Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Evo šta reče Vesić... ovde se menja kako vetar duva :lol:

"Beograd više neće kupiti nijedno dizel-vozilo, već samo vozila na komprimovani prirodni gas (CNG), kao i elektrovozila. Prošle godine smo kupili 244 nova autobusa koji imaju motore euro 6, saglasno najnovijoj regulativi EU. Za ovu godinu planirali smo da kupimo nove dizel autobuse i trolejbuse, ali posle događaja od prošle nedelje odlučili smo da za te pare kupimo najmanje 200 autobusa na gas, od kojih će 150 biti zglobni, i za to smo izdvojili 53 miliona evra. Naredne četiri godine kupovaćemo po 80 novih CNG autobusa, što će da košta 85 miliona evra. Za pet godina imaćemo najmanje 520 CNG autobusa na gas, a za sedam godina Beograd neće imati nijedan dizel-autobus. Takođe, sva gradska preduzeća uložiće više od 34 miliona evra u prelazak na CNG i elektrovozila."
 
Još 50 solo, pa ovi nisu normalni definitivno, a juče raspisali tender za remont solo Conecta.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
A kakve budale, ovo nije realno. Ovo su napisali samo zbog zagadjenja vazduha koje je bilo u proteklom periodu, da ispadne da brinu o gradjanima. Kako oni to sve govore sa sigurnoscu,bez ikakvih istrazivanja i drugih stvari. Kaze nece kupiti nijedno dizel vozilo i jos kaze da za 7 godina nijedan dizel autobus nece voziti. U prevodu BMC i Higeri za najvise 7 godina ima svi da budu rashodovani, jel to realno? I ovi sto pisu u naslovu "kombinovani" gas...

Inace, srecna 1000. strana svima koji slave :D
 
Srećna zaista \°/

Baš me zanima šta će da izmisle haha :lol:

Ali ono, ja bih onda voleo Conecto kao za NS.
Podržavam jer to onda neće praviti zagađenje. Ali kada već kupuju bilo bi extra da to može da traje.

I nije mi jasno, zar 2016. nisu počeli adaptaciju Kosmaja za zglob/rekonstrukciju ?
Ja mislim da će kao što je neko već rekao, da bude pretumbavanje pogona i linija tj Higeri u Kosmaj a neke linije u druge pogone (ove opterećene 27E,53,83,89) pa na njih zglob.
 
Нови урбино CNG је најбољи аутобус којим сам се ја возио у животу, али свакако - полако. Сутра ће поново да се предомисле, тј да излупају нешто друго да би људи гласали зс њих.
И куповина аутобуса на гас уместо 40 трола и 15 електробуса ми не звучи баш као мера против загађења ваздуха
 
Fića":2pjz82qu je napisao(la):
Нови урбино CNG је најбољи аутобус којим сам се ја возио у животу, али свакако - полако. Сутра ће поново да се предомисле, тј да излупају нешто друго да би људи гласали зс њих.
И куповина аутобуса на гас уместо 40 трола и 15 електробуса ми не звучи баш као мера против загађења ваздуха
Ma lupetaju ponovo da se narod smiri malo. Mera bi bila ukidanje seče i loženja na drva i ugalj, ali za to mora da si obezbedi veći standard narodu.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Избори ће ускоро, видећемо. И док не видим "ребаланс програма за 2020" не верујем ни у шта
 
Tuzna strana ove price je deo "mislilo smo da uzmemo dizel autobuse i trolejbuse ali posto sada mislimo na ekologiju uzecemo autobuse na gas". Kao, izbacice iz nabavke "najcistija" vozila, koji q...
 
Da zaista planiraju da izbace trolejbuse, zar bi postavljali stubove za kontaktnu mrežu duž Cvijićeve od Jaše Prodanovića do Venizelosove i duž Venizelosove?
 
Što se tiče zagađenja, nema baš velike razlike između metana i dizela. Kod metana emisija co2 je niža za oko 20%, što jeste bolje, ali ništa drastično.
Za Srbiju bi bilo korisnije da konačno puste u rad postrojenja za odsumporavanje na termoelektranama...
 
872 i 868 Japanci na 31.
868 su došli majstori i gledali nešto motor, nadam se da nije već nešto otišlo u ku**c (oba su skoro remontovana).
Sa 872 sam se vozio već minut posle ove slike izdaleka (zato im nisam ni prilazio, žurio), i ono, ide sasvim lepo, naravno nije utegnut kao Solaris, ali za svoje godište skroz korektan. Enterijer i ako skoro sređen, već počeo da se uništava od strane glupe dece.
67e66a39ffbe0d199dcc444b5da06f46.jpg
9d6236f833a4bab94d2598e9908a94e1.jpg
aca9098a960619bb047b7db63b8ac89e.jpg
2c27b429e9ca188a4ecb08bd154db1b3.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Nisam znao da su tapacirali Japance... Nisam se dugo vozio. :kk:

Ne verujem da će izbaciti trole, možda će 28. eventualno vratiti pa promeniti trasu, bar se nadam...

Ona besmislena 22A i org. Slavije su sad veći problem.
Ali sigurno će staviti cng na 31 i u centar.
 
Danas sam video 8-10 Japanaca sigurno, od toga bar polovina sređenih. Ne mislim da je to pametna investicija, ali jbg. Teško da će Beograd skoro videti baš približno dobra vozila kao što su Solarisi.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Oni natpisi pozadi u 872 su bili i pre remonta,samo sto niau imali strpljenja da ih prvo lepo otklone i operu ta sedista kako treba,vec su ih pretapacirali takva
 
VeUpravitelj upravo na Beogradskoj hronici rekao da Beograd za 7 godina neće imati nijedan dizel autobus.

