filipcukovic
Higher intermediate
Sve što tražim od njih su Novatronic displeji i nova sedišta kao u najnovijim privatnim Procity 12Oko 10 BMC Procity 18 CNG za GSP Beograd stiglo na plac Mašinoprometa.
Sve što tražim od njih su Novatronic displeji i nova sedišta kao u najnovijim privatnim Procity 12Oko 10 BMC Procity 18 CNG za GSP Beograd stiglo na plac Mašinoprometa.
Novatronic suSve što tražim od njih su Novatronic displeji i nova sedišta kao u najnovijim privatnim Procity 12
Pogledajte prilog 140149
Bukvalno strašno šta šalju u sred leta, aj razumeo bih sad da nemaju šta drugo pa moraju, al im tako bleje druga vozila po garaži i oni šalju 112le, pa prijatnije mi bude u mutantu nego u 112le i pitao bih onog ko je taj bus pravio, iz kog razloga nema po dva prozora u zadnjem delu busa i to bi mnogo promenilo situaciju, da bude ne bude kao gasna komora, kad radi klima i pomaže bar malo u prednjem delu, ali u ovom busu koji radi na mojoj liniji klima ne radi više od godinu dana, pisao sam mejl inspekciji pa ćemo da vidimo da li će reagovati.IK112LE za leto nije....ono je stvarno neizdrzivo.
Klima moze da radi ali nema zaista nikakvog efekta, juce sam se svadjao sa jednom zenom oko toga sto ona ne otvara prozor jer kao znate pa radi klima... moze se izdrzati ali samo sa otvorenim prozorima. Bukvalno se obradujem kada mi naide kineski krs...ironija jelte.
A na 300 linije grunuli bukvalno sve merdze koje imaju.
Ma brate... Kod mene rade #3211 I #3212 i na njima I kada radi klima bude neizdrživo.Ima 40 ° I stvarno je nesnosno.Bukvalno strašno šta šalju u sred leta, aj razumeo bih sad da nemaju šta drugo pa moraju, al im tako bleje druga vozila po garaži i oni šalju 112le, pa prijatnije mi bude u mutantu nego u 112le i pitao bih onog ko je taj bus pravio, iz kog razloga nema po dva prozora u zadnjem delu busa i to bi mnogo promenilo situaciju, da bude ne bude kao gasna komora, kad radi klima i pomaže bar malo u prednjem delu, ali u ovom busu koji radi na mojoj liniji klima ne radi više od godinu dana, pisao sam mejl inspekciji pa ćemo da vidimo da li će reagovati.
To ti je k'o ona priča o ekološkim CNG autobusima koji ne voze jer imamo problem sa punionicom, ili ona priča kako nismo najzagađeniji grad na svetu, jer sm poukidali gomilu parametara koje merimo, ili ona priča o sadnji stabala i pošumljavanju, a sadnice izdrže dok se ne završi fotografisanje, plus što se sadnja u centru izbegava i ne planira u budućnosti... Kada nego iz sela koje hvata kanale samo sa nacionalnom frekfencijom, čuje za ovako nešto, to mnogo lepo zvuči, iako ne daje kompletnu sliku. Drugim rečima, sve će da se uradi za dobar merketing.Dobro, neka bude i linija koja ima (pretežno) ekoloska vozila. To je divno. Ali zašto mora da se zove EKO? Linija je kao i svaka druga, treba da ima obican broj jer presmesno izgleda kad ubace ovako neki autobus koji nije “ekoloski”.
I Nova i Danas su odavno postali isto što i Informer, samo s druge strane. Ni ne čudi kada napišu gomilu gluposti u svojim tekstovima, a ruku na srcu, napisali su se svega i svačega.Šta je toliko lažno, a dobri su ti režimski tekstovi gde pišu da vozač "zaboravi" da upali klimu
Šta je toliko lažno, a dobri su ti režimski tekstovi gde pišu da vozač "zaboravi" da upali klimu
Ikarbusi iz 2008. su stigli sa klimama, nisam siguran da li su svi od MB Conecta stizali sa klimama, ne pamtim toliko dugo, verujem da će neko od starijih kolega, bolje znati.Prvi autobusi sa ugrađenom klimom koji su nabavljeni za GSP Beograd, bili su poljske firme Solaris 2013. godine, a zatim i svi koji su kupovani posle toga, rekao je Goran Vesić, zamenik gradonačelnika Beograda za Televiziju N1 u junu 2021. godine.