Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Što imate toliko omražen stavem prema kineskim autobusima(pojedinci).Kao prvo nije tačno da su zaostali.Oni su veoma napradni i to znam iz prve ruke.Kao drugo i ono važnije kineski autobusi nisu uopšte loši.Vozio sam se u nekoliko modela,jedan je bio Higer,od lojih su neki novi,a neki stari po deset godina.I ovi novi,pa i ovi od deset godina su veoma dobri
Nisu se raspali,niti truckaju i sl. E sad to što neki imaju loš stav o kineskim autobusima zbog druge jeftine kineske robe(Mada realno sada je sve iz Kine od igle do lokomotive i nije svaka kineska roba loša) i 5 elektrobusa(Autobus nije isto sto i elektrobus,a tu je i GSP stap i kanap odrzavanje.Ista prica u Kini je i sa elektrobusima kao i sa autobusima).
 
Од данашње аутобуске индустрије само пластични кршеви могу се очекивати. Раније су се правили да трају пола века, данас до десет година под условом да се добро одржавају, за шта се ГСП наоружао ексером, чекићем и селотејпом. Баш нам је добар превоз у 2019.
 
Sagini busevi bi mogli lagano po 20 godina kakvo održavanje imaju, ali džabe kad posle 10 godina moraju da ih menjaju

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Лекон и Транспродукт имају фантастичне ФАП-ове који би заједно с Лиазима могли да раде још сигурно деценију.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661130#p661130:3335zm9x je napisao(la):
Vinča307 » Uto Sep 17, 2019 4:17 pm[/url]":3335zm9x]Čuo sam od jednog vozača da će jedan vozač da vozi jedan bus i da će dobiti 120 evra za to i da će ih voziti u 3 dana

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Moguće je to, ali to onda i nisu neke pare. Za državne činovnike dnevnica za Atinu je 50e, a za ostala mesta 40, ako nije plaćen ni jedan obrok. A ako jeste, postoji skala po kojoj se dnevnica umanjuje.
Ranije sam napisao da ako vozi jedan, mora da pravi najmanje dve velike pauze, tj. da dođe iz tri dela.
Put je od oko1100km.
Ponovo: sačekajmo da ih vidimo, osetimo, sigurno i omirišemo, pa onda neka se pokažu. Apriori hejtovati je besmisleno.
Sigurno će biti nekih razlika u odnosu na ono na šta smo navikli, jer dolaze sa prostora koji je svoju autoindustriju razvijao na neki drugačiji način, u nekom drugom vremenu nego Evropa.
Pre 15-20 godina slali su svoje mlade stručnjake po svetu da gledaju i skupljaju iskustva. Prepisivalicsu, kopirali, besomučno. To su sada prevazišli. Počeli su da stvaraju autentičnu tehnologiju. Za sada, dok se ne pokažu, za mene niti smrde niti mirišu.
Jedino, što sam rekao već, smatram da se neko veoma neodgovorno upustio u tako veliku nabavku na neviđeno, bez uveravanja u sposobnosti za Bgd, pisebno što su solo, u vreme kada fale zglobni.
 
Zar im nije bilo isplativije da ih natovare na voz nego tolike pare da daju za dnevnice, gorivo, putarine, plus sto ce se osetiti sigurno manjak vozaca u BG, tih dana ce prevoz biti katastrofa osecam
 
На приградским линијама се ионако не раде многи поласци, овако ће бити још горе. Исплативије им је да возе аутобусе него да их довозе железницом.
 
Na 307 se svakako nikad ne ostavi šihta već 2 godine. Na skoro svim linijama poteza 300 imaju redovne šihtaše, ali 307 nema

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Из Сага транс превозника би могли да шаљу више аутобуса из резерве на 307 пошто се ГСП не саставља добро овим возним парком. У СП ,,Космај" ће у расход око деведесет аутобуса до новембра.
 
