Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Gaspar18":1ns6hcn3 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536827#p536827 je napisao(la):
Kesha » Wed May 09, 2018 11:05 am[/url]":1ns6hcn3]Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.

Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.
Prebaci se iz tvog univerzuma zasticenog GSP medveda koji gleda domace radinosti na ono sto se prozivljava na potezu 600, da li kapiras da se vozila trose? Da li kapiras da sve preko 600km po danu je katastrofa za svako vozilo koje nije Ikarbus? Veceras me je dovezao 1359 iz Jakova sa posla, a bolje da nije, jer ono cudo 6 godina staro nemoguce da trese i na svaku malu rupicu udara kao da je star 15+ godina? Na Japancima se Keso lomi 601 i 610... Pa veceras sve sami Japanerosi duz Novog Beograda, na 95, 601 i 610. Believe or not! Da se u kafu kladimo u kaficu Gagarin, da vidimo i pitamo i anketiramo ljude kada je bilo bolje, sa GSP raspalim Ikarbusima ili sa C LC Man, MAZ 215 itekako bi razmisljao dobri moj... Ono sto sam pricao za taksiste... Zastava 10 ili ti Fiat Srbija je zastareo mutant kao Zvezda u kosarci sa FMPom, zasto ne dati Daciiji ili nekom proizvodjacu da isto to uradi za sitne pare? Problem za nasu proizvodnju, ili za odliv mozgova?
O cemu ti pricas covece?
Trucas o kvalitetu i dodjes do Dacije ?
;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Evo možeš mene da pitaš da li je na 307 bilo bolje sa privatnikom Saga Trans, ili sad sa Gsp-om
 
Saga trans je nešto posebno. Do sad nisam čuo da se iko žalio na njih.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537062#p537062:1k6ylt9j je napisao(la):
laki72 » Thu May 10, 2018 7:30 am[/url]":1k6ylt9j]
Gaspar18":1k6ylt9j je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536827#p536827 je napisao(la):
Kesha » Wed May 09, 2018 11:05 am[/url]":1k6ylt9j]Problem je što ti dečko, ili ne možeš i nećeš da shvatiš da je svaki autobus satkan od gomile raznih potrošnih delova poput creva svih mogućih vrsta, ventila, kao i kilometara i kilometara raznih žica i kablova. Ono što zaustavi jedan Ikarbus, zaustaviće i jednog Japanca. Na stranu istrošenost vitalnih komponenti poput motora, menjača, osovina, delova trapa, upravljačkog i kočionog mehanizma. Uporno pišeš koliko su Japanci bili upregnuti svih ovih godina, a to jednostavno nije tačno, a počeli su rapidno da propadaju onog momenta kad su počeli da rade bez ograničenja, onako kako su Ikarbusi radili od prvog dana. Japanci na Karaburmi nisu leševi od juče. Oni su to već nekoliko godina. Novobeogradskih i ima još da valjaju. Još jednu stvar nikako da utuviš. I Ikarbus odlično radi uz adekvatno održavanje, a ono što se novijim primercima dešava nije samo do Ikarbusa. Opet redovi i redovi ispisani o tome.

Što se 206-ica tiče. Tek kasnije serije, od 2012/13 na ovamo, dolaze nove u "gradski", dok su ove pre njih uglavnom prvo radile prigrad, pa su ih zbog već ostarelih 103-jki i 201-ica prebacivali u grad. Imaju one svojih mana, al daleko su od loših vozila, pogotovu za uloženi novac. Ipak, i Lasta je godinama u velikim problemima, što će reći da im je održavanje daleko od adekvatnog. Dovoljno je reći da ni danas, i pored toliko novih vozila, nisu u stanju da održe sve polaske čak i na onim linijama sa manje od deset, pa i ispod pet polazaka dnevno, što je bar meni lično neprihvatljivo. Lastra je već druga priča, i dokaz da i Ikarbus može i da izgleda, a i da radi odlično i posle višegodišnje eksploatacije.
Prebaci se iz tvog univerzuma zasticenog GSP medveda koji gleda domace radinosti na ono sto se prozivljava na potezu 600, da li kapiras da se vozila trose? Da li kapiras da sve preko 600km po danu je katastrofa za svako vozilo koje nije Ikarbus? Veceras me je dovezao 1359 iz Jakova sa posla, a bolje da nije, jer ono cudo 6 godina staro nemoguce da trese i na svaku malu rupicu udara kao da je star 15+ godina? Na Japancima se Keso lomi 601 i 610... Pa veceras sve sami Japanerosi duz Novog Beograda, na 95, 601 i 610. Believe or not! Da se u kafu kladimo u kaficu Gagarin, da vidimo i pitamo i anketiramo ljude kada je bilo bolje, sa GSP raspalim Ikarbusima ili sa C LC Man, MAZ 215 itekako bi razmisljao dobri moj... Ono sto sam pricao za taksiste... Zastava 10 ili ti Fiat Srbija je zastareo mutant kao Zvezda u kosarci sa FMPom, zasto ne dati Daciiji ili nekom proizvodjacu da isto to uradi za sitne pare? Problem za nasu proizvodnju, ili za odliv mozgova?
O cemu ti pricas covece?
Trucas o kvalitetu i dodjes do Dacije ?
;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Pricam o tome da u slucaju naseg proizvodjaca autobusa nema kompromisa vise, a sto se tice automobila sa onim kantama na ulici poput Zastave 10 je smesno pricati. Koncepat zastareo, a kvalitet 0. Pa i da dam jos par soma E vise dacu, ali znam da uzimam kvalitet, a ne ove mutant tvorevine Fiat iz Kragujevca.
 
