Miroslaves
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.08.2015.
- Poruke
- 1.116
- Pohvaljen
- 1.448
763
Икарбуси ИК206 су прошли пакао на 95 па нису цркавали овако, три комада један за другимGaspar18":2jp8gvg0 je napisao(la):Somi, oni su u kvaru na robijaskoj 95 ali ko zna koliko stotina hiljada kilometara mukotrpnog rada imaju, robijaske smene, polaske radili, pa neka vala i posustanu, ti su Japanci i dan danas kvalitetni autobusi, nazalost godine ih stizu, ali da se pitam ulozio bi pare za kompletan remont svih vitalnih delova. 15 godina robije na Beogradskim ulicama, mislis da ce bilo koja serija Ikarbusa pa cak i onaj novi docekati tesko i mukotrpno satiranje kao Japanac na 16, 17, 18, 23, 95? Tu cekam odgovor!
Prebaci se iz tvog univerzuma zasticenog GSP medveda koji gleda domace radinosti na ono sto se prozivljava na potezu 600, da li kapiras da se vozila trose? Da li kapiras da sve preko 600km po danu je katastrofa za svako vozilo koje nije Ikarbus? Veceras me je dovezao 1359 iz Jakova sa posla, a bolje da nije, jer ono cudo 6 godina staro nemoguce da trese i na svaku malu rupicu udara kao da je star 15+ godina? Na Japancima se Keso lomi 601 i 610... Pa veceras sve sami Japanerosi duz Novog Beograda, na 95, 601 i 610. Believe or not! Da se u kafu kladimo u kaficu Gagarin, da vidimo i pitamo i anketiramo ljude kada je bilo bolje, sa GSP raspalim Ikarbusima ili sa C LC Man, MAZ 215 itekako bi razmisljao dobri moj... Ono sto sam pricao za taksiste... Zastava 10 ili ti Fiat Srbija je zastareo mutant kao Zvezda u kosarci sa FMPom, zasto ne dati Daciiji ili nekom proizvodjacu da isto to uradi za sitne pare? Problem za nasu proizvodnju, ili za odliv mozgova?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536827#p536827:tzkma4by je napisao(la):Kesha » Wed May 09, 2018 11:05 am[/url]":tzkma4by]Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.
Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.