Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Zato što su određeni autobusi namenjeni da budu školski autobusi , a oni će biti bojeni kao što je to uobičajeno u svetu , kako je rekao Mali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432607#p432607:1hvf4cgi je napisao(la):
Gaspar18 » Čet Feb 09, 2017 3:01 pm[/url]":1hvf4cgi]Joooooooj... Samo da ne zavrse na potezu 600. Ocekujem kvarove prvog dana rada istih... Sto jednom ne ture katanac na taj Ikarbus, da se ne pati narod. Jeste domaci, ali vise stete nego koristi.
Bolje onda nek vam stave Kosmajeve raspale autobuse, pa da vidim da li bi ste onda trazili te buseve
 
Кад смо код кршева Г.б.261,262 и 771 враћени на улице.
Сви су у катастрофалном стању,незна се који је гори,261 и 262 распаднути и
истрошени,а 771 још убацује издувне гасове у ентеријер... :evil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432724#p432724:lhyoxrld je napisao(la):
ChemiR » Пет Феб 10, 2017 11:24 am[/url]":lhyoxrld]Зашто неће бити црвени?
Где пише да неће бити црвени?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432910#p432910:3jv18vq2 je napisao(la):
Дошљак » Sub Feb 11, 2017 8:27 am[/url]":3jv18vq2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432724#p432724:3jv18vq2 je napisao(la):
ChemiR » Пет Феб 10, 2017 11:24 am[/url]":3jv18vq2]Зашто неће бити црвени?
Где пише да неће бити црвени?
Pise svuda da ce biti zuti, po svetskim standardima
 
У овом тексту што је окачен на прошлој страни нигде се не спомиње боја.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432934#p432934:1hiea2t8 je napisao(la):
Neca3131 » 11 Feb 2017 11:51 am[/url]":1hiea2t8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432910#p432910:1hiea2t8 je napisao(la):
Дошљак » Sub Feb 11, 2017 8:27 am[/url]":1hiea2t8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432724#p432724:1hiea2t8 je napisao(la):
ChemiR » Пет Феб 10, 2017 11:24 am[/url]":1hiea2t8]Зашто неће бити црвени?
Где пише да неће бити црвени?
Pise svuda da ce biti zuti, po svetskim standardima
To se odnosi na školske autobuse. Čitaj pažljivo, doduše baš je očigledno jer se žuta boja spominje samo u delu vezanom za školske autobuse.
 
Dajte nama te zglobne niskopodne Ikare na potez 300 ... nećemo se buniti. A za ove razmažene (malo)građane nek nabave Mečke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432936#p432936:2tx0gxsy je napisao(la):
marrecar » February 11th, 2017, 1:03 pm[/url]":2tx0gxsy]To se odnosi na školske autobuse. Čitaj pažljivo, doduše baš je očigledno jer se žuta boja spominje samo u delu vezanom za školske autobuse.
To sam i ja rekao pre , samo malo drukčije , ali očigledno dok se ne ponovi više puta , ne može da se razume i shvati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432944#p432944:1mrbtuh9 je napisao(la):
stf » Sub Feb 11, 2017 12:56 pm[/url]":1mrbtuh9]Dajte nama te zglobne niskopodne Ikare na potez 300 ... nećemo se buniti. A za ove razmažene (malo)građane nek nabave Mečke.
Kakvi crni gradjani iz Surcina
 
AUTOBUSE VOZE PENZIONERI: Sve više mladih vozača odlazi u Nemačku

Skup i težak način sticanja vozačke dozvole, niske plate i veće mogućnosti u inostranstvu, razlozi su zbog kojih mladi nerado sedaju za volan autobusa u javnom gradskom prevozu.
Za volanom autobusa znatno više vozača starijih od 45 godina

Prema statistikama Konzorcijuma privatnih autoprevoznika, za volanom beogradskih autobusa znatno je više vozača starijih od 45 godina.

- Njih ima ukupno 65 odsto, oni dakle čine dve trećine radnika - rekao je Drago Tošić, predsednik ovog konzorcijuma.

On poručuje kako i penzionisani ljudi mogu legalno da se zaposle i budu šoferi, iako ne može sa sigurnošću da tvrdi da li ih i koliko ima.

