Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
“Benk of Čajna svakako će biti uključena u otvaranje hrvatske kancelarije za istočnu Evropu za proizvodnju, sklapanje i proizvodnju autobusa, čija će centralna kancelarija biti u Zagrebu. Reč je o velikoj kineskoj investiciji”, kaže Mario Rendulić, čelni čovek Kineskog poslovnog udruženja za jugoistočnu Evropu (CSEBA).
Zanimljiv izbor, doduse meni se cini da ce ovo biti angazovano samo na skolskim linijama za decu sa posebni potrebama. Cesto vidjam te linije i prakticno se voze u kombijima koji imaju uglavljena sedista od rashodovanih gspovih autobusa. Ovo je lepa promena. Cisto sumnjam da ce ovo biti na redovnim skolskim linijama.
U tekstu su napisali da GSP prvi put u istoriji nabavlja skolske autobuse,koliko ja znam pre par godina kupljeni su minibusevi koji i dan danas prevoze decu i nose oznake D1 D2....
Vozeći se danas sa 74 u sred špica, gde se kolona za skretanje iz BKA u Kneza Miloša protezala od Tašmajdanskog parka, došao sam do ove ideje. Mnogi vozači 74-orke ovo i sada rade i apsolutno podržavam. Jednostavno je mnogo da autobus, koji za razliku od ostalih ima svoj red vožnje i prevozi najviše putnika, ovde čeka i po 10-ak minuta i bude u rangu ostalih učesnika u saobraćaju. Čak bi ova "žuta strelica" za autobuse mogla da važi samo u špicu ili, lupam, od 7h do 20h, jer u večernjim časovima i nema neke gužve. Mislim da to ne bi pravilo gužvu zato što su ostale dve trake za pravo sasvim dovoljne, s obzirom na to koliko traje zeleno svetlo, a ni 74 nema nešto čest interval. Takođe, mislim da ovo treba uvesti i na još nekim raskrsnicama, ali da sad ne detaljišem.
Dok 74 pusti sve, zatvara se signal, plus kad imas traku za pravo i levo onda mora da je i signal istovremen, sto sad nije slucaj, kad je otvoreno za levo, za pravo je zatvoreno, dovoljan je jedan auto da blokira bus. Morali bi da sređuju signal da bude kao iz pravca kn milosa, sto bi onda ostetilo suprotan smer. Mnogo nezgodno.
Jedino resenje je dve trake levo, tri pravo, al' za to mora da se sređuje raskrsnica.
Garancija nikada ne pokriva ostecenja nastala usled udesa ili nepravilnog koriscenja, tako da je potpuno nebitno, mada, naravno da mu je istekla garancija.
I da, naravno da ce ga popraviti, samo trebace malo vise vremena i novca, nego uobicajeno.
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.