Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.338
- Pohvaljen
- 2.979
Danas mi se ukazala prilika da se provozam Isuzu-om na 37. Uživo deluje mnogo lepše nego na slikama, kvalitetna široka vrata su mnogo bolja od Ikarbusovih, šipke nisu od brušenog metala već farbane u sivo, sedišta su kvalitetnija od Higerovih, uz to i udobna, veliki prozori svi imaju luftere i to kliznog tipa, klima dobro radila (niti furuna nit hladnjača), završna obrada putničkog salona mestimično krcka i mnogo manje lupa od MAZ-a na neravninama, nije bučniji od Higera ili Otokara, neuporedivo tiši hladnjak od BMC-a (ne muče), plafonska ploča u cvetnom dezenu protežući se celom dužinom vozila odaje orijentalni utisak čitavog putničkog salona ujedno asocirajući na jeftinu kinesku robu što recimo nije toliko upadljivo kod Higera (osim svetlucave/glossy ploče bez dezena).
Jedan je i na 49, a kad smo već kod nje naišao mi čuveni MAZ 40927 koji je hteo da se razleti u paramparčad. Opšti utisak bi bio da je autobus za par godina pretvoren u "gomilu gvožđurije". Pisao sam o njemu pre par godina kako nije bio tako loš, međutim ne mogu se više držati tog stava. Sve se živo trese, počev od konstrukcije preko sedišta, plafonskih panela pa do vrata. Čak se i šipke na vratima tresu. Sve je labavo, raštimovano, razdrndano. Ma nije samo raštimovana završna obrada već se čitava karoserija trese i lupa kao traktorska prikolica ili sanduk kipera. Karoserija za bacanje na kraju radnog vela, iako doduše motor, menjač i klima rade normalno. Mada, MAZ je, uzevši u obzir cenu upravo i predviđen kao vozilo za kratkotrajnu upotrebu u vidu relativno kratke eksploatacije bez značajnih ulaganja poput remonta. Umesto sređivanja nabavlja se zamensko vozilo.
Jedan je i na 49, a kad smo već kod nje naišao mi čuveni MAZ 40927 koji je hteo da se razleti u paramparčad. Opšti utisak bi bio da je autobus za par godina pretvoren u "gomilu gvožđurije". Pisao sam o njemu pre par godina kako nije bio tako loš, međutim ne mogu se više držati tog stava. Sve se živo trese, počev od konstrukcije preko sedišta, plafonskih panela pa do vrata. Čak se i šipke na vratima tresu. Sve je labavo, raštimovano, razdrndano. Ma nije samo raštimovana završna obrada već se čitava karoserija trese i lupa kao traktorska prikolica ili sanduk kipera. Karoserija za bacanje na kraju radnog vela, iako doduše motor, menjač i klima rade normalno. Mada, MAZ je, uzevši u obzir cenu upravo i predviđen kao vozilo za kratkotrajnu upotrebu u vidu relativno kratke eksploatacije bez značajnih ulaganja poput remonta. Umesto sređivanja nabavlja se zamensko vozilo.