Znači, potrajaće Kinezi i Turci...
 
Ma lupetaju ponovo da se narod smiri malo. Mera bi bila ukidanje seče i loženja na drva i ugalj, ali za to mora da si obezbedi veći standard narodu.
Има ли нека тема везана за грејање овде на форуму, да не гушим ову безвезним и досадним ОТ-ом?
А кад смо код обновљивих горива, шта кажете на Сканијину перјаницу на етанол? 8) Врло паметан и рационалан избор са становишта екологије јер наставља где струја стаје у случају тешких кварова, али и у нормалним условима. :wink:
ЖИВЕО ЕТАНОЛ!!! :sesir: :gobb:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6SpL-Te0NDQ[/youtube]
 
Sad videh 872 na okretnici Konjanik na liniji 31, prelepo izgleda samo mu je gb. odvratan

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
branik":1qqfyby4 je napisao(la):
Ima co2, ali nema čađi i nezgodnoh NO gasova.
Naravno da ima, čak i više od benzinca.
be0000b74428840a23ae40472b04d7d4.jpg

Sva ta goriva su ugljovodonici, samim tim i ne mogu biti ekološka. Dobra strana metana je što ima nešto veći udeo vodonika, pa je malo čistiji.
fb245553f7a3709e09a2ab363f34799c.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701924#p701924:3s6q55h2 je napisao(la):
KizaNoSleep » 24 Jan 2020 17:20[/url]":3s6q55h2]Nisam znao da su tapacirali Japance... Nisam se dugo vozio. :kk:
Imaju dva ili tri remontovana Japanca. I to su u opticaju svega nekoliko meseci, ako i toliko.
 
Nisu 2,3, remontovali su sad već možda i desetak.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Bio Vesara stari lisac legenda novokomponovane političke elite na BG Hronici kod Slađe. Doneo joj poklon: članak iz 60 i neke gde je pomenut "otrovan vazduh". Čak je ispravio da se 50 godina priča o zagađenju. Inače Kurir ispade tačan. Vesić stvarno pomenu još po 80 vozila u naredne četiri godine, a sada najmanje 200. Izgleda još nisu sigurni koliko jer vide da kuburimo sa zglobnim.

Pomenuo je i hibridni pogon.

Za 2025. planiraju vozni park sačinjen od 700 zglobnih i 350 solo uz ostavljanje samo 200 Urbina 18, 30 IK218M II i svih novih solo Ikarbusa, BMC-a i Higera. Najniži standard emisije Euro 5.

Bez brige za 20 Konekta koji 2023. postaju punoletni. Japanci (i solo i zglobni) i stari Konekti su pri kraju limita, IK201 već prestari dok je N serija jednostavno loša, i ne samo ona već i IK218 i IK218M I. I Solarisi su u boljem stanju čak i od mlađih IK218M II. Logično je za očekivati da će pored novih Euro 6 ostati samo najbolja i najmlađa Euro 5 vozila. Sva nova (i to u velikom broju) vozila neće biti dizel, hvala Bogu.

Konekte samo hoće da zadrže u jednom komadu da ih ne bi sad rashodovali. Potrebni su da pokrpe solo linije dok ne počnu da stižu novi zglobovi.

Toliki broj vozila nije moguće održavati bez dva nova pogona. Ukoliko se plan ostvari privatnici mogu postati prošlost. Druga faza metroa može izazvati gašenje Zemuna kao najstarijeg pogona uz otpis Solarisa 2030 bez nabavke zamene (preostali autobusi preuzeće njihovu ulogu u reorganizovanoj mreži linija). Isto važi za sve solo Ikarbuse i deo BMC i Higera. Može doći do stabilizacije na nekih 800 vozila bez promene strukture (2/3 zglob). Uz redukciju za 1/3 može biti i više kraćih linija bez redukcije takta ali uz viši nivo upotrebljivosti, pouzdanosti, brzine, komfora. Nadam se da će uvesti 24-časovne linije, GSP uz važenje markica.

Nevezano za gore pomenuto juče 193 na 38A, 881 na 23. Pre neki dan 22.01. na 82 radili 484, 490, 3300, 3344, na 89 191, 3418, 3519, na 67 494 i još neki Higer. 3037 bio na 85.

193 mehanički deluje mlađe, konstrukcija čvrsta s tim da sedišta vise a paneli landaraju. Nije ni čudo što hoće malo da ih osveže. 881 jedva vuče. Mnogi Japanci na izdisaju. Ovi što su skoro sređeni spolja deluju odlično. 484 "propada" kad ide preko neravnina, no nikako ne udara oštro kao recimo Solaris. Prilično je loš. 3300 toliko muče da ti odzvanja u glavi 5 minuta posle izlaska. Prevazišli i SG313 po tom pitanju. 3418 na 89 bio pun kao brod oko 15h tog dana, jedva je zatvarao vrata. Zvecka li zvecka, krcka li krcka. Iza njega pomenuta dva nisu bila toliko puna. 3037 aždaja pristojan je i vuče kao besan. Kad uđeš u Solaris shvatiš šta je kvalitet s obzirom na to kroz kakvu eksploataciju ta vozila svakodnevno prolaze već godinama. Mogu reći da mnogi solarisi dobro stare. Pokazuju znake habanja ali to deluje u svoju ruku i dobro jer pokazuje koliko je isto minimalno, odnosno koliko je vozilo kvalitetno.
 
Vrh