Popravljen je 219 Radi ima sigurno nedelju dana .Bozidar ga slikao na 304 a juce radio na liniji 47 .Beograd da sto pre uzme niskopodne liaze to jos nismo imali ali bi trebalo da rade umesto onih odvratnih fapova na potezu 300 i 400 i obavezno jedan zaduziti na liniji 94Somi303":8vw85xcg je napisao(la):Чист пример ти је #219 који стоји у погону већ месецима и када га за пар година буду поправили он ће бити крш.bazinga":8vw85xcg je napisao(la):@ Somi
Ajde ovako da kazemo, sve je to tacno, ALI, da to vozilo provede 10 dana u radionici izaslo bi kao sasvim pristojan autobus, a da bilo koja stara 103 ili fap provede i mesec dana u radionici opet bi izasli kao kanta. Ta vozila su poslata direktno sa linija u pogon Kosmaj, bez posete garazi, to sto Kosmaj nije zeleo da posveti trunku paznje tim vozilima i dodatno ih poboljsa i otkloni eventualne kvarove je opet dokaz da za njih nije nista drugo osim freze.
Prava stvar bi bila remontovati većinu Mečki, pa i nekoliko Mutanata i rešiti im problem sa klimama (mada bi neko zbog toga trebalo u zatvor da ide), a za to vreme bi rupe mogle da popune kaNte koje posle lagano mogu na otpad, ako se budu nabavljala nova vozila za Kosmaj.
Dobro si rekao, neka nam je bog u pomoci. "Kriza" Kosmaja se svakog dana ispoljava, medju ostalim nacinima, tako sto redovna vozila u toku dana smanjena za 50%, tako da dodje dosta zamena, kako zbog kvara na toj liniji, tako i zbog odlaska na druge linije koje su imale kvar. Kazem, izmedju ostalih nacina ispoljavanja krize. Zivimo u 21. veku, kada tehnologija napreduje svaki sat, minut, a mi se vozimo u autobusima sa drveni sedistima.1111":1z2zorj6 je napisao(la):Ovo je tužno.
Apropo rasprave o tome kako je ko prošao i ko treba ako ne da bude zadovoljan, samo ću da kažem da ako sledeća nabavka autobusa ne budu solaći za Kosmaj, komotno mogu da ''zatvaraju radnju''. Ovim kaNtama dajem maksimum dve godine na kosmajskim linijama, kombinovano sa njihovim održavanjem. 276 je već sada očajan autobus, većinu sa Karaburme ne bih komentarisao (znam da je 752 dobar i eventualno 754 i 747). Na potezu 300 i 400, neka vam je Bog u pomoći.
Prava stvar bi bila remontovati većinu Mečki, pa i nekoliko Mutanata i rešiti im problem sa klimama (mada bi neko zbog toga trebalo u zatvor da ide), a za to vreme bi rupe mogle da popune kaNte koje posle lagano mogu na otpad, ako se budu nabavljala nova vozila za Kosmaj.
Kad STF pomenu da ne mogu da dobiju 301 nazad, palo mi na pamet kako sada ljudi iz Busija uživaju vozeći se novim 1388, a vi iz Grocke zavisite od toga da li će neki Mutant da se zapali ili ne. Verovatno vam ponekad dođe da se smejete od muke.
Objasni mi razliku u autobusu za grad sa metroom i bez njega?Posle godinu dana eksploatacije i krda koje prevoze umesto metroa..svaki bi se raspao :wink: ,tako da ne računaj na vreme ,ni jedan autobus nije napravljen da izdrži dužu eksploataciju u 2.milionskom gradu bez metroa. :kafa:
Мутант је рађен на другачијој шасији па у принципу не би требао да пуца ту, ГСП је то предвидео па је уградио климу тако да ће свакако и она пуцати :bash:bazinga":3psche46 je napisao(la):Da bi se to odradilo kako treba prvo treba srediti standardnu boljku ik 103 da puca kod zadnjih vrata, pa onda odraditi ojacanja za klimu, ali ne po principu udri dva kutijasta stapa ispred i iza klime i jedan ispod i to ce da drzi. Sve bi to opet bilo dosta skupo, i nepotrebno ulaganje u mator autobus.
Jedino resenje je skrpiti ih da docekaju prvu vecu kupovinu vozila za kosmaj pa onda lepo sve seci osim conecta i 112N.
Тако је, и на њима је пуцала шасија, али није било толико уочљиво. Ја сам на једном приметио да се цео она полукруг изнад задњих точкова помера. Осећам под ногама како се помера, али сам сумњао на седишта што сам искључио када је почело и лево-десно да се помера. :?bazinga":sxgnmuio