Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Pre neki dan je bio Ik 112M #3254 sa 303 na liniji 307 i njemu se na svakoj drugoj stanici otvore srednja vrata iz čista mira i to kada vozilo krene. To je zaista veoma opasno kada su velike gužve, samo čekam dan kad će neko nastradati zbog toga i nije samo #3254 u pitanju, ima ih još brdo iste serije.
 
I u Zemunu je ista prica.. nisam siguran za garazni broj, mislim da je 3243, danas me je vozio i na svakoj drugoj-trecoj stanici srednja vrata cim se zatvore i bus krene odmah se otvaraju. A i sti Vinca307 kaze nije to samo na ovom mom i 3254, to je na vise njih problem.
 
Isti slucaj je na M&M-ovoj M-seriji.
U pocetku se secam da su vozaci opominjali ljude da se ne naslanjaju jer aktiviraju senzor, ali sad se otvaraju i kad nikog nema blizu. Ne znam da li je gore sto prevoznici to ne srede sami ili sa Ikarbusom ili sto vozaci koji znaju za to i svejedno krecu iz stanice pre nego sto se vrata skroz zatvore... Izgleda cekaju da neko ispadne tako iz busa u pokretu da se posvete problemu...
 
Није сензор већ до квалитета врата, а док неко не погине или се повреди не дај Боже од таквих свињарија нико неће одговарати... Ја сам на то огуглао и навикао да због таквих пропуста остајем без неког од последња два поласка на линијама кроз свој крај... Да је ико нормалан за такве пропусте ту где треба да буде, да је ико нормалан да због таквих ужаса који угрожавају безбедност свих нас, да је ико нормалан да се такве ствари сликају и пошаљу Икарбусу и намерно се свима тамо у фабрици на нос набије, па тај би Икарбус одавно завршио тамо где треба, а то је сметлиште историје... Мене хвала богу последњи аутобуси на 610 возе Ман Јапанци, мислиш да имају таквих свињарија...? Па вечерас је на 89 последњи аутобус из Блока 72 требао да одради "потентни" ИК112, у 22 и 55, а где се тај франкенштајн од аутобуса изјаловио...? Па нигде, а људи се сналазили због тих пиздарија, а врло добро сам упознат са радом линија у реону где ја радим. И то је срамота код Икарбуса која ће нас нормалне коштати барем сат до два више путовања, а да одговара за то неће нико, и нити ће икад...
 
И само једно питање за неке од вас ко се сећа, да ли се ико сећа од вас донације Грчких Икаруса, признајем ја сам тад имао преко 10 година, али оно је чудо са онаквим дизајном и онаквим ентеријером благо била катастрофа, е такве би ја са овог форума убацио да се возикају у оним ужасима пошто кажу да треба куповати домаће шклопоције, а у простор за возаче би набио прво ове који то бране, за исто време су чак од познатих возила били чувени Штајери из Земуна, донација Беча... Преко 10 их је било, само што су их упропастили са слабим мотором од 240КС, па су често знали да кувају ако не ухвате залет од Гандијеве до врха код пумпе када је била алтернативна траса 45, 71 и 601 у том периоду... Ти чувени штајери су рецимо били исто појам у том времену, и било би добро да се путем модерације уз сарадњу људи са осталих форума направи тема о донацијама аутобуса у доба опоравка и санкција ако може...? А при томе су и ти Јапанци које наш Кеша пљује без разлога једна од највећих и која нам је помогла да се опоравимо, без које нема квалитетног возног парка!
 
Ti grcki ikarusi su bili madjarski tj tamo proizvedeni fabrike nisu imale veze osim sto su djelili ime
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535160#p535160:1gozdxq1 je napisao(la):
kraspeed » Pon Apr 30, 2018 8:11 pm[/url]":1gozdxq1]Isti slucaj je na M&M-ovoj M-seriji.
U pocetku se secam da su vozaci opominjali ljude da se ne naslanjaju jer aktiviraju senzor, ali sad se otvaraju i kad nikog nema blizu. Ne znam da li je gore sto prevoznici to ne srede sami ili sa Ikarbusom ili sto vozaci koji znaju za to i svejedno krecu iz stanice pre nego sto se vrata skroz zatvore... Izgleda cekaju da neko ispadne tako iz busa u pokretu da se posvete problemu...
Evo M&M-ov Ik 112M sa 50 je uskočio na 307 juče uveče i opet isti problem, vrata se otvaraju sama od sebe i ne znam kako to ponekad vozači ni ne primete
 
Opet Keša ni kriv ni dužan, majstore kad smo kod zatvaranja, da je ovo normalna zemlja, ne bi ti tek tako piskarao po ceo dan gluposti.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Бодем човека само да му се стави до знања да ова чуда од 2013 су горе и од Кинеза! Бачених ли пара на ову ђубрад нисам видео задњих 3 године... Што пре увоз половњака са стране, а ову радионицу са аутопута на добош и сви срећни! Лепо се то затвори, јер помака нема и не види се у блиској будућности да ће га бити, а што да се мучимо и не погледамо истини у очи? Срамота или нешто друго, а све нас ове свињарије скупо и папрено коштају!
 
