KizaNoSleep
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 18.11.2019.
- Poruke
- 980
- Pohvaljen
- 1.758
Jao goreg vozila u BG-u nema od onih konzervi Liaz Unacop na 50.
Majko bozija....Ikarbus je za ono svet gral
Majko bozija....Ikarbus je za ono svet gral
Bitno da nema više 5256. Mnogo se poboljšao vozni park na 50.Jao goreg vozila u BG-u nema od onih konzervi Liaz Unacop na 50.
Majko bozija....Ikarbus je za ono svet gral
Кад се будеш провозао њиховим 112М видећеш зашто.Zašto je M&M Krš&Krš trans?
Vozio sam se i šta? Možda je krš što radi klima.Кад се будеш провозао њиховим 112М видећеш зашто.
Upravo to i jeste problem: okreću se brojne linije. Ni na Ustaničkoj ni na Z. Vencu nema kapaciteta za nove linije, pogotovo ne na Ustaničkoj. A i kad bi postojala takva linija, mnogo veću svrhu bi imala da ide dalje od Ustaničke. Svakako su iz direkcije nebrojeno puta odbijali produžavanje i nove linije na delu od Cvetka do Vuka kako se tramvaji ne bi klackali prazni.Kroz Bulevar kralja Aleksandra od Cvetkove pijace do Ruzveltove ne prolazi nijedna autobuska linija.Linija 61 koju sam predložio bila bi dobra alternativa tramvaju u slučaju da se neki od njih pokvari pa se zbog toga obustavi ceo tramvajski saobraćaj u Bulevaru kralja Aleksandra,a i povezivala bi okretnice Ustanička i Zeleni venac na kojima se okreću brojne linije.
Gsp krš je mnogo gori sa drvenim sedištima i dalje sa motorima kao traktor a iz auspuha kulja dim jede ulje i pljuje pozadi, i najezivijom serijom ik 103f koja je odavno trebala biti povučena sa ulica koja jedva ide i po ravnom, sa niskopodnim ikarbusima koji se kvare iza svake krivine, padaju visine klima je kod njih misaona imenica, što to ne spomeneš ?Кад се будеш провозао њиховим 112М видећеш зашто.
@Bender Rodriguez
На 26 и 39 си се возио Тамнавиним а на 50 Унакршевим Лиазима. Обе серије Лиаза су им запуштене иако је Унакршева годину дана старија од Тамнавине.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Pa kad nas već porediš sa gradovima veličine jednog Skoplja, što bar ne pomenu Zagreb na primer? Pa i to Skoplje dobi MAN Lion's city autobuse u zadnjoj turi. Makedonija baš predstavlja onaj deo najmanje razvijenih zemalja u Evropi, i ne treba nas baš sa njom upoređivati. Uzmi Budimpeštu za primer koja je tu, a i slične je veličine kao i Beograd.Gsp krš je mnogo gori sa drvenim sedištima i dalje sa motorima kao traktor a iz auspuha kulja dim jede ulje i pljuje pozadi, i najezivijom serijom ik 103f koja je odavno trebala biti povučena sa ulica koja jedva ide i po ravnom, sa niskopodnim ikarbusima koji se kvare iza svake krivine, padaju visine klima je kod njih misaona imenica, što to ne spomeneš ?
da nema "unakrsa i krsave curdica krš transa Lui travela i ostalih, baš bi GSP bio sposoban da obavi sve njihove polaske ?
Treba biti zadovoljan onime što se ima bilo GSP ili privatnik bilo bmc higer raspali Ikarbus ili raspali unakopov maz ili Liaz, jer neko možda nema ni takakv prevoz, kakav mi imamo i koji itekako liči na nešto u ovo jako teško vreme,
Lično prezirem 5292 ali mi bolje nemamo i u tom autobusu ako nad nešto ima pozitivno to je klima.
Pogledaj Skoplje nasta liči po YouTube videima raspali sanosi su do skoro radili iz osamdesetih ako neki i još ne prevoze.
Види се да немаш појма о чему причаш чим ти је крш свако возило коме не ради клима, па хајде да ти појасним неке ствари.Vozio sam se i šta? Možda je krš što radi klima.
Pa kad nas već porediš sa gradovima veličine jednog Skoplja, što bar ne pomenu Zagreb na primer? Pa i to Skoplje dobi MAN Lion's city autobuse u zadnjoj turi. Makedonija baš predstavlja onaj deo najmanje razvijenih zemalja u Evropi, i ne treba nas baš sa njom upoređivati. Uzmi Budimpeštu za primer koja je tu, a i slične je veličine kao i Beograd.