Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509223#p509223:1a7e30ls je napisao(la):
протектор » January 17th, 2018, 3:51 pm[/url]":1a7e30ls]На 502 виђени су приватници Думеко и Транс Југ уместо Космаја
Otkud sad to kada ona nije obuhvaćena konkursom?
 
И на 503 вози црвени МАЗ. Нисам сигуран којег је превозника, Лекон ваљда..
 
Razrešena misterija oko 502. Naknadno je doneta odluka da se linija da privatnicima , a vozila sa nje prebace na 27E koja je pre neki dan pojačana.

izvor: gspbeograd.net
 
Ovo sa haosom oko solo/zglobnim autobusa na određenim linijama, iskreno ne krivim GSP vež DJP. DJP lepo treba da izađe sa analizom i propisom koja linije treba da se opslužuje sa koliko zglobih, solo, niskopodnih, niskoulaznih, visokopodnih autobusa. Onda sa takvim spiskom raspisati tender ili šta već pa nek lepo vozi ko ima/može. Na kraju krajeva, to je i posao DJP-a.
 
Pa u DJP ne znaju ni sami koliko im autobusa radi na linijama... Jako je velika greska sto nema otpravnika na nekim okretnicama da kontrolisu kada dodje do haosa, po meni okretnica 70, 74 i 75 treba da ima otpravnika, isto vazi i za Pohorsku gde okrecu 16 i ekipa, 65 isto treba, itd... Jednostavno, dali su im veliki zalogaj, a organizacija rada linija kada upadnu u haos je ravna nuli... Otpravnici u Bloku 45 su stvarno dobri ljudi, umeju da se izbore i sa organizacijom 95 cak i kada je haos, a da se to ne oseti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509422#p509422:1s1auxp1 je napisao(la):
Gaspar18 » 18 Jan 2018 12:39 am[/url]":1s1auxp1]Srecni privatnici svima, a neki nastave sa kukanjem :D
Ne slazem se sa tim stavom srecni privatnici svima. Nisu bas svi privatnici doneli kvalitet na linije koje su preuzeli. Misljenja sam da bi mnogi voleli da vide na 59 , opet nekog Solarisa, ili bilo koji zglobni autobus. Kao ni sto se Lekon nije proslavio sa autobusima na 47 i 48. Proslog leta svaki deseti autobus koji je isao preko Kanarevog brda imao ispravnu klimu. Arriva koja odrzava zadnje polaske iz Resnika na 47, cesto krene po 4-5 minuta ranije, i za 20-ak minuta stigne na Slaviju, gde je tu postovanje reda voznje.
Svako ima pravo na svoje misljenje, ali ne treba tako generalizovati stvari.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509544#p509544:1pm54rqt je napisao(la):
biftek » Чет Јан 18, 2018 1:05 pm[/url]":1pm54rqt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509422#p509422:1pm54rqt je napisao(la):
Gaspar18 » 18 Jan 2018 12:39 am[/url]":1pm54rqt]Srecni privatnici svima, a neki nastave sa kukanjem :D
Ne slazem se sa tim stavom srecni privatnici svima. Nisu bas svi privatnici doneli kvalitet na linije koje su preuzeli. Misljenja sam da bi mnogi voleli da vide na 59 , opet nekog Solarisa, ili bilo koji zglobni autobus. Kao ni sto se Lekon nije proslavio sa autobusima na 47 i 48. Proslog leta svaki deseti autobus koji je isao preko Kanarevog brda imao ispravnu klimu. Arriva koja odrzava zadnje polaske iz Resnika na 47, cesto krene po 4-5 minuta ranije, i za 20-ak minuta stigne na Slaviju, gde je tu postovanje reda voznje.
Svako ima pravo na svoje misljenje, ali ne treba tako generalizovati stvari.
Канарево брдо, Миљаковац и Раковица нису баш најбоље прошли на тендеру, јер су све линије соло(не рачунајући 3, на које раде зглобне катице и диваг трамваји са вагонима). Макар да ради зглоб на 37(у Раковици је често слабије попуњен, али остатак трасе је препун аутобус), 48 и 59 и ситуација би била знатно боља. Мало ми је жао што нису радили Солариси на 48, и претпостављам да би на целој траси могла ићи без већих проблема, јер има много тежих саобраћајница од парка "Извор" код Топлане на Миљаковцу до Миљаковца 3, на којима су радили Солариси
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509535#p509535:1tgyz153 je napisao(la):
Gaspar18 » Čet Jan 18, 2018 12:40 pm[/url]":1tgyz153]Pa u DJP ne znaju ni sami koliko im autobusa radi na linijama... Jako je velika greska sto nema otpravnika na nekim okretnicama da kontrolisu kada dodje do haosa, po meni okretnica 70, 74 i 75 treba da ima otpravnika, isto vazi i za Pohorsku gde okrecu 16 i ekipa, 65 isto treba, itd... Jednostavno, dali su im veliki zalogaj, a organizacija rada linija kada upadnu u haos je ravna nuli... Otpravnici u Bloku 45 su stvarno dobri ljudi, umeju da se izbore i sa organizacijom 95 cak i kada je haos, a da se to ne oseti.
Otpravnici su prevaziđeni od kad je uvedeno praćenje vozila. Ko ih još drži i zašto to oni znaju, a bespotrebni su.
DJP ima sve na ekranu i malo iskusniji operater može časkom da dovede liniju u red i ako ništa drugo bar neke intervale.
 