Ne mogu sagine buseve da pošalju, ali zato mogu da skinu jedan sa 50, ali ni to ne rade

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661363#p661363:2451dy4k je napisao(la):
prostorni planer » Sre Sep 18, 2019 9:45 am[/url]":2451dy4k]Zar im nije bilo isplativije da ih natovare na voz nego tolike pare da daju za dnevnice, gorivo, putarine, plus sto ce se osetiti sigurno manjak vozaca u BG, tih dana ce prevoz biti katastrofa osecam
I ja sam o tome razmišljao.
Sigurno je jeftinije, ali bi duže trajalo, a njima se žuri. Osim toga, ne znam da li profili tunela, mostova i useka na trasi dozvoljavaju prolaz autobusa. Znam da su pre par godina za Bugarsku išli solarisi, trolejbusi. Da li može ka Atini, ne znam.
 
Ali zar to nisu trebali Kinezi da urade, a ne naši?

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Franko Pirej nije sigurno. Jedino postoji mogućnost da Kinezi nisu mogli naći vozače pa su angažovali GSP za taj posao, mada je i to malo verovatno.
E sad sta se priča po GSP-u, ne treba shvatiti za ozbiljno. Evo skoro je bila priča da gasi se kompletno održavanje GSP i da će sva vozila ići u privatne servise, zimus da će iseći sve japance jer šatro kvare ugled Japana itd.
 
GSP je raspisao tender za remont Solarisa, ali sad ne znam da li se odnosi i npr sad kad dobije neka firma ugovor da ona i odrzava Solarise stalno umesto GSP-a.. Izasala je tenderska dokumentacija ali nisam citao, mozda Solarisu predju na privatno odrzavanje..

A te price iz GSP-a svakako treba uzimati sa dozom rezerve, navikli smo vec na takve stvari..
 
Mogli su da ih pošalju preko Alija. :wink:
A kako bi izgledalo to privatno održavanje? I ono košta, zar ne, samo što bi se sad još neko utalio u tu priču. Ne razumem.
 
Дуго нисам сликао аутобусе, ево мало фотки и од мене. :)
 
Super fotkice Dosljak ;)

A od mene dva Japanca sa Karaburme, #880 i #867, oba na 16 :D

JMLg40q.jpg


zEyoKlT.jpg
 
Ovo si slikao kod stanice Generala Aračića

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Између Генерала Арачића и Маријане Грегоран, између две капије БГ пута, лепо пада сунце око подне ту.
 
Mislim da sam Japanca #860 video onomad kad sam napisao da je bio iznenađujuće dobro sređen. :)

Inače volim kako mnogi IK-201 i dalje tvrdoglavo odbijaju d' umru. :mrgreen: :grand:
 
busspoter":2vw2glm3 je napisao(la):
GSP je raspisao tender za remont Solarisa, ali sad ne znam da li se odnosi i npr sad kad dobije neka firma ugovor da ona i odrzava Solarise stalno umesto GSP-a.. Izasala je tenderska dokumentacija ali nisam citao, mozda Solarisu predju na privatno odrzavanje..

A te price iz GSP-a svakako treba uzimati sa dozom rezerve, navikli smo vec na takve stvari..
S obzirom kakvo je održavanje, mozda to i nije loša ideja.
Evo našao sam tender
9eacef38516163ed16748c04c3dc1380.jpg


Btw popisano je svih 200 Solarisa kao da nijedan nije rashodovan, a izgleda da nisu bili ni voženi kad traže redovan servis na 60, 120 i 180 hiljada pređenih kilometara
 
E sad, hoce li ti rashodovani biti vraceni u saobracaj :D I oce li svaki kvar otklanjati onda privatan servis koji bude na Solarisima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661515#p661515:2ma8odql je napisao(la):
Bender Rodriguez » 18 Sep 2019 05:08 pm[/url]":2ma8odql]Mislim da sam Japanca #860 video onomad kad sam napisao da je bio iznenađujuće dobro sređen. :)

Inače volim kako mnogi IK-201 i dalje tvrdoglavo odbijaju d' umru. :mrgreen: :grand:
Praktično jedini stariji autobus za koji se ne bunim kada naiđe. Malo i nostalgije, ali sam više impresioniran tolikim prostorom unutra i ogromnim brojem sedišta. A i sam dizajn autobusa je baš nekako zlatna sredina, jeste malo star, ali nije ostario loše. Praktično stari kao vino.
 
Misliš na 201 Mare? :)
Slažem se, i mene veže jaka nostalgija za njih. Najviše za zvuk motora. Jer se setim kad sam se kao klinac pržio na to davne 2003. kad su počeli da voze. :p
 
Vrh