E Busspoter, da su bar Higeri stvarno i bili značajno jeftiniji od sličnih vozila renomiranih proizvođača. Pričalo se već o tome, al ne mogu da ne ponovim još po koji put, jer prosto je reč o jednom velikom bacanju para. Oko 202.000 evra po komadu za kineski solo autobus, iako ih je uzeto čak 174, dok je desetak Conecta za Novi Sad koštalo oko 187.000 evra po komadu, i to sve sa pogonom na CNG. Mada, šta i vredi to ponavljati, i pored javno dostupne tenderske dokumentacije, kad se velika većina ljudi u to ne razume, a oni koji bi mogli progovoriti i imati nekog uticaja uopšte, uredno već godinama ćute. Nismo mogli imati ni Urbina, a ni Citaro i Lion's City za te pare, al makar i običnog Conecta bez problema, ili možda IVECO-a Urbanway, a što da ne i gradskog SOR-a ako ništa drugo. Skoro da sam 100% siguran da bi nas i SOR odlično poslužio po iskustvima i vozača i mehaničara Laste. No, sad šta je tu je. Samo da ne dođe još sličnih autobusa za mnogo novca i to još na CNG, kao što i u Novi Sad stižu zglobni BMC autobusi. Možda i budu zadovoljni njima. Glupo ih je pljuvati unapred, a da nisu još ni točkom kročili na novosadske ulice, ali moram priznati i da sam vrlo skeptičan kad je pomenuta marka u pitanju. Opet, ne znam čemu toliko šarenilo i kod njih, al ajde, jasno mi je kako funkcionišu tenderi.