Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Nisam siguran da li je uvek na 405.Pre neki dan je bio i na 53 :)
 
Zanimljiv tekst iz B92.
http://www.b92.net/biz/vesti/region.php ... id=1232398


“Benk of Čajna svakako će biti uključena u otvaranje hrvatske kancelarije za istočnu Evropu za proizvodnju, sklapanje i proizvodnju autobusa, čija će centralna kancelarija biti u Zagrebu. Reč je o velikoj kineskoj investiciji”, kaže Mario Rendulić, čelni čovek Kineskog poslovnog udruženja za jugoistočnu Evropu (CSEBA).


Kako to da naši nisu pokušali da ponude Ikarbus?
 
GB505 na 27E

GB3231 na 27E

980 na 552

GB1300 na 52
 
20170213_203414.jpg


kosmaj u pozadini 1993
 
Zanimljiv izbor, doduse meni se cini da ce ovo biti angazovano samo na skolskim linijama za decu sa posebni potrebama. Cesto vidjam te linije i prakticno se voze u kombijima koji imaju uglavljena sedista od rashodovanih gspovih autobusa. Ovo je lepa promena. Cisto sumnjam da ce ovo biti na redovnim skolskim linijama.
 
U tekstu su napisali da GSP prvi put u istoriji nabavlja skolske autobuse,koliko ja znam pre par godina kupljeni su minibusevi koji i dan danas prevoze decu i nose oznake D1 D2....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vozeći se danas sa 74 u sred špica, gde se kolona za skretanje iz BKA u Kneza Miloša protezala od Tašmajdanskog parka, došao sam do ove ideje. Mnogi vozači 74-orke ovo i sada rade i apsolutno podržavam. Jednostavno je mnogo da autobus, koji za razliku od ostalih ima svoj red vožnje i prevozi najviše putnika, ovde čeka i po 10-ak minuta i bude u rangu ostalih učesnika u saobraćaju. Čak bi ova "žuta strelica" za autobuse mogla da važi samo u špicu ili, lupam, od 7h do 20h, jer u večernjim časovima i nema neke gužve. Mislim da to ne bi pravilo gužvu zato što su ostale dve trake za pravo sasvim dovoljne, s obzirom na to koliko traje zeleno svetlo, a ni 74 nema nešto čest interval. Takođe, mislim da ovo treba uvesti i na još nekim raskrsnicama, ali da sad ne detaljišem.
K50hB74.png
 
To je tačno, ali 74 svakako može pustiti sve ostale da skrenu, pošto bi jedina iz te trake skrenula.
 
Dok 74 pusti sve, zatvara se signal, plus kad imas traku za pravo i levo onda mora da je i signal istovremen, sto sad nije slucaj, kad je otvoreno za levo, za pravo je zatvoreno, dovoljan je jedan auto da blokira bus. Morali bi da sređuju signal da bude kao iz pravca kn milosa, sto bi onda ostetilo suprotan smer. Mnogo nezgodno.
Jedino resenje je dve trake levo, tri pravo, al' za to mora da se sređuje raskrsnica.
 
Da li možda neko zna za ove autobuse koje kupuje GSP od Ikarabusa, koji su oni 'ekološki razred'? EURO5 ili možda čak EURO6?
 
GB362 na 706

GB720 na 43

GB3185na 27

10 na 53

1097 na 95
 
Capture.jpg



I kakva će biti sudbina ovoga, hoće li ga popraviti, jel pod garancijom.

Ili će služiti kanibalima u GSP-u za delove?
 
Garancija nikada ne pokriva ostecenja nastala usled udesa ili nepravilnog koriscenja, tako da je potpuno nebitno, mada, naravno da mu je istekla garancija.

I da, naravno da ce ga popraviti, samo trebace malo vise vremena i novca, nego uobicajeno.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
popravice oni i onaj drugi autobus onaj krsGB1290 u to ne sumnjam
 
Vrh