Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Direktore, ne znam ko održava iste. Ali hajde da prokomentarišem jednu naizgled banalnu stvar, koja baš
i nema mnogo veze sa održavanjem. Odlepljivanje lajsni i pucanje tapacirunga i to na ikar modelima starim
svega četiri godine ako ne i manje.

Razumem ja da održavanje nije dobro, ali ovo su neke stvari koje dosta govore o samom kvalitetu završne obrade.

Ako nisu u stanju da zalepe lajsne kako treba o čemu mi to pričamo. I nije mi jasno zašto je Ikar sveta krava, mnogi
bolji i kvalitetniji domaći proizvođači su otišli pod led i svet je nastavio da se okreće.

Neobus koji je imao daleko kvalitetnije autobuse, pa čak i fapovi autobusi, koji ok nisu bili kvalitetni, ali su barem što
se tiče porekla delova koje su ugrađivali imali daleko više domaćih komponenti od Ikarbusa.

Ikarbus, kako beše, turska vrata, nemački motor, nemačka šasija, menjači itd. E sada imajući sve ovo vidu, oni tamo
u fabrici nisu u stanju da sve te komponente sklope kako treba.

Ali dobro, dok je grada Beograda uvek će imati kome da uvaljuju svoju mačku u džaku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=431986#p431986:23n33wgm je napisao(la):
direktor » 05 Feb 2017 12:51 pm[/url]":23n33wgm]A ko odrzava solarise jesu se doceplali gsp majtori istih
Pa ne održavaju ih marsovci, ko će drugi?

kkorisnikk":23n33wgm je napisao(la):
Direktore, ne znam ko održava iste. Ali hajde da prokomentarišem jednu naizgled banalnu stvar, koja baš
i nema mnogo veze sa održavanjem. Odlepljivanje lajsni i pucanje tapacirunga i to na ikar modelima starim
svega četiri godine ako ne i manje.

Razumem ja da održavanje nije dobro, ali ovo su neke stvari koje dosta govore o samom kvalitetu završne obrade.

Ako nisu u stanju da zalepe lajsne kako treba o čemu mi to pričamo. I nije mi jasno zašto je Ikar sveta krava, mnogi
bolji i kvalitetniji domaći proizvođači su otišli pod led i svet je nastavio da se okreće.

Neobus koji je imao daleko kvalitetnije autobuse, pa čak i fapovi autobusi, koji ok nisu bili kvalitetni, ali su barem što
se tiče porekla delova koje su ugrađivali imali daleko više domaćih komponenti od Ikarbusa.

Ikarbus, kako beše, turska vrata, nemački motor, nemačka šasija, menjači itd. E sada imajući sve ovo vidu, oni tamo
u fabrici nisu u stanju da sve te komponente sklope kako treba.

Ali dobro, dok je grada Beograda uvek će imati kome da uvaljuju svoju mačku u džaku.
Druže pisano je dosta o završnoj obradi, nije dobra, rade se banalni propusti, tačno je sve to. Ipak, šta Ikarbusu preostaje, postoji li u Srbiji proizvođači navedenih komponenti?
Nemamo proizvodnju sedišta koja su banalna, a ne motora ili menjača, šta preostaje? Čije su motore stavljali Neobus, Fap? Domaće ili uvozne?
Prošla su vremena kada smo iz FAPa izvozili delove koji su ugrađivana u Nemačkoj u MB vozila, davno prošla vremena, koja samo ostaju da nas podsete kako smo propali i kakvi smo nekad bili. Ej, delovi iz Priboja u DAIMLER BENZ vozila, a nama je danas vrhunac proizvodnje spakovati inostrane delove u našim "fabrikama" i to čak neuspešno.
 