Ako je to tako Žiko, onda ja samo mogu da zakljucim da u DJP nemaju takvog "iskusnijeg operatera"

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Okretnica 553
26805239_309282269581354_6926436772606520614_n.jpg
 
A što sad menjaju pogon na 83 kada je dosta ljudi pozitivno reagovalo na solo autobuse , za razliku od situacije sa 52 kada je bila solo? Ne žale se na gužve , hvale to što imaju više polazaka u večernjim satima ...
 
83 nema potrebe za kasnijim polascima iz Zemuna ka gradu, obzirom da u blizini Backe postoje 70X, 85, 17, 18... Veca je opterecenost uvece ka Zemun Backoj, gde se do Teleoptika vozi barem 40ak ljudi, sutra ce biti haos u najjavi. Ja vam kazem ljudi, iskreno, privatnici su majka, koliko god da imaju starija vozila, barem rade... Opet vam navodim primer moje drage koleginice Marije sa Galenike, koliko je GSP bio los sa vozilima koja je davao na 84, toliko privatnici daju normalnija, ljudi se ne voze k'o stoke tamo. Zna i 84 da zakaze, ali to je zahvaljujuci nesposobnosti pogona Zemun da odrzava 704, 706 i 707, e tu 84 vuce dosta putnika od i do Nade Dimic do Zelenog Venca. Ko se seca vozila GSPa sa 84, a to su bili 308, 312, 360 i ekipa zna o cemu pricam, to jesu u tom periodu bila "nova vozila", ali privatnik je tu daleko bio u prednosti ;) i zato je usluga privatnika na toj liniji daleko bolja i treba je platiti nego tamo gde je GSP... Niko nije kriv od nas ljubitelja javnog prevoza, za stanje u kojem je GSP...
 
Ovo sa Kosmajem i Novim Beogradom je takva smejurija da ja nemam reci....kao na fliperu malo tamo malo vamo....unistavaju se podjednako ovim mrcvarenjem kako 52 tako i 83....strasno....
 
Ja svaki dan koristim 83 i katastrofa je kakve krševe šalju na ovu liniju.
Plus ne poštuju red vožnje.
 
Ја сам чуо од једног извора да ће се можда 53 и 89 пребацити у НБГД.
 
Generalno nije samo problem u solo busevima, koliko je sok veci kada posle NBG pogona i npr voznje u Solarisima liniju dobije Kosmaj i posalje one dvocifrene GB leseve.

Znam da zvuci lose, ali treba ponekad tako malo prosarati, da svi uzivaju u voznji vozila pogona kosmaj, a ne samo jug i periferije grada. :)

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=508878#p508878:tdbqjprk je napisao(la):
Kokos » Uto Jan 16, 2018 10:30 am[/url]":tdbqjprk]Nema gužve na 83, ali stvarno, onaj vučićev mecerdes je najgori autobus u gradu.
Pa bolje da se vozim i sa tim "najgorim autobusom u gradu", nego sa gb. 2, koji je star preko 20 godina i sa gb. 155 koji jedva gura uz brdo u Vinči
 
Боље Двојка него Вучићева мечка. Вучићева мечка неће доживети пунолетство.
 
Стварно ми није јасно зашто и даље гурају Ик112ЛЕ на линије у граду, треба их све послати на линије потеза 300 и 400.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=510359#p510359:2pral64c je napisao(la):
Djole Pevcanin » Ned Jan 21, 2018 9:03 pm[/url]":2pral64c]Боље Двојка него Вучићева мечка. Вучићева мечка неће доживети пунолетство.
Voleo bi da te vozi Kosmaj pa da vidim da li bi pre hteo da te vozi Vučićeva mečka, ili raspali gb. 2
 
Неће бити! Од 1977/8. до 1982. године је била соло а можда и дуже. Линију је када је уведена одржавао Космај. Пре 1977/78 линија имала број 46 и возила од ГЖС.
Погон НБГ је отворен 1982. године, а када је преузео 83 немам појма.
 
Vrh