Mogućnost nema mnogo veze sa ukusima. Može neko da ima para za nešto skupo , a da to ipak ne bude sa ukusom , a može da se desi i potpuno obrnuta situacija.
Možeš da ima vrhunski fotoaparat , a da ne znaš da napraviš ljudski sliku , a možeš da imaš i krš od kamere na mobilnom , a da napraviš pristojnu fotografiju.
Možeš da slikaš prirodu , a možeš da slikaš i gradski prevoz. Ako slikaš gradski prevoz , možeš da ga slikaš na stajalištu , na okretnici ili u pokretu. Izbor je na tebi , i ne vidim zašto moramo zbog toga da se prepiremo. Po meni je mnogo bolje da imamo slike gradskog prevoza koje će jednog dana postati vredna istorijska građa (poput onih koje kačimo u temi o istim) , i onima koji ih tada budu gledali , sigurno neće smetati to što nisu sva vozila slikana isključivo na okretnicama i što nemaju svi slike svakog zrnca prašine , niti će im smetati to što nisu sva vozila slikana u pokretu ... , već će biti srećni što su postojali entuzijasti kao što su oni , koji su im omogućili da imaju uvid u istoriju jednog vremena. Sa druge strane , slikanjem vozila u pokretu imamo priliku i da dobijemo uvid u to kako su neke ulice izgledale nekada , kako se razvijao sistem gradskog prevoza , zgrade kojih više nema (u celosti ili delimično)...
Eto recimo fotografija busspotera , autobusa na liniji 82 , mi je poptuno OK , iako je u pokretu. Autobus lepo fokusiran , nema niko da mu smeta (kao što neko reče da to često zna da se desi na okretnici) i jasno se vidi da je farbanje očajno (uklapanje boja sa delovima autobusa gde prosto štrči na pojedinim delovima) , da vrata ne mogu da se normalno zatvore , da su neka vratanca otvorena kod zadnjeg stakla ...
Za kraj , koju god opciju da odabereš , ako umeš da odradiš kako treba , :kk: .