Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 270 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    283
763
41842835232_d56ae2f12e_k.jpg
 
Evo neki polazak posle 18h na 306 obavio M&M Trans, IK112, radi klima lepo, a izostao taj 3213 sto se juce pokvario, dok je drugi redovni 162 bio na 305, umesto njega uskocio neki mutant. Na 311 onaj redovni 112M ne radi klima danas, dva puta sam bio u njemu. Ne razumem kako oni to servisiraju klime kada im iz iste serije ne radi na svakom autobusu. A ako GSP nema vozace da ispuni svoje obaveze, onda neka predaju linije, sta se trpaju toliko. Ovamo kao mora da opstane firma, a onda ne mogu da zadrze radnike i da ispune svoje obaveze i konstantno im se gleda kroz prste.
 
Priča se o nekoj novoj liniji do Vinče, al čuo sam da bi ona išla do Ikee
 
Игоре, па и Солетов пост о тој линији је ОТ, али сад најискреније, џаба нове линије када немаш возаче, и опет ћеш нову линију морати да обезбедиш редукцијом других линија!
 
3105 sa linije 16


3106 na liniji 16


3144 sa linije 95


3153 sa linije 16



3158 sa linije 43

 
Japanac na liniji 76 :D
f1412fe8663a0af06f373507619feb9a.jpg


Послато са SM-A530F уз помоћ Тапатока
 
Japanac na 76 je posledica nedostataka solo vozila, a sa druge strane ono sto ponavljam i sto se kolege forumasi sa Novog Beograda slazu, je to da 76 moze komotno da se ukine, ali to je prezvakana tema i tu leka nema... Pa danas na 612 rade dva zglobna vozila, sto znaci da treba Bogu da se pomolimo da ne omlate nekog na Galenici, pardon "okretnici"...
 
Somi, oni su u kvaru na robijaskoj 95 ali ko zna koliko stotina hiljada kilometara mukotrpnog rada imaju, robijaske smene, polaske radili, pa neka vala i posustanu, ti su Japanci i dan danas kvalitetni autobusi, nazalost godine ih stizu, ali da se pitam ulozio bi pare za kompletan remont svih vitalnih delova. 15 godina robije na Beogradskim ulicama, mislis da ce bilo koja serija Ikarbusa pa cak i onaj novi docekati tesko i mukotrpno satiranje kao Japanac na 16, 17, 18, 23, 95? Tu cekam odgovor!
 
Јапанац је постао крш. Карабурци горе док су Јапанци на НБГД колико-толико бољи али опет и они су кршеви.
 
Na stranu pozadina ove rasprave i to dal je ovaj ili onaj model autobusa, znači samo komentarišem stanje - bogte koja je verovatnoća bila da sva tri puknu baš na tih 50 metara i to u istom periodu dana... ? :shock:
 
Gaspar18":2jp8gvg0 je napisao(la):
Somi, oni su u kvaru na robijaskoj 95 ali ko zna koliko stotina hiljada kilometara mukotrpnog rada imaju, robijaske smene, polaske radili, pa neka vala i posustanu, ti su Japanci i dan danas kvalitetni autobusi, nazalost godine ih stizu, ali da se pitam ulozio bi pare za kompletan remont svih vitalnih delova. 15 godina robije na Beogradskim ulicama, mislis da ce bilo koja serija Ikarbusa pa cak i onaj novi docekati tesko i mukotrpno satiranje kao Japanac na 16, 17, 18, 23, 95? Tu cekam odgovor!
Икарбуси ИК206 су прошли пакао на 95 па нису цркавали овако, три комада један за другим ;)

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Somi da si mi ziv i zdrav, IK206 su imali problem od prvog dana rada na 95 od loseg hladjenja leti gde ni Brankovu uz nevidjenu buku nisu mogli da savladaju, uz pakao kod motora ne znam sta da kazem, osim da je smesno porediti IK206 sa MAN SG313, to je kao da poredis FMP 1 i FMP 2 sa dokazanim imenom u basketu poput Partizana... Svejedno, da kazem da su veceras posle mnogo vremena poslednja 3 autobusa 73 iz Batajnice dosli do Bloka 45, jer im se desavalo da samo jedan dodje do Bloka, a ostali polasci uz presedanje...
 
Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.

Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.
 
Mali off topic

Kako to da je situacija u Lastri dijametralno suprotna u odnosu na Lastu , a ćerka firma su?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536827#p536827:tzkma4by je napisao(la):
Kesha » Wed May 09, 2018 11:05 am[/url]":tzkma4by]Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.

Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.
Prebaci se iz tvog univerzuma zasticenog GSP medveda koji gleda domace radinosti na ono sto se prozivljava na potezu 600, da li kapiras da se vozila trose? Da li kapiras da sve preko 600km po danu je katastrofa za svako vozilo koje nije Ikarbus? Veceras me je dovezao 1359 iz Jakova sa posla, a bolje da nije, jer ono cudo 6 godina staro nemoguce da trese i na svaku malu rupicu udara kao da je star 15+ godina? Na Japancima se Keso lomi 601 i 610... Pa veceras sve sami Japanerosi duz Novog Beograda, na 95, 601 i 610. Believe or not! Da se u kafu kladimo u kaficu Gagarin, da vidimo i pitamo i anketiramo ljude kada je bilo bolje, sa GSP raspalim Ikarbusima ili sa C LC Man, MAZ 215 itekako bi razmisljao dobri moj... Ono sto sam pricao za taksiste... Zastava 10 ili ti Fiat Srbija je zastareo mutant kao Zvezda u kosarci sa FMPom, zasto ne dati Daciiji ili nekom proizvodjacu da isto to uradi za sitne pare? Problem za nasu proizvodnju, ili za odliv mozgova?
 
Gspar mogao bi vise da fotkas ili jos bolje da snimas tvoje dozivljaje ik vs maz ik vs man itd
 
Danas videh ovog Ikara 1365 na Brankovom mostu. Legli mu i prednji deo i prikolica, savio se ko kifla.



Slika preuzeta sa ''top secret'' GSP foruma.
 
111 na liniji 27E

760 na liniji 96


878



894


942 na liniji 96


952 na liniji 95


965


980


1329


1331 na liniji 85


1342 na liniji 85


1346 na liniji 85


3021 sa linije 77

3026 sa linije 56


3079 na liniji 56


3120

3137

3145

3192

3193

3215 na liniji 44


 
Vrh