Beks zar nesalju solarise u servis ovlasceni mimo gsp na to sam mislio
Ikarbus treba da radi na kvalitetu to stoji ali busevi su im sve bolji
 
Čemu postavljanje istih slika na više različitih mesta (tema)? Ako si već postavio sliku na drugoj temi , gde joj nije mesto , jednostavno je trebalo da klikneš na uzvičnik koji je crvene boje i nalazi se u gornjem desnom uglu posta i prijaviš post kao pogrešan i zamoliš da se prebaci u odgovarajuću temu.

link ka već (pogrešno) postavljenoj slici: viewtopic.php?f=18&t=1603&start=2425
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432020#p432020:1dzbjmqz je napisao(la):
direktor » 05 Feb 2017 05:07 pm[/url]":1dzbjmqz]Beks zar nesalju solarise u servis ovlasceni mimo gsp na to sam mislio
Ikarbus treba da radi na kvalitetu to stoji ali busevi su im sve bolji
Toliko su postali bolji i toliko brinu o kvalitetu da kasni isporuka čak 10 autobusa za GSP već mesec dana. Sačekaćemo da pristignu, pa ako opet bude kao i sa LE serijom da ih već u prvim danima šalju na reklamaciju, nikako ne postaju bolji.
 
Da li si razmislio da kasnjenje nije do ikarbusa da se ceka neki dio iz inostranstva koji kasni zbog vise sile i da je sve to predvidjeno ugovorom
 
To je onda jos bolji povod da na kraju isporuce autobuse koji nece imati vece probleme od "decjih bolesti" pa da moraju nazad u fabriku. Ako se to desi, onda je jasno kakav je kvalitet u pitanju.
 
Generalno je kvalitet Ikarbusa u usponu, jest da je slab ali su busevi ipak bolji.
 
Ja sam pitao na busevi.com sta je sa tim busevima, a oni kazu da nema nabavke za 10 novih autobusa
 
direktor":3stbf4l7 je napisao(la):
Da li si razmislio da kasnjenje nije do ikarbusa da se ceka neki dio iz inostranstva koji kasni zbog vise sile i da je sve to predvidjeno ugovorom
Zašto to treba da se tiče krajnjeg kupca? Ti ugovorom predviđaš rok isporuke, niko te po ušima ne tuče da daješ rokove koje nisi u mogućnosti ispuniti. Ti problemi sa isporukom trebaju biti predviđeni i dat realan rok, a ne ovako, ovo je neozbiljno i neprofesionalno.

Poslato sa Huawei Honor 7 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432090#p432090:298urw1q je napisao(la):
spatiotecte » Pon Feb 06, 2017 1:45 am[/url]":298urw1q]Generalno je kvalitet Ikarbusa u usponu, jest da je slab ali su busevi ipak bolji.
Jesu bolji, ali prema dosadasnjem iskustvu niskopodne zglobove bolje i da ne prave.
Nije mi samo jasno zasto bas moraju da se ugrađuju najjeftiniji displeji sa imbecilnim softverom koji ne moze da centrira prednji natpis i rasporedi font po celoj povrsini.
 
Displej je najmanji problem. Veći problem je pucanje šasije ili metalne konstrukcije u zadnjem delu. Sve to što puca i odlepljuje se pokazuje koliko je sama konstrukcija slaba.
Ikarbus kao proizvođač vozila je na jako niskom tehnološkom nivou. Skoro pa custom made dakle neponovljivo.
Ne postoji opitni centar tj postoji kao recimo GSP. Ali slabo rade na povratnoj komunikaciji i unapređenju proizvoda.
 
GB467 na 553


GB474 na 82


GB1366 na 73

GB442 na 73
 
Гаражни број 42:
001_50.jpg

002_50.jpg
 
Evo odgovora sta je sa 10 novih autobusa koji su trebali da stignu u januaru

Poštovani,

Trenutno nema aktivne javne nabavke za “10 autobusa IK 112M” za prevoznika GSP “Beograd”. Predhodno poručena vozila su isporučena prevozniku
 
Beks ugovori se avans od 30 posto od narucenih 30 buseva od strane grada GRAD NE uplati avans kad je predvidjeno ikarbus ne moze platiti avan proizvodjacima it vuce sve jedno drugo gsp postvlja uslove kakve ne smije ni u ludilu da postvi recimo solarisu sto se tice displeja gsp trazi da to bude novotronik ikarbusevo je da sklopi bus kvalitetno prema narudzbenici grada .Gsp ima svoju provjeru kvaliteta vozila valjda i u toku proizvodje i prije isporuke
 
Drug Direktor turi bre negde zarez, tačku.
Novatronic i jeste u Solarisu.
 
