
 
Upravo, ne zna se koji je medij gori. Iza senzacionalističkih naslova, tekstovi sa gomilom nalupetanih brojeva i informacija. Samo copy paste žurnalizam. Šta iskopaju na netu samo prosleđuju sa razlikom da jedni pljuju jednu stranu, a drugi drugu. Objektivnost retko postoji i u tragovima. Bitno da dovoljno dobro zvuči za klik, i ovako gomila tekst i ne pročita, nego se odmah prebacuje na komentare.
 
Šta je toliko lažno, a dobri su ti režimski tekstovi gde pišu da vozač "zaboravi" da upali klimu


Evo jedne od jačih gluposti, ako zanemarimo pojavu koja je ovo izjavila.
Prvi autobusi sa ugrađenom klimom koji su nabavljeni za GSP Beograd, bili su poljske firme Solaris 2013. godine, a zatim i svi koji su kupovani posle toga, rekao je Goran Vesić, zamenik gradonačelnika Beograda za Televiziju N1 u junu 2021. godine.
Ikarbusi iz 2008. su stigli sa klimama, nisam siguran da li su svi od MB Conecta stizali sa klimama, ne pamtim toliko dugo, verujem da će neko od starijih kolega, bolje znati.

Najveća tragedija je što današnji novinari naprave vest od "tvita", "storija" i slično, gomila nagađanja, lupanja i neproverenih informacija.
 
Vrh