Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 267 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    280
#3042 na obuci po trasi 17ice :)

h5BOJft.jpg
 
Video sam ižvrljana sedišta u većini Higera i potpise nekulturne dečurlije.
Nema izgovora, sve bi to trebalo kažnjavati, i to rigorozno!
 
Сад се клинци потписују инстаграм налозима по јавном превозу, плаши ме да то не израсте у новије и масовније тагове.
 
Dosljak, preduhitrio si me sa porukom :) Nema vozila bez bar jednog @... sto ostavlja bas ruznu sliku. Sto mi je najgore, ljudi ostave svoje l"icne" podatke i to govori o njima.
 
Neverovatno je koliki je uspeh kada uspeš da se "naznačiš".

Kod nas su za sve te gluposti previše blage kazne.
Ima se sada moderan video nadzor iz svih uglova, šta je problem.
 
Toliko su blage da ni ne postoje... Niko se time ne bavi, nikoga to ne zanima, nista se ne radi po pitanju resavanju tog i mnogih drugih problema. Da je bar zelje to bi bilo oprano, ako ne moze skroz onda bar delimicno.
 
Vinča307":25r6s02k je napisao(la):
Ovo je apsolutno istina, kao uđeš u Higera kao da si u svinjcu.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Mogao bi da se provozaš sa 36. Izgleda skoro kao u apoteci. :)
 
Meni se kod Higera sviđa što su im one hvataljke-držači fiksirani za šipke pa nema da letiš napred-nazad.
 
А шта ћемо са тиме што свако ко је виши од 170 удара у главу њима и што када седиш на предњим седиштима стоји на глави то?
 
Hvataljke odlične,bar za niže ljude, kao i buka motora.

To je tačno, ne peru ih ni unutra ni spolja.
U ovom #3521 je leva bočna strana užas, čekaju kišu čini mi se.
A ono iza auspuha gore neće ni moći da se opere, glupo je što je bele boje.

Treba te sve nepravilnosti prijavljivati pošto poto.Kome to treba ima formu preko busevi. com

Rekoše mi da su počeli ugradnju WiFi opreme tj prilagođavanje, kako je koje vozilo spremno.
 
Veća prosečna plata vozača u GSP „Beograd“

U GSP „Beograd“ trenutno radi oko 3.000 vozača čija će prosečna plata biti povećana i iznosiće više od 70.000 dinara, kažu u tom preduzeću.

„Njihova prosečna plata je do januara bila 62.000 dinara, ali od ovog meseca uvedeni su bonusi i povećanje tako da će prosečna plata vozača biti veća od 70.000 dinara“, kaže za Tanjug PR menadžer tog preduzeća Slavica Stevanović.

Navodi da GSP ima stalno raspisan konkurs za prijem novih vozača, te da je raspisan i tender za dokvalifikaciju 110 vozača sa C na D kategoriju.

„Očekujemo da će tih 110 vozača do oktobra zasnovati radni odnos u GSP-u“, dodala je Stevanović.

izvor: studio B
 
#1330 ide prazan da se ukljuci na 17icu :D


MHomu2g.jpg



I #3095 jutros u drustvu Lastinog koji ga pusta da se ukljuci sa stanice :)

TChi25k.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=701586#p701586:36snpnhx je napisao(la):
solecar » Čet Jan 23, 2020 3:31 pm[/url]":36snpnhx]Veća prosečna plata vozača u GSP „Beograd“

U GSP „Beograd“ trenutno radi oko 3.000 vozača čija će prosečna plata biti povećana i iznosiće više od 70.000 dinara, kažu u tom preduzeću.

„Njihova prosečna plata je do januara bila 62.000 dinara, ali od ovog meseca uvedeni su bonusi i povećanje tako da će prosečna plata vozača biti veća od 70.000 dinara“, kaže za Tanjug PR menadžer tog preduzeća Slavica Stevanović.

Navodi da GSP ima stalno raspisan konkurs za prijem novih vozača, te da je raspisan i tender za dokvalifikaciju 110 vozača sa C na D kategoriju.