Kad pricamo o Ikaru, GSP #474 sa daretovih slika je dugo tj. od ubacivanja u saobracaj(tamo negde oko 2004. godine) bio na liniji 55 do pre godinu dana kad su dosli privatnici i tim busom sam se cesto vozio... Pre 2 godine su ih nesto farbali i sredjivali u Ikarbusu, al pre toga ti busevi (mislim iz te serije) nisu videli ni O od odrzavanja! Bilo je tu i problema i savijanja sasije - pogotovu kod zadnjih vrata sto naravno nije do GSP-a, ali i pucanja nosaca za sedista koja su bila na nekom metalnom nosacu koje je bilo usrafljeno u zid - pa pukne sraf! To je tako par godina bilo raspadnuto i nakrivljeno, dok konacno nisu otisli na remont - znaci iz GSP-a im nije bilo palo na pamet da to srede! Nesto su i srafili, al brzo je to pucalo. Al vozilo je bukvalno svaki dan bilo na liniji!
Ume Ikarbus da napravi solidan bus, al na nekim glupostima tako sje*******u stvar, a i da se ne lazemo GSP i odrzavanje je nespojivo :(
 
Ne tupi ga direktore majke ti, ja znam za isporuke koje su placene u dan, a kasnile su vise meseci zbog kasnjnja delova.
Samo kazem probleme unutar kuce ne mora da zna kupac.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Naprostija stavka u autobusu - gelenderi. Na Ikarbusu se rašrafe jako brzo i kreće raspad po busu (niskopodni za nijansu bolji).
Dok švapski bus star 20 godina sa ko zna koliko km mora poluga da radi kako bi se odvrnuo. Sećam se na jednom MAN-u kome je skroz satrulila karoserija, unutrašnjost u talasima, zadnji deo pao ali gelender čvrsto stoji bez obzira što se i on iskrivio.
Sedišta i šine su večiti problem u Ikarbusu. To se konstanto izvaljuje što iz bočnog zida što iz patosa.
Lajsne po stepeništu ili po blatobranima da ne pominjem ?
Vrata i vođice su katrastrofalno rešene.
Dalje se vratimo na upravljivost niskopodnih autobusa. Održavanje visine očigledno traži puno jači sistem od ECAS-a .
Upravljivost obzirom da su ugrađene ZF osovine / trapovi ostaje nerazjašnjeno. Možda Molder ima saznanja.
 
Београд добија 30 Икарбусових зглобних аутобуса вредних 8,5 милиона евра
БЕОГРАД, 9. фебруара 2017. (Бета) - Директори Градског саобраћајног предузећа (ГСП) Београд и "Икарбуса" Жељко Милковић и Александар Вићентић потписали су данас уговор о испоруци 30 нископодних зглобних аутобуса за потребе ГСП-а, чија је вредност 8,5 милиона евра.

Градоначелник Београда Синиша Мали казао је после потписивања уговора да су нови "Икарбусови" аутобуси набављени у складу са стратегијом модернизације возног парка ГСП-а а да ће се наћи на улицама главног града до септембра.

"Ово је још једна лепа вест за Београђане и пример како сви заједно можемо да мењамо ствари на боље. Нови аутобуси имају капацитет од око 150 путника, климу, камере за спољашњост и унутрашњост, бројаче путника, прилагођени су потребама особа са инвалидитетом", казао је Мали новинарима у седишту ГСП-а.

Према његовим речима, важно је да постоји континуитет у набавци нових возила и замени постојећег возног парка ГСП-а.

"У 2015. и 2016. години набавили смо 55 нових аутобуса, међу којима је и пет на електрични погон, а до краја марта 'Икарбус' ће испоручити још 10 нових аутобуса", казао је градоначелник.

Мали је као "потпуну новину" најавио набавку 12 школских аутобуса који ће превозити ђаке београдских школа и додао да Град тражи решења и за модернизацију трамваја.
 
Joooooooj... Samo da ne zavrse na potezu 600. Ocekujem kvarove prvog dana rada istih... Sto jednom ne ture katanac na taj Ikarbus, da se ne pati narod. Jeste domaci, ali vise stete nego koristi.
 
Vrh