Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Jeste jako ružno lepiti te novine na šoferku, al ako je zavesica slaba, a naravno da je farbanje zabranjeno, onda logično da će vozači posegnuti za najjeftinijim i najpristipačnijim rešenjem. Sumnjam da bi raspisivali tender za zamenu tih zavesica, jer to se slabo čini i za stara a kamoli tako mlada vozila. Kupovina onih reflektujućih folija bi moglo biti dobro rešenje.

Što kaže i Branik ne treba ništa isključiti, mada ne volim da komentarišem stvari za koje nemam informacije iz prve ruke. S obzirom da je u pitanju BMC, vrlo je moguće nekontrolisano ubrzanje, a opet je to jak spust, pa da zaista nije slučajno menjač ostavljen u D sa povučenom ručnom? Opet, ne bih da nagađam, al Branik ukazuje na još neke mogućnosti koje ne treba isključiti.
 
Новине су криве. Зачитао се или загледао у слику са средине и изашао, а ручна остала.
Сад озбиљно: да је остао у Д не смем ни да помислим. Није немогуће, али је катастрофалан пропуст.
На другом једном форуму човек је поставио слику на којој се види да је устао а да му је мењач остао у Д. Кад му је старији колега скренуо пажњу на то, више се никад није појавио на форуму.

А Жика је најбољи обавештајац.
 
1043

UZ1stdO.jpg


880

aquCyxS.jpg
 
Još jedan GSBov sindikalac poklekao pred naletom šuškavih emocija.

https://direktno.rs/politika/302755/sns ... eksic.html

Ostaje samo Antićev sindikat sa veoma malim brojem članova ali velikim srcem.

Sindikati 2020 jun.jpg



Nebojša Aleksić preletač za sve pare!
SNS je stranka u koju svako može da uđe bez obzira na to kakve je stavove imao dan pre ulaska. Počelo je sa Martinovićem i Jovanovim, koji su Vučića napadali najstrašnijim rečima, pa postali zvezde naprednjaka. Nastavilo se serijom takvih ljudi, završava se prelaskom predsednika pokrajinskog odbora Dveri Radoša Pejovića i mlađanom Kristinom Karaić, koja je do juče na protestima 1 od 5 miliona govorila napadajući Aleksandra Vučića, a sada je kao Šapićev kadar postala zamenica predsednika skupštine Novog Sada.


Kako je moguće da to nikome u SNS-u ne smeta, a ni njihovim biračima? Odgovor je jednostavan. SNS je organizacija koju čini i podržava jedan broj ljudi, više hiljada njih, koji uzima milione. Uz njih su stotine hiljada koji preko SNS-a imaju posao. I još nekoliko stotina hiljada koji glasaju na osnovu svakodnevnog medijskog ispiranja mozga.

Da svako može u SNS pokazao je Nebojša Aleksić, nekadasnji sindikalac u GSB-u, koga su zbog kritikovanja rukovodstva raspoređivali na radna mesta udaljena po 30 km od mesta gde živi. Tada se slikao sa Draganom Đilasom, koji ga je javno branio osuđujući odnos koje je rukovodstvo gradskog prevoznika imalo prema njemu.

Dragan Đilas je javno osudio Aleksićeve reči, a stranka ga je izbrisala iz evidencije članstva.

Tu na scenu stupa Goran Vesić, koji odmah poziva Aleksića na sastanak i ovaj postaje naprednjak!

Dakle, ideologija - nula bodova. Vređanje žena - nula bodova. Napadi na predsednika - nula bodova. Sve se briše čim se okrenu leđa opoziciji i uđe u SNS.

Tako se danas za bolji život u Srbiji zajedno bore Biljana Popović Ivković i Nebojša Aleksić. Kakvi borci, takav će nam i bolji život doneti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777376#p777376:1v94qkhr je napisao(la):
Žika » 23 Sep 2020 08:59 pm[/url]":1v94qkhr]Kad ja moram 1500 km daleko da objavljujem slike



file.php
Kad se na nov bus lepe novine, u toj firmi leba nema da bude.

GSP, jednostavno, mora da se ukine, i onda da se gradi nova firma iz početka.
 
Podržavam .
Gde ćeš naći 2300 obučenih vozača ?
Ili napraviti kao Beogradski Metro bez metroa koji debelo posluje sa profitom. I svi srećni.
 
Нема везе која ''фирма'' ради, него који људи. Главни људи треба да се мењају, и да буду ентузијастични и заинтересовани да доведу предузеће у ред а не да краду, а остали само треба да се васпитају
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778029#p778029:10brqtnw je napisao(la):
busspoter » 25 Sep 2020 11:29 pm[/url]":10brqtnw]1043

UZ1stdO.jpg

I šta kažu onomad iz grada, Beogradom više neće saobraćati autobusi "krševi"?
 
