Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Slažem se, samo što se meni lično sviđa ova investicija, trebalo bi promovisati ovakva vozila i podržavati njihovu nabavku u većim količinama.
Samo što sa jedne strane rade promociju EKO vozila, a sa druge strane punih 5 godina ne mogu da završe punionicu za CNG u pogonu Karaburma, koliki su gubitci od 2011. godine do današnjeg dana samo na nultim vožnjama od pumpe do garaže, mogli su za te pare uraditi tri pumpe.
 
Ta punionica gasa dokazuje farsu celog sistema. Hvale se održivošću i ekologijom a zapravo sve tu boli k...c za te stvari.
 
GB1289

GB3150 na 16


GB3122

GB3178 na 23

GB210 na 87

GB749 na 532

GB213 na 512

GB3216 na 89

Gb3223 na 53

GB90 na 534

GB111 na 89

GB451 na 531
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434164#p434164:3oey3riu je napisao(la):
dare » February 17th, 2017, 11:04 pm[/url]":3oey3riu]
GB451 na 531
Gde samo iskopaše levo krilo na zadnjim vratima.
 
Stvarno, koji beše model je imao takva vrata?
 
ovo je 'home made' varijanta, verovatno nisu imali dovoljno dugačko staklo, pa su naknadno ubacili metalni deo, vidi se sastav gde je ubačeno.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
Od ik 111.
slika sa vikipedije.
IK_111_GSP_Beograd_706_2.jpg
 
Nije od njega, podseca, ali nije jer su krila na njemu mnogo niza/kraca.
 
Samo staklo od njega.
Mada je bilo zglobova na NB sa tim dubokim vratima i malim staklima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434354#p434354:3r2ppafk je napisao(la):
Miroslaves » Суб Феб 18, 2017 8:18 pm[/url]":3r2ppafk]Od ik 111.
slika sa vikipedije.
IK_111_GSP_Beograd_706_2.jpg
Наводно ће да га користе за обуку возача.
 
Odakle ti to majke ti? Konkretno ovaj, #706 nece da ga koriste za to, jer ono kao, rashodovan je. I to prosle godine. A koliko znam, GSP nema vise nijedan IK-111, ne u voznom stanju barem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434423#p434423:239ki82g je napisao(la):
Дошљак » Ned Feb 19, 2017 2:29 pm[/url]":239ki82g]Није ми јасно што черупају уникат?

Koji crni unikat ?
Čerupaju za delove ili za na kilo.
 
Па мислим последњи аутобус тог типа у возном парку, нисам сигуран где би могли делови са њега да се искористе, можда по нешто са мотора и седишта.
 
Osim pojedinih stakala, karoserije sve ostalo se može iskoristiti i ugraditi na drugim Ikarbusevima. Pneumatika kompletna, Man-ov 2866 motor komletan , manuelni 6 brzina menjač, zadnja osovina, prednju osovinu valja modifikovati za IK 102/201. Koliko vidim ovaj ima široke gurtne na prednjoj osovini tako da i kočnice pašu. Svetlosna signalizacija i instrumenti su odgovarajući za gore pomenute. Prednji grejač ne paše dok su podni identični. Veliki deo ispravnih delova može bez problema nastaviti svoj rad.
 
Нисам знао да толико делова ик 111/161 и ик 102/201 деле. Мада опет ово је најстарији аутобус на линији до скоро, мислим да није баш за делове.
 
шта је некада био Икарбус. на Куби и у Пољској су возили њихове бусеве
 
Ikarus - bus je uvek bio u velikom zaostatku za evropskim proizvođačima. Čak i licenca MAN 890 je bila već par generacija stara sa starim licencnim Raba motorima. Umesto da su sedamdesetih (kao FAP sa Daimler Benz-om) izabrali strateškog (tehnološkog partnera) i bili odskočna daska za jeftinija tržišta. Tu ulogu je preuzela Turska kojoj to odlično ide.
Došljak , pneumatika se relativno lako remontuje i bude kao nova (uglavnog gumice i po koja opruga).
 
Vrh