- Svi ljudi koji ispunjavaju pravne osnove mogu da zasnuju radni odnos. Moraju da imaju lekarsko uverenje i sve što je potrebno da bi neko bio vozač, nakon čega mogu da voze beogradske autobuse. Nažalost, na svakom konkursu mnogo je više prijava starijih ljudi.

Deficit mladih vozača rezultat je mnogobrojnih okolnosti, a najviše je tome doprineo skup i težak put kojim moraju da prođu ne bi li došli do vozačke dozvole D kategorije (dozvola za upravljanje autobusom).

- Vozački ispit za D kategoriju je znatno poskupeo. Mnogi ne mogu to da priušte, a mi ne smemo da im finansiramo polaganje jer ne možemo da budemo sigurni da će se, kada polože, zadržati u našoj zemlji - poručuje Tošić.

Kako je naveo, mnogi odlaze u inostranstvo, gde su vozači deficitarno zanimanje.

- Mnogo njih odlazi iz Srbije, bilo da voze autobuse ili kamione. Ima dosta naših ljudi koji organizuju i zapošljavaju vozače u zemljama Evrope, tako da se mladi mahom opredeljuju za tu varijantu - priča Tošić dodajući da se među ljudima koji se bave prevozom neretko javlja bojazan da li će imati koga u budućnosti da zapošljavaju.

Kada se podvuče crta, da bi budući šofer mogao da dođe do dozvole za vožnju autobusa, mora da izdvoji najmanje 135.000 dinara (pvo za B, pa za C i na kraju za D kategoriju) pod uslovom da sve položi iz prvog pokušaja, kao i četiri godine iskustva.

Po rečima naših vozača, u Nemačkoj šofer autobusa zarađuje i do 2.500 evra mesečno, što je drastično više od zarada u Srbiji. Pored plate, privlače ih i bolji uslovi jer su autobusi moderni, a sistem javnog prevoza, pa i saobraćaj, mnogo uređeniji od našeg.

izvor: http://www.blic.rs/vesti/beograd/autobu ... ku/dwh7rhe
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kAoADS57Rv8[/youtube]
 
20170209_123238.jpg
 
Није ми јасно зашто и даље држе 112ЛЕ на градским линијама кад су им стигли 112М, треба их послати на потез 300/400 све.
 
На потезу "300" су преко-потребни,док их на потезу "400" има у пристојној количини,да некажем и превише... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=433198#p433198:3e34axae je napisao(la):
Дошљак » Ned Feb 12, 2017 11:10 pm[/url]":3e34axae]Није ми јасно зашто и даље држе 112ЛЕ на градским линијама кад су им стигли 112М, треба их послати на потез 300/400 све.
Kazu iz Gsp-a da su vozila vise za prigradske linije, trpaju ih na gradske linije, to je njihova logika
 
Ни један IK-112M није крочио на Авалске линије,а свакодневно излазе IK-103F,IK-112N.
 
Na potezu 300 ima 1 ik 112m, to je gb 3234 i vozi na 302.Dolazili su jednom na 305 i 306 i vozili su privatnikovi na 303 i 307
 
Уместо да буду на 300/400. Нисам сигуран али мислим да има један и на 30, а и на 36 је био један.
 
Sale molim te da ne siris dezinformacije. Ima ih i na potezu 300 i 400, konkretno LE je u jednakim kolicinama na oba poteza. Na 38 uopste nema LE, ne znam ni da li je ikad bilo. Na 36 je cini mi se bio jedno vreme, nisam siguran, ali jedan je na 30.
 
Pa drže ih na gradskim linijama jer je to Vučićev projekat čuven "Mercedes" iz Zemuna pa da bi ga ljudi što više gledali. Mnogo manje ljudi putuje na linijama poteza 300 i 400 nego na 27e, 53 i 89, tj. skoro svi oni koji putuju potezom 300 i 400 dođu u centar grada, koriste gradske linije i samim tim ti autobusi su mnogo izloženiji narodnim masama.
Svima je jasno za gde su ovi autobusi ali direktiva je direktiva :)
 
Да сам на њиховом месту небих толико промовисао IK-112LE.
То што је "ЛЕ" наводно 1.српски Mercedes,незначи да га треба трпати на градске линије.
 
Vrh