Vidim da se bockaš...
Ostavi se razmišljanja o ozbiljnim temama, misli o nečem lepšem, suncu recimo.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Да постоји контрола квалитета не би било ни ових проблема. Као што нема никакве контроле и на другим местима у овој земљи. А за Икарбус и Необус би било паметније да су их откупили/преузели ЈГСП, ГСП и Ласта и да производе и ремонтујуаутобусе само за њих по тачним захтевима и уједначено да се занавља возни парк.
 
Otkupili?! Pa među najvećim dužnicima u Srbiji su Lasta i GSP, o čemu mi diskutujemo.
Kako mislite oživeti granu proizvodnje koja je ograničena, pritom kao nazovi borimo se za domaću industriju, a onda dopustiš uvoz zapadnog i istočnog otpada u Srbiju. Ko će onda da kupi nov autobus, ko ti preostaje?
Lepo gospodo, hoćete uvoz, može, al' od euro 5 na više. Pa kad staviš na papir da ti dođe prihvatljivo kupiti nov domaći proizvod. Sa razvojem tržišta, mora doći i do poboljšanja u proizvodnji, ne kupovati najjeftnije, već najoptimalnije rešenje , ne preterano skupo, a donekle kvalitetno. Sve to su strategije poslovanja do kojih se mora doći ukoliko misle da opstanu.
Priču o katancima i zatvaranju mogu da čujem od nekog ko je u životu nešto stvorio, a ne od nekih koji su pola života proveli pored tate i mame. Niste ga vi stvarali da ga katančite i na tuđi znoj da pljujete.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
A ti kao nisi dosadio za sve ovo vreme, i niko ti nista nije rekao. Daj bre smiri se. Tebi bi valjalo sve da nije Ikarbus sad, i kad bi uradili to sto ti zelis, opet bi nasao neku zamerku i oopet ne bi valjalo...
 
Ја сам престао да паметујем јер ми је мука од глупости појединих "стручњака". Учим ја механику од неких људи не секирајте се ви ништа.
 
Juče sam se vozio sa 157 na 44 jbt kako se vuče i još je bučan.
 
Ni Conecto nisu više u najboljem stanju, i oni su polako na izdisaju. Prošle nedelje se jedan kod mene na 306 dva-tri puta u toku vožnje gasio, jedva ga je vozač ponovo startovao svaki put. Par njih koji su bili isto tu na ili 306 ili 311 su bili u baš lošem stanju, mnogo se loše čuju, kao traktor, teško kreću sa stanice, nekada ne mogu da prebace u višu brzinu. To su već 15 godina stara vozila (ili koliko već), nisu ni oni više za saobraćaj, a Kosmaj i Zemun vape za novim vozilima, ovih 60 (manje jedan koji je naš pametni predsednik poslao u Niš) nije neka velika pomoć.
 
Ако га је послао надам се да ће га тамо уништити и да га никада неће вратити.
 
Specijalno za ljubitelje...
Ikarbus IK112M, #3257
eF5zidR.jpg

Ikarbus IK218, 1369
drYfhDK.jpg
 
Juče negde posle 10h stoji 112LE, #3213, na 306, u kvaru na Smederevskom kod stajališta Novo naselje. Nisam video šta je bilo u tom trenutku, koji je razlog kvara. Ali, posle u povratku negde posle 13h, kad sam stigao na Ustaničku, stoji taj bus preko puta početne stanice za 306, popravljaju ga majstori. Problem je bio u trećim vratima koja nisu htela potpuno da se otvore, nekada oba krila stanu na trećinu puta, nekada jedno se ne pomera. Rešenje? Majstor uzima čekić u ruke i lupa u neku šipku ili nešto, nisam video šta. I popravio je nekako. A s obzirom da ovaj gbr stalno ima taj problem sa trećim vratima, verujem da je ovo rešenje uvek i bilo rešenje, barem privremeno. E sad, čudno mi je da je autobus stajao u kvaru, ranije, zbog vrata, vrlo je verovatno je nešto drugo bilo u pitanju.
I da, primetio sam da nijedan novi autobus, 112LE ili 112M, nema uključenu klimu, a unutra je užasno vrućina, barem u poređenju sa ostalim vozilima gde takođe ne radi klima.
 
Vrh