Videh juče 2 kako staje na stajalište Deligradska u smeru ka Mostaru, verovatno na 38L ili 38A, ako ne na 70. Ne izgleda loše kao kifle IK103. Kao IK201 samo solo. Nadam se da je 202 još u voznom stanju, skoro sam se vozio njime na 38L.
Danas 1049 na 23, 1073 na 31, 3228 na 87.
Da se nadovežem na priču sa prethodne strane u vezi dvestakečeva, mogu reći da je nemali broj u začuđujuće pristojnom stanju, recimo gore pomenuti 1073.
Skoro sam se vozio sa 1065 na 65 i to je bruka i sramota. Prošao 1059 na istoj liniji i on je delovao loše. 1049 je pristojan, mada za razliku od 1073 ima koroziju u unutrašnjem delu oko prozora pozadi. Nadam se da je to moguće nekako zakrpiti. Dok 1073 normalno ide 1049 se previše ljulja lateralno kao čamac. Ako se ne uhvatiš za šipke sa obe ruke padaš.
Uz nove Higere mislim da bi sve dobre visokopodne pullere trebalo doterati i donirati Kosmaju s obzirom na to da ne može da održava pušere.
Dosta bi pomoglo pojedinim linijama koje održava pomenuti pogon, posebno kada dođu Higeri koji jesu novi (veća punktualnost i manji broj izostanaka) ali malog kapaciteta. Linije 53 (6 IK201), 70 (3), 83 (6), 89 (6), 303 (2), 405 (5) bi zahtevale 28 zglobnih vozila, odnosno sa 10% rezerve 31.
Pitam se koliko ih uopšte još ima?