Danas sam imao prilike da se vozim sa GB52, kao da je izasao iz fabrike. Zao mi je sto nisam bio u mogucnosti da napravim neku fotku. Bus je sredjen i spolja i iznutra...

Послато са SM-A530F уз помоћ Тапатока
 
52 беше онај старији Ик-103 што вози на 67 са офарбаним белим око прозора као на оригиналном фарбању свих Ик-103/201/2/3?
 
Ево управо седим у њему и чекам полазак :D Морам видети један дан да га исликам. Штета што остали нису обојени као он.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537074#p537074:38v39f4z je napisao(la):
solecar » 10 Мај 2018, 09:44[/url]":38v39f4z]Saga trans je nešto posebno. Do sad nisam čuo da se iko žalio na njih.
Сад ће да буде да имам свашта против свакога, али веруј ми Саги сам нашао ману.
Лиаз гб. 8 који ме је пре једно месец-два возио на 37 је тандркао као трактор+није радило грејање смрзо сам се ко знате већ шта.
Сага је супер али надам се да су кварови отклоњени.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537175#p537175:246nk2dh je napisao(la):
kruuki » 10 Мај 2018, 16:16[/url]":246nk2dh]Danas sam imao prilike da se vozim sa GB52, kao da je izasao iz fabrike. Zao mi je sto nisam bio u mogucnosti da napravim neku fotku. Bus je sredjen i spolja i iznutra...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537193#p537193:246nk2dh je napisao(la):
Дошљак » 10 Мај 2018, 18:06[/url]":246nk2dh]Ево управо седим у њему и чекам полазак :D Морам видети један дан да га исликам. Штета што остали нису обојени као он.
Специјално за вас двојицу а и за остале, 52 на 89 ког сам ископао из своје богате архиве не сећам се кад сам сликао.
image.jpg

52_2.jpg

52_3.jpg

52_4.jpg

52_5.jpg
 
Хвала :)
Ако којим случајем нисте приметили, Транспродукт је "убуџио" Фојтов мењач у 2 MAZ-а 203.069 П41520 и П41522 а вераоватно ће и у остале.
 
Овај 52 им је најгори крш на 67 што су могли да задуже, лик увече га редовно мења за О345...
 
A na Zelenjaku 2 busa u kvaru...
cc5b0d800f8bff740dae1b8510a877fc.jpg
b64434f98889e12bbcab0aad4b9bf6b4.jpg


Послато са SM-A530F уз помоћ Тапатока
 
Danas gb 913 posustao na Muharu na polovini uspona(u pravcu Batajnice) i napravio veliku guzvu u obe trake... Meni je trebalo 20ak minuta da prodjem od Poste do Nade Dimic, isao sam oko 12h a bus je jos uvek cekao kamion za vucu... Kasnije sam video i gb 280 u kvaru kod 13. maja, cekao je servis u onoj staroj stanici koja je sad van funkcije...
 
Evo i jedna slika od danas. Sa okretnice 706 je... U pitanju je gb 410, spor start ima, a kasnije ne moze ni previse brzo da ide... Vozac ga je stvarno lepo vozio i saltao, lep dozivljaj za posmatrace, a ne tako ugodan za vozaca :?

IK 201 gb 410 by busspoter, on Flickr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537450#p537450:2cyg0rlf je napisao(la):
paradox polje » Pet Maj 11, 2018 5:43 pm[/url]":2cyg0rlf]i 218m gb1366 na 704-ci muerto.
Gb 1366 je IK218
 
апсолутно си у праву, мрзело ме да едитујем кад сам угледао грешку у претходном посту.
 
Vrh