Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Da i stavio sve ikarbuse M sa 511 vikendom, jedino subotom 1314 na 4/83 a nedeljom 1314 na 2/83
 
To je odlična vest. Samo 67 da daju Kosmaju a 53 da uzmu oni.
 
Da a na 610 da vozikaju prastari Ikarbusi poput veceras vidjenih 469, 1289, 1022, 479 i ekipe...?!?!?!?! Je li?
 
Da direktore, ali hoces da placas kartu, to je ipak KORAK UNAZAD za ljude iz Jakova, Surcina i novobeogradskih blokova koji koriste isti, a do juce su imali trovratne MANove i Solarise, plus Mega Bus, pa da li je to ok?!?!?!? Naravno da NE ;)
 
Ti kartu nisi plaćao ni kad su Manovi bili ni Solarisi ni Megabusi, tako da ako bi mogao da nas preskočiš sa lažnim moralisanjem. A isto tako nisi plaćao ni Lasta kad je bila, ni kad su Manovi sa NBGD bili na tim linijama i svemirski brodovi da saobraćaju nećeš plaćati jer si jedan od one kategorije da ako nema razloga, ti ćeš ga izmisliti da sebe opravdaš.
 
Naravno, jer su mi redukovali prevoze koje ja koristim kada sam isti placao. Pa budi siguran da 90% radnika Maxija i ne placa prevoz, a pre svega ga nece placati, jer su 604 vikendima izredukovali, kao da posle 17:00 ne postoji... Ostavili 2 busa na 55 do 65 minuta da se vrte...? A do privatnika bilo do 22:00 da idu na 35 minuta?! Pa ti treba da se zapitas da li su ti ljudi skrivili nesto? Sa Lastom je isto bilo i sa GSPom, u to budi siguran, dok su privatnici MAKSIMALNO POSTOVALI RED VOZNJE ZADAT onom na papiru. Dok je GSP, vec prvog dana 2017 imao neostvareni polazak u 5:30... I nikom nista?! Nemoj Dule da si nerealan... Prevoz treba placati, ali prvi cu biti, ako se cena karte smanji na 50 dinara, da markica bude 1500 mesecno, JA CU BITI PRVI KOJI CE PLACATI, a ne sa 3200 da se molim Bogu da dodjem citav od tacke A do tacke B! Koleginica moja Marija sa Galenike placa prevoz uredno na 84, jer joj je isti najbolji u celom Zemunu, ide bre k'o svajcarac, u to budite sigurni ljudi, jer je ipak 84 linija koja je najbolja duz celog centralnog dela Zemuna, gde nema preteranog odstupanja, Dumekova vozila cista, mozda Unakop pravi haos sa bezanjem ranije, ali Dumeko i ne pravi toliko!
 
Da se vratimo u neko zlatno doba i SFRJ i GSP-a. GSB je krajem sedamdesetih od sopstvenih sredstava kupio svojim radnicima oko 100 stanova uoči nove godine. Sad nema para da im kupi 100 rolni guz papira.
Vozni park se obnavljao (mada je uvek bio lošiji u odnosu na zapadne republike), održavanje bilo ozbiljno , poštovale se norme održavanje. Kad se pogledaju gubici vremena vozila iz tog nekog doba vidi se koliko je sve to bilo na visokom nivou.
Šta misliš zašto ? Paradoks je da se danas daleko više putnika se preveze neko pre tri ili četiri decenije.
 
Јутрос око 8 сам видео невероватну сцену на кружном току код општине НБГ. 18-ица је завијала кроз КТ а из ње је у широком млазу шикљало гориво. Прво сам помислио да је прокувао па избија вода а онда сам видео да течност заправо ибија кроз ивичне ободе поклопца за гориво, или барем што мени личи на поклопац за гориво.
На жалост нисам се сетио да забележим број возила, а чак ниса обратио пажњу ни на тип, мада ми се чини да је био у питању јапанац.
 
