Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 250 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,9%

  • Ukupno glasača
    263
Bio 27E pa ga produzise i stavise da staje na svakoj stanici takodje ukinuse 27L lokal
Cilj produzavanje linija do beskonacnosti ....
 
16 e, 26e, 27 e, 37 e, 53 e , 56 e, 704/6 e to su neke od ekspresnih linija koje se sećam (nije 100% tačno). Treba iskopati još neke.
 
Ako bi postojala mogućnost povratka ekspres linija, onda to treba da budu alternativne linije onim linijama koje konstantno upadaju u čepove... linije tipa 25,25p i 26,27e,43,74,95.....poenta bi bila da ove linije imaju nekoliko osnovnih stanica koje bi putnicima služile za ulaženje u iste, i samim tim bi omogućile makar odredjeno veće ubrzanje u intervalu na trasama takvih problematičnih linija... ovaj višak solo autobusa može kvalitetno da se koristi, to jest odredjeni broj autobusa, prilikom takozvanih šihti, u špicevima koji bi prevashodno bili kao razlog uvodjenja ekspres linija... po nekadašnjem receptu iz osamdesetih... s tim što u ovim novim vremenima realan špic kreće od pola 8 i traje do pola 10 prepodne.... a popodne od 3 do 6...kada sam pomenuo nove solo autobuse, naravno da sam tu mislio na linije koje pokriva GSP, mada je primetno da postoje i novi kontigenti vozila kod pojedinih privatnih prevoznika... dakle, mislim da je neophodna takozvana nova organizacija prevoza u pogledu ponovnog uvodjenja ekspres linija... u svakom slučaju, ova tema nije direktno povezana sa temom Autobusi, ali delom jeste u smislu toga da se proširenjem kapaciteta, stvaraju uslovi i kod GSP-a i privatnika da omoguće stvaranje ovakvih linija na problematičnim pravcima...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Radili su i juce, 2 komada na 72, jedan na 76 i uvece sam video jednog na 82 ;)
 
Sve to pada u vodu kad redovne linije ne mogu da funkcionišu . Dok se ne sredi saobraćaj glupo je na silu nešto ubrzavati što se fizički ne može ubrzati.
Jedino što se može uraditi je smajenje broja stajališta i time bar malo ubrzsti ssobraćaj. Smanjilo bi se vreme obrta i broj potrebnih vozila.
 
Бациће возила ако БМЦ остану на 72. Све због глупих туриста.
 
Какви су утисци? :) На којој линији и да ли је било гужве?
 
2 комада су на 72 а 3018 је данас био на 4/56 вероватно ће ту и остати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625551#p625551:2jlienfw je napisao(la):
Žika » 28 May 2019 10:37 am[/url]":2jlienfw]Sve to pada u vodu kad redovne linije ne mogu da funkcionišu . Dok se ne sredi saobraćaj glupo je na silu nešto ubrzavati što se fizički ne može ubrzati.
Jedino što se može uraditi je smajenje broja stajališta i time bar malo ubrzsti ssobraćaj. Smanjilo bi se vreme obrta i broj potrebnih vozila.

To je i poenta priče. Gde može može, gde ne može ne može a ne da tamo gde se već nešto i može učiniti stanje progresivno pogoršava.

Sad sam baš gledao važeći plan sistema javnog prevoza Madrida. Obrt linije 173 Plaza de Castilla - Sanchinarro je 13,4km što znači da je poluobrt (između dva terminusa) 6,7km, dakle ispod 7km. To je neki prosek u svetu, ne samo u Madridu. Iz tog razloga su im linije tako pouzdan fider kapacitetnim šinskim sistemima.

Beograd nema metro zbog čega ima dosta transverzalnih "crosstown" linija, mada ni radijalne "commuter to city" linije nisu mnogo kraće. Stoga ako u takvim uslovima ne možeš skratiti svaku liniju te na taj način izbeći čepove koji uzrokuju poremećaje onda ti ne preostaje ništa osim da smanjiš broj stajališta. Ne možeš smanjiti broj semafora niti zastoje osim ukoliko ne uvedeš restriktivni sistem par-nepar tablica.