Ako malo pažljivije pogledaš, videš da je već na otpadu, i to otpadu od kocki koje služe kao kolovoz, jer sa njih konstantno otpada "fuga". :)
 
Мечке из 2003. су зреле за отпад. Њихове сестре из 2005. могу још 6-7 година да пеглају.
 
Videh danas #75 kod Terazija i pomislih... Neće ovaj daleko.
Koje ogavno vozilo :/

Od kada je počeo zimski red vožnje, skinuli jednog Higera na 304,i sada tu radi naravno mlađani i pouzdani #93.

Danas na 22A sve Higeri. Jelte da se grad promoviše, nema veze što pravi bespotrebnu gužvu.
Kosmaj je baš sramota od pogona i iskreno se nadam da će u budućnosti biti promena, na bolje.
 
Рипањац 405":17w144kk je napisao(la):
Мечке из 2003. су зреле за отпад. Њихове сестре из 2005. могу још 6-7 година да пеглају.
Икарбусе старије од 2012. такође треба расходовати. Бидимо објективни. Питање је којим новцем купити нове зглобове чија се куповина саботира због коцки.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780173#p780173:cdj5rtlg je napisao(la):
Bender Rodriguez » 02 Oct 2020 12:59 pm[/url]":cdj5rtlg]Kad smo kod krseva, evo mog danasnjeg iskustva:

Mutantska krsina g.b. 75 na liniji 44
Unutra greje motor ko nuklearni reaktor. Ali bar je spor. :) :roll:

Taman kad pomisliš da gore od ovoga ne može eno ga 100 danas bio na Slaviji, na 83. Kotrljao se, nema šta. Inače danas je bio pakao od gužve, u šta god da si pokušao ući morao si izigravati sardinu s maskom. Pritom klime nisu radile, bar u vozilima koja nisu bila na ugovorenom prevozu, prevozu dece isl. 495 stajao na Crvenom Krstu. Dva Higera na prevozu dece na plavom mostu u smeru ka Šumicama. I dok se autobusi vade iz naftalina trole nemaš odakle. Krpljenje rogatih elektrokontejnera u fazi raspada nikud ne vodi. 2003 pokvaren pred semaforom kod Mokroluške napravio kolaps sve od Šumica, 2062 prvo "vezao Slaviju u čvor", krenuo pa nas isterao kod ATŠ. Mdaaam, ajde da od Ralje nije bilo dalje već od G.Vučića. I da je bar od onog pokojnog gospodara već od gospodina predsednika čiji je nazovi stručni tim bukvalno stisnuo kočnice što na održavanje sistema, što na unapređenje istog (što im baš i neće poći za rukom bez promene plana metroa).

Ček da Vesić besnoj šumadijskoj raji "preko strnjiku" poruči "koj rekne da sam ja nek je g*vna". :bash:

I dobro, 3224 bio na 30, u Higeru na 30 nije radila klima. Beše neki 34x7, ne sećam se celog broja. Video onako na blic. Još da su onim na ugovorenom prevozu radile klime, pa to bi bila veleizdaja. Koliko sad Srbi Srbima krv i znoj sišu, dobar je bio i turski arač.

Onda 3054 i 3015 pucali po šavovima na 17 i 18. 1308 u očajnom stanju na Komandi ka garaži. Guši sve oko sebe kao traktor star 50 godina, a dere se kao duvač lišća.

Ne, ovo mi se nimalo ne sviđa. Nisam ovako zamišljao 2020.
 
Pozdrav. Nadam se da ovaj moj upis neće biti baš previše đonom za jednog novajliju. Nekako je logično da mi kao korisnici javnog prevoza imamo neki sličan spektar stavova ili očekivanja po tom pitanju. Međutim, ja se gotovo ni sa čim ne slažem od stvari iznetih ovde.

Prvo, neverovatne su mi ove situacije gde neko izbunari neki stari bus i onda se ređaju sviće dumremo poruke na dve strane i takmičenje u što nadahnutijoj apokaliptičnoj dramaturgiji, FDU da zaplače. Za to vreme, mi već dve godine imamo seriju vrlo ozbiljnih incidenata (sada već desetak) na novim autobusima i GSP-a i privatnika. Seriju incidenata iz koje neverovatno velikom srećom (nezgode su se mahom dešavale na okretnicama) nemamo izgubljene živote i desetine teško povređenih. Sreća možda prati lude, ali neće trajati doveka. Takve vesti se jedva prokomentarišu u par poruka, ispali neka frazetina o istoku i zapadu (koja čeka spremno i ispalila bi se svejedno, sve i da se priča o uzgoju futoškog kupusa), nikad ne ispratimo epilog raznih priča koje se prospu i od nadležnih i nezvanično, a od kojih nam direktno zavisi bezbednost. Otprilike kao da svi čekaju da to preko volje iskomentarišu, e kako bi mogli da pređu na epsku temu svih tema - koliki je krš onaj Ikarbus od pre 20 godina. Za razliku od ovih koji nas voze svaki dan i voziće nas još desetak godina i tek ih čeka vreme kada će biti zapušteni, ovi retki visokopodni Ikarbusovi nalete jednom u par meseci (barem isti bus), ali su iz nekog razloga i dalje najveći problem na svetu. To je zaista vrlo zbunjujuće, da ne kažem nešto teže.