„Očekujemo da će tih 110 vozača do oktobra zasnovati radni odnos u GSP-u“, dodala je Stevanović.

izvor: studio B


Evo oktobarske i novembarske liste jednog kolege i šifarnik. Ovaj kolega je imao 20 sati prekovremeno 5000 i kusur dinara i stimulacije. Decembar je dosta umanjen pa kad dobijem i tu listu kačim.
Dakle prva rubrika je osnova plate broj sati puta koeficijent puta bod. Dalje može Keša da preuzme.

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Ovo ja u životu nisam video, ovo je bruka i sramota, u autobusu gb 3280 na 77 u prednjem delu radi grejanje, dok u zadnjem radi klima. Šta je sad ovo neka nova usluga gsp-a, da stoji svako kome kako odgovara, npr kome je vruće da ode u zadnji deo, a kome je hladno u prednji.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Na prošloj strani je bilo reči o tome, moguće da je Igor koristio isti bus kao i ti.
 
Nemam mnogo šta da preuzmem Žiko. Ono što mogu reći jeste da ni na jednoj listi nemaš kompletan fond časova kroz redovan rad, pa ne možeš da vidiš kolika bi osnovica bila u celosti. Na prvoj manji deo ide na plaćeno odsustvo, a na drugoj na godišnji odmor, a obe stavke idu na dvanaestomesečni prosek. Neto se ne vidi ni na jednoj, i nemaš tu nikakvih stimulacija, već ugrađen bonus od 10% koji imaju svi vozači sa službenim brojem, da tako kažem. Parkireri u održavanju imaju 5% ugrađenog bonusa. Na prvoj bi neto bio oko 63000, a na drugoj blizu 66000 dinara. Novembar ima i rad na praznik, pa to u većini čini razliku u odnosu na oktobar. Prodaje karata nema koliko vidim. Decembar jeste manji, al ne tako drastično kao što se puštaju priče, negde oko dve do tri hiljade u proseku za koeficijent vozača, a razlike proporcionalno rastu sa većim koeficijentom. Razlozi su mi poznati i donekle opravdani, al o tome ne bih na forumu. Očekuje se nešto veći prosek počev od januara ove godine, kad se ukine takozvani Vučićev porez, i kad se rasporedi onih 33000 regresa na 12 meseci, ako do toga dođe. Ostaje nam da vidimo.

Osnovica je svima mala, i sve nas vade ti dodaci, a pod njima ne mislim na noćni rad, prevremene sate i ostalo, već isključivo na topli obrok, regres, minuli rad ko ga ima i ugrađene bonuse za sektore saobraćaja i održavanja. Svi prime osetno preko osnovice u svakom slučaju, i sve to čini deo bruto zarade na koji se, naravno, komplet plaćaju porezi i doprinosi. Osnovica je trebala rasti umesto da povećavaju regres i da dodaju bonuse, al sad šta je tu je. Kad se uzme taj neki minimalni neto, opet tu nije reč o nekim ne znam kakvim platama, ali nije da kod nas imaš firmi kog kojih će vozači autobusa u gradskom prevozu zaraditi značajno više. Prednost GSP-a je u tome što se plaća svaki vid rada van onog osnovnog predviđenog fondom časova, plus je tu i godišnji odmor od minimum 30 radnih dana za vozače, kao i mogućnost korišćenja plaćenog odsustva po više različitih osnova. Ima tu još određenih benefita kao i kod svake državne firme. Elem, ova tema je pomalo nezahvalna za mene kao zaposlenog u tom GSP-u, pa se ne bih dalje upuštao u diskusiju.
 
Takodje mnogi Higeri su karoseriski na dosta mesta osteceni. Pr. 3508,3444,3463 udareni pozadi desno, 3380 ispod vozaca ocesan,kao i 3431 jos dok je radio na 402,3516 levi prednji katadioptar polomljen,3444,3445,3463 od udarca o beton osteceni kod vrata i vozaca. Bas me interesuje dali ce se to sanirati barem kad dodje prolece ili ce ostati kao sto je na mnogim predhodnim modelima bio primer
 
Видео сам негде на вестима да ГСП расписује тендер за 300 или већ колико аутобуса на гас.
 