To je potpuno normalno za zglobne Japance. To im se dešava od prvog dana. Imaju dva rezervoara, jedan od 150, a drugi od 300L. Postavljeni su tako, da veliki rezervoar u krivini isteruje naftu iz malog, i ne postoji čep koji to može da zadrži.
 
Хвала на објашњењу, мада мислим да интезитет којим је избијала нафта није уобичајен чак и под утицајем јаке центрифугалне силе. Очигледно се баја мало залетео на КТ али избијало је ко из црева перача улице, а на КТ је остао широк траг.
 
Znaju to vozači, al ne vode svi računa očigledno. Treba obratiti pažnju bar dok su puni, a posle može kako hoće.
 
Treba cuvati Japance sto je duze moguce, kvalitetni autobusi sa jako malo kvarova... Juce da ste videli paradu grbavih IK103 na 610, ono je sramota, koju cak ni privatnici nisu istervali na liniju onakav krs, lom otpad...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=507470#p507470:52de9psy je napisao(la):
Kesha » Čet Jan 11, 2018 9:31 am[/url]":52de9psy]To je potpuno normalno za zglobne Japance. To im se dešava od prvog dana. Imaju dva rezervoara, jedan od 150, a drugi od 300L. Postavljeni su tako, da veliki rezervoar u krivini isteruje naftu iz malog, i ne postoji čep koji to može da zadrži.
Nije od prvog dana , kasnije je krenuo taj problem sa čepovima. Koliko imam info rađene su modifikacije baš zbog toga.
Mora svaki čep da dobro dihtuje (šta da rade kamiondžije sa 600-800 l), odnosno da ima mali odušak (nepovratni ventil) kao ne bi vakuumirao unutar rezervoara.
 
Imali su oni problema sa curenjem goriva iz rezervoara dok su još bili pod garancijom, a ono što sam napisao, reči su ljudi koji te autobuse održavaju od trenutka njihovog dolaska, pa ako oni lažu, lažem i ja vas. Nije problem u veličini rezervoara, već u njihovoj postavci. Pokušane su razne modifikacije, ali problem nikada nije u potpunosti rešen, i to su jedini autobusi sa takvim problemom. Izuzev toga i problema sa zaleđivanjem vazdušne instalacije, drugih većih nedostataka nemaju, a i mislim da sam o tome već pisao.
 
26239162_1544919495626421_2339391169612117466_n.jpg


Gošin autobus po licenci Alfa Romeo. U Begradu su vozili za Bežaniju i Studentski grad (linija 36, a,b,v,g).

Ovde u problemu, lokacija Novi Sad. :D

17457935_588993217973823_5121570101907878673_n.jpg
 
Kakv je ovo cirkus od jutros na 83-ci,vozi Kosmaj sa "alekocedesima" i konektima, mogli su da bolje stave neki bus sa dvoje vrata pošto linija srećom uopšte nije opterećena.
 
Зато што су тако у могућности. Сјебаше 83 са соло аутобусима због 52. На 52 не треба да иде зглоб.
 
Konacno vraceni preko potrebni zglobovi na 52 ;)
 
Ubačeno je pet autobusa na 83, vozio sam se tri ili četiri puta danas sa različitim busom i nije nešto specijalno gužva...

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Vozio sam se juče u onim novim LIAZima na 45. Iz ugla putnika deluje sasvim ok. Nije bučan, ne trucka, unutra lepo izgleda. Mada što jes jes, oba vozila su nova i voze po ravnim i ok saobraćajnicama, tako da je teško proceniti sad.

A zglobovi pojedinih Solarisa su počeli nesnosno da šrkipe. Možda se ne čuju non stop, ko one duple Trolze što cvile kad god su u pokretu. Ali zato kad god se saviju to krene da para uši koliko jako i visoko škripi.

Zanima me, koliko je kompleksno rešiti taj problem? Jel traži puno rastavljanja i rada?
 
Vrh