Mene je recimo sunce ogrejalo kada sam na jednoj od linija koju koristim (83 je u pitanju) posle mnogo vremena ugledao jedan od ovih crvenih autobusa koje, ako dobro razbiram, nazivate mutantima (kačili su slike korisnici @Somi303 i @Bogdan). Radi se o liniji koja je već godinama sve gora i gora i obradovao sam se kada sam video jedan od ovih buseva, misleći da je na polasku kojim idem na posao konačno došao kraj kineskim kutijama za presovanje mesa. Posle dužeg vremena vozio sam se kao čovek, ali nada je bila preuranjena, već sutra se vratila odvratna kineska kutija. Od tada sam na 83 i drugoj solo liniji koju koristim (o njoj drugi put) ušao u još nekoliko i svi su bili u vrlo pristojnom stanju. Verujem i očigledno je da ima i nekih koji su zapušteni, ali ovi u koje sam ja ulazio su bili vrlo korektni i smatrao bih vrhunskom neodgovornošu vlasti da se sada pošalju na otpad. Isto možda i još više važi za njihove zglobne verzije.
 
Prvo, mutanti nemaju 20 vec 15 godina. A takvi sa 15 su vise propali nego neka vozila stara 17 i 18.

Drugo, ne znam ko im je tacno dao nadimak mutanti ali dobili su ga zato sto su zajednicki produkt Ikarbusa i FAPa. Karoserije Ikarbusa na sasijama FAPa. Ja ih licno zovem "grbe/grbavci". Jer su skloni ugibanju i pucanju karoserije pod tezinom motora nakon vise godina voznje. Kacile su se slike raznih grba ovde.

Trece, to sto BMCovi imaju problema sa turazom ne menja cinjenicu da su mutanti kante. I ovo malo sto vozi na ulicama je vec odavno zrelo za otpad a jedini razlozi sto ih GSP i dalje vozi je sto ima delova za njih na pretek. Ono... kao sto si pre 20 godina imao delova za Wartburg na pretek. Ali to nije znacilo da je dobar automobil, nego da narod nije znao i imao za bolje, pa se akale starudije dok im dusa ne ispusti. Slicno je i sa Ikarbusima u GSPu.

Cetvrto, imaa iznas moje slike kako izgleda ta "gospodska voznja" u jednom od mutanata. Da je ovo 2010. godina pa i da razumem toleranciju i odbrani mutanata. Ali 2020. je, a ta vozila su em zastarela, em neudobna.
 
Mutanti su većinom kante, ima po koji okej mutant, mogu oni da odrade šihte, ali mi je neverovatno da ih stave na neki redovan polazak, ma da na 307 skoro da ih uopšte nije ni bilo, a i kad je bilo, to vozači odmah isključe i uzmu nešto drugo, samo mi je jako čudno zašto su Higeri sklonjeni sa najbitnijih polazaka i tu stavljeni Le i M serija, a rade na nekim manje bitnim polascima. Inače ako neko bude našao fotke remontovanih 197 i 771, neka ubaci ovde. Očekujem uskoro da sa remonta dođe i 189, jer ga jako dugo nema.
 
ИК103Ф су самоносеће каросерије колико знам и немају никакве шасије. Једини аутобуси који имају шасије у ГСПу су тренутно МАНови.
 
@ Izmedju3i20karaktera

Pa tvoj je stav da ti se oni (mutanti/olupine) dopadaju.
Moj je recimo da ih godinama pamtim po zlu.
Vidiš godinama je moja linija (305) bila jedna od linija sa najmanjom pouzdanošću (pratim statistiku).
I godinama tj od 2016. do decembra 2019. su vozile te kršine i poneki Conecto i 1 IK112LE (#3211).

Ti busevi su išli jako nepouzdano, više servis čekali nego što su dolazili do okretnice.
I zimi hladno ulazi sneg a leti greju kao furuna, mogao si džezvu kafe da pristaviš. Prokišnjavanje je bilo redovno.
Karoserija im se raspada, cima između brzina a unutra se trese kao traktor.

Kao neko ko se tim otpadom vozio godinama i gde se dešavalo da 3 busa za redom ne dođu, ne mogu da ih pamtim po dobrom. Jednostavno to više nije za javni prevoz. A mi redovne platiše očekujemo da nam busevi redovno dolaze i da budu normalni a ne gore opisani

Od kada su krenuli Higeri da voze desi se ponekad da ispadne neko vozilo ali ne kao pre.
I sviđa mi se što su čisti i novi i ne kvare se kao gore opisani.
 
Vrh