Djole Pevcanin":12dlg9yv je napisao(la):
Видео сам негде на вестима да ГСП расписује тендер за 300 или већ колико аутобуса на гас.
https://www.danas.rs/beograd/gsp-nabavlja-200-novih-autobusa-sa-pogonom-na-kombinovani-gas/
Nema od ovoga ništa.
Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Ништа им не верујем док не видим званични документ.
 
Ove godine neće sigurno. Budžetom je predviđeno podizanje kredita od 31 milion evra za kupovinu 100 zglobnih autobusa, eventualno oni mogu biti na gas.
 
Uz to im trebaju i punionice po svim pogonima. Ili ce sve u jedan pogon
 
200 gasnih autobusa? Zglob 74 SG313 (Japanci) + oko 46 IK218N + oko 30 IK201 = 150. Conecta preostalo 50, znači 50 solo.

Punionice u dva pogona? Da li misle na Novi Beograd uz proširenje kapaciteta punionice na Karaburmi ili se misli na gradnju punionice i u Kosmaju?

Scenario 1: po 75 zglobnih Novom Beogradu i Karaburmi, solo 50 Kosmaju (sve drugo ostaje isto)

Scenario 2: 100 zglobnih Novom Beogradu i po 50 solo, odnosno zglobnih Karaburmi (zemunski Higeri Novom Beogradu, Ikarbusi Kosmaju, novobeogradski BMC Zemunu)

Scenario 3: svi Karaburmi uz slanje Karaburminih Solarisa u Novi Beograd (i Higera u Kosmaj), ne verujem da je ovo moguće jer planiraju punionice u dva pogona

Možda bude tumbanja linija.

I da, dok ne vidim tendersku dokumentaciju ništa ne verujem. Ukoliko je istinito onda ništa od trolejbusa. Inače ne znam da li to znači da neće biti ništa ni od predviđenih 100 zglobnih autobusa? Drugim rečima da li otpadaju samo trole ili i autobusi, odnosno da su se predomislili pa umesto 100 zglobnih uzimaju 150 i to uz 50 solo. Ne nameravaju promenu strukture voznog parka, samo manju emisiju izduvnih gasova, odnosno povećannje aktivnog voznog parka uz veću izlaznost i pouzdanost.

Pitam se ko bi dobio tender i koliko bi im trebalo da izgrade punionice? Koliko dugo su gradili onu na Karaburmi?

Ikarbus će opet izvisiti, ovog puta će mu i Beograd okrenuti leđa. Sreća je to što će 31 moći da pokriju sa 15 zglobnih gasnih, a možda i 29 Dorćol bude delio s Karaburmom ili Novim Beogradom usled nedostatka zglobnih trola. CNG zglobovi bi u tom slučaju pokrili Kralja Milana tako da bi glupost od dizel 22A bila ukinuta.

Trole ne bi smanjile lokalnu emisiju (samo bi trošile manje struje, odnosno manje vukle energije iz mešavine energetskih izvora elektromreže), elektrifikacija 31 uz soloizaciju ne bi imala velikog uticaja na emisiju na nivou grada što znači da je ovo kratkoročno gledano najracionalnije rešenje jer će se smanjiti emisija na najopterećenijim, ravnomerno raspoređenim trasama širom grada.

Takođe pominje se da je za 150 zglobnih i 50 solo (275 solo ekvivalentnih jedinica) predviđeno 53 miliona evra, znači oko 192.700 prosečno po solo vozilu. Novi Sad je Conecto NGT platio 187.500 evra. Ukoliko tender dobije BMC onda će stvarno ispasti kreteni. 200 Conecta bi značilo jer bi 50 solo bili zamenjeni novim, niskopodnim i to gasnim a stara vozila pristojnom zglobnom zamenom koju nabavljaju recimo Budimpešta i Varšava. Došli bi kao dobro pojačanje Solarisima, uz ujedno povećanje udela mercedesovog pogona u voznom parku.

Inače, ne znam koliko je ovo istinito s obzirom na to da je izašlo u Kuriru. Čak se pominje nabavka po 80 gasnih autobusa (verovatno opet zglobnih jer pored ovih 50 solo uz toliko privatnika stvarno ih više ne treba) u naredne četiri godine za ukupnu sumu od 85 miliona. Zapravo 85mil/320=oko 265.600 što je dosta više od proseka za solo.
 
Vrh