U svakom slučaju nije da ne može da se unapredi postojeći sistem te ujedno učini i efikasnijim već nadležni takoreći zabadaju glavu u pesak.

Ako 53 ne može voziti od Skojevskog Naselja/Luke Vojvodića do metro stanice na B.Brdu jer ista ni ne postoji onda bar postojeća od Vidikovca može da se pretvori u nešto bržu varijantu. Tako bi se nakupilo vozila za linije koje su trenutno problematične za eksploataciju solo vozila.

Inače pade mi na pamet nesrećna 31. Ako je sad obrt 12km onda je potrebno 13 vozila za postizanje takta od 4 minuta (12,5 se zaokružuje na 13). Znači da za takt od 2 minuta treba 25 solo pa pošto se planiraju električni onda 5 komada otpada na rezervu da ne bi upadali dizeli. Znači tačno se smanjuje takt za duplo, odnosno da po velikom broju od 30 (u odnosu na postojećih 13) nema govora o zglobnim elektrobusima.

Uništiće je. Pa zar liniju trasiranu duž ulica ne užih od 4 trake pretvarati u 26 koja tehnički ni ne može drugo vozilo da primi? Samo zato što novi vlasnik Ikarbusa ne nudi zglobne električne. Kakva nameštaljka.

Sa druge strane taj isti Ikarbus koji nudi IK218M po ceni od 240.000 evra može za istu cenu od 15 miliona (0,5mx30) da isporuči 62 zglobna autobusa tako da bi bez diranja postojećih na 31 grdne linije mogle dobiti zglobne. Mogao bi se uvesti 66 ekspres, a 96 ubrzati. 83 sam po sebi ekspres. I sa njih bi došlo do kaskade na druge koje su sad solo.

Pričao sam da bi Kosmaju pametnije bilo da održava i midibuse. Mogli bi izbaciti privatne kombije a midibuse koristiti i na nekim solo linijama uz pojačanje tamo gde zaista treba (38L, podela 57 na 57 i 97). Na taj način bi smanjili potrebu za privatnim vozilima. Ja ne znam da li M.A.N uopšte nudi NM223 šasiju ili je ukinuo. Atina osim Urbina 8.6 ima i starije ELVO C97.N4007 na Neoplan N4007 šasijama. Dužina 8.1m, kraći od Urbina/Alpina 8.6.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625480#p625480:13pu7i5k je napisao(la):
Žika » Mon May 27, 2019 10:13 pm[/url]":13pu7i5k]16 e, 26e, 27 e, 37 e, 53 e , 56 e, 704/6 e to su neke od ekspresnih linija koje se sećam (nije 100% tačno). Treba iskopati još neke.
Најчувенији експрес 90их година, растерећење 95 је био чувени 68Е, само је имао једну ману, ишао до Блока 70, на крају Гандијеве... Да исти иде до Ивана Рибара, и да ради од 5 до 24, да иде до Зеленог Венца, итекако би имао људи, јер 95 има последњи полазак у поноћ из Блокова, а код Блока 70 је фино попуњен, а разлози су итекако јасни, пре свега због 15 до 20 људи који раде у кафићима у блоковима, делта Ситију, онда због немалог броја младих људи, којима трамвај не значи ништа јер исти оде у пола 12 увече, и не иде до Зеленог Венца рецимо као битног чворишта... Ко се иоле мало сећа, на 68Е је радило 4 или 5 возила на 10 минута, јер исти је само стајао на Општини Нови Београд и Бранковом Мосту, даље више није стајао. 68Е је једно време имао линију у виду 68П коју је држао превозник пфалцелограф, и ишао је на 15 минута, а релација је била колико ме сећање служи Котеж - Блок 70, касније је ренумерисан у 43П, и исти је у свим смеровима свраћао на окретницу у Блок 70а... За време бомбардовања 68 бива скраћен на релацији Похорска - Стари Меркатор - Општина Нови Београд - Омладинских Бригада - Јурија Гагарина - Гандијева - Блок 70, једно возило на 50 минута, од 6 до 23, тада је редовно возило било стари ИК202 1273, отварањем проширеног дела Булевара АВНОЈа, 68 мења трасу коју и дан данас има већ 16.година, под ГСПом, два возила на 30 минута радила тад... Сећам се Нови Београд је тад слао тек ремонтовани ИК111 био редован 590, а неретко тај полазак радио и 496, а други полазак радила је посада на челу са Салетом из Сремских Михаљеваца, они су дужили ремонтовани Ик111 565 са донкафе рекламом, дуго је тај бус имао ту рекламу до неке 2005, 2006 године, а посада са 565 Сале и Васа су касније дужили ИК103 484, који је радио линију Паркирај и Вози се од Ушћа до Трга. Нека ме Тома или Хаџија исправе, али више не умем... Извини Игоре за ОТ!
 
70 под обавезно приватницима!!! Да потези 300 и 400 бар мало продишу.
 
Nekad privatnici uzmu 57, ali ovo je bio samo jedan polaznik privatnika u nekoj vanrednoj situaciji. Radili su isto i sa 38 jednom. Isto transproduct maz.
2e73a5b2bbdfb123b253adeb583ae2c0.jpg


Sent from my Mi A2 using Tapatalk
 
Ovaj autobus 41430 pripada firmi Beobus City 2015 transproduktova vozila se numerišu 41512+
1124 2 meseca bio u rashodu i lično sam iznenađen njegovim dizanjem iz mrtvih s obzirom da mlađe autobuse od njega uveliko rashoduju (980,1285,1289,1290 itd.)
57 NASEQE GOLF gde je to?
 
Iznenadjen jesam ali mi je drago, ovo je definitivno jedan od nasih poslednjih susreta. Verovatno su ti mladji rashodovani bili donori da bi se podigao 1124..Ovo je jedan od poslednjih primeraka istorije naseg grada a i samog GSP-a..
 
Juce na 602 bmc imao problem sa vratima na centru Surcina,nisu mogla da se zatvore,valjda zbog senzora...
Iskljucivan vise puta zbog toga, i posle ikarbus ne valja...
 
57 NASEQE GOLF gde je to?
Ех, ти МАЗ-ови и њихови лоше програмирани дисплеји... :evil: Претпрошле године сам и ја видео на МАЗ-у, додуше Бамироновом #П42015 натпис ,,78 BAWICA 2".
 
Najdzel":1ejrtdsb je napisao(la):
Juce na 602 bmc imao problem sa vratima na centru Surcina,nisu mogla da se zatvore,valjda zbog senzora...
Iskljucivan vise puta zbog toga, i posle ikarbus ne valja...
Jeste los Ikarbus i ne valja i neka su ga ugasili, prebolece ove decije bolesti i bice to sve okej. Sve je okej dok autobus ne otvara sam vrata i toku voznje, kao sto se desava na ovim poslednjim M serijama. Pa poginuce neko ne daj boze. Da se razumemo zivim u Becmenu i zeleo bih da kazem nesto, srecan BMC svima koji slave pa i meni.

Послато са SM-A600FN уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625871#p625871:hbttwtqx je napisao(la):
Рипањац 405 » Sre Maj 29, 2019 7:05 pm[/url]":hbttwtqx]
57 NASEQE GOLF gde je to?
Ех, ти МАЗ-ови и њихови лоше програмирани дисплеји... :evil: Претпрошле године сам и ја видео на МАЗ-у, додуше Бамироновом #П42015 натпис ,,78 BAWICA 2".
Mozes kod nas da vidis svaki dan onaj lekonov Maz na 534 na kome pise Ripaw.
 
Vrh