Miroslaves
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.08.2015.
- Poruke
- 1.117
- Pohvaljen
- 1.448
Lepši je 112M pet puta.
Ali ovde nije bitna lepota već kvalitet.
Ali ovde nije bitna lepota već kvalitet.
Без лепоте нема квалитета. Док су возили Ikarus 111, Sanos S115 и Mercedes O405 није било редовних кварова, пожара, туража, отказивања кочница, пуцања шасија и других недаћа.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660691#p660691:3ldy2hcl je napisao(la):Miroslaves » 16 Sep 2019 11:30[/url]":3ldy2hcl]Lepši je 112M pet puta.
Ali ovde nije bitna lepota već kvalitet.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660799#p660799:hue67fqf je napisao(la):ПЕТАР » Pon Sep 16, 2019 3:09 pm[/url]":hue67fqf]Без лепоте нема квалитета. Док су возили Ikarus 111, Sanos S115 и Mercedes O405 није било редовних кварова, пожара, туража, отказивања кочница, пуцања шасија и других недаћа.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660691#p660691:hue67fqf je napisao(la):Miroslaves » 16 Sep 2019 11:30[/url]":hue67fqf]Lepši je 112M pet puta.
Ali ovde nije bitna lepota već kvalitet.
Nisu navedena vozila sigurno bila oličenje lepote, već praktičnosti. Korišćeni su izdržljivi materijali i posebno je vođeno računa da osetljivi delovi poput fara i migavca budu izvan zone svakodnevnog češanja. A danas baš tu imamo plastične maske i farove/dnevna svetla. Nemci su tada otišli i korak dalje unifikacijom vozačkog mesta i spoljašnosti radi smanjenja troškova i potrebe vozačkog privikavanja.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660799#p660799:1z4xpm74 je napisao(la):ПЕТАР » Pon Sep 16, 2019 4:09 pm[/url]":1z4xpm74]Без лепоте нема квалитета. Док су возили Ikarus 111, Sanos S115 и Mercedes O405 није било редовних кварова, пожара, туража, отказивања кочница, пуцања шасија и других недаћа.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660691#p660691:1z4xpm74 je napisao(la):Miroslaves » 16 Sep 2019 11:30[/url]":1z4xpm74]Lepši je 112M pet puta.
Ali ovde nije bitna lepota već kvalitet.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660816#p660816:w6kymcb3 je napisao(la):branik » Pon Sep 16, 2019 4:47 pm[/url]":w6kymcb3]A kvarova, čak i tipičnih, bilo je takođe. Neki su bili izazvani konstrukcionim nedostacima, a neki nevorovatno teškim uslovima rada, preopterećenjima i gotovo nikakvim održavanjem tokom teških godina.
Mogao bihda nabrajam kvarove koji se kod drugih prevoznika nisu nikad ili skoro nikad javljali, dok su u Gsp bivali uobičajeni.
Baš taj ostanak bez kočnica nije bio retkost. Ujutro se kasnilo na izlaske zbog blokiranih kočnica. Loši kompresori, šuplje instalacije otežavale su pilazak. Rešenje je bila deblokada. Kasnije, kad ostane bez vazduha, a vozač ne primeti, bivalo je kuku lele... Jedan s115 je u Kaluđerici ostao bez volana zbog jednog osigurača zavrtnja koji je neko zaboravio da stavi...
To je prošlo. Bilo, ne povratilo se! Budućnost su nam ti nedokazani kinezi.
Hajde iz pocetka nesto ne stima ...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660817#p660817:1sltlxwq je napisao(la):Bender Rodriguez » Pon Sep 16, 2019 5:05 pm[/url]":1sltlxwq]Sad sam se vozio u 23ci do Karaburme. Necu da navodim koji garazni broj da ne pravim problem vozacu. Ali ono sto sam video je bas ocajno.
Prvo, sva vozila koja idu u tom smeru prepuna. Do te mere da ljudi ostaju van i cekaju sledeci. Udjem ja nekako u jedan od Solarisa, izvijem se ko virsla. Pocne da se penje ka Bogosloviji, ne moze da prebaci 15 km/h. Ljudi se pitaju sta se desava, a iza se cuju sirene iz kolone.
Na kraju dodje do raskrsnice gede 27 skrece desno na gore (ne znam ime ulice) i krene da mili uz nju. U poslednjem momentu putnici krecu da opominju vozaca da skrene levo ka Karaburmi a on onako zbunjen jedva uspeva da uglavi masinu bez vracanja unazad. Ljudi odmah shvatili sta je, kazu "ma on nije odavde, verovatno ga doveli na zamenu". Vozac cuti, ne zna sta da kaze, i samo gleda napred.
Мени су лепша од промашене робе набављане последњих година.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660814#p660814:2st8cgam je napisao(la):branik » 16 Sep 2019 17:37[/url]":2st8cgam]Nisu navedena vozila sigurno bila oličenje lepote, već praktičnosti.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660799#p660799:2st8cgam je napisao(la):ПЕТАР » Pon Sep 16, 2019 4:09 pm[/url]":2st8cgam]Без лепоте нема квалитета. Док су возили Ikarus 111, Sanos S115 и Mercedes O405 није било редовних кварова, пожара, туража, отказивања кочница, пуцања шасија и других недаћа.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660691#p660691:2st8cgam je napisao(la):Miroslaves » 16 Sep 2019 11:30[/url]":2st8cgam]Lepši je 112M pet puta.
Ali ovde nije bitna lepota već kvalitet.
Bender Rodriguez":2hjjqtco je napisao(la):Pa moguce je i da vozac samo ne zna taj deo grada. Jedna zena je cak i uzela da ga brani, da malo smiri komentare Mada niko od putnika nije ni napadao njega, nego su komentarisali opste stanje u GSPu i manjak vozaca. A i bese natrpano pa su svi bili na ivici zivaca.
Inace u zadnje vreme vidjam jedan ili dva Japanca koji su tako dobro sredjeni da od soferke do motora izgledaju kao da je 2003. godina. Otkud to, sta bi GSPu da ih tako pedantno sredi?
Oh, žao mi je da čujem da ima toliko napaćenih duša usled mojih pisanija.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660865#p660865:1vfw905v je napisao(la):Darko78 » Pon Sep 16, 2019 9:34 pm[/url]":1vfw905v]Hvala Kesha.
Nisam znao za te izmene sad ima smisla .
Ali Banderov post je bio zlonameran ali na to smo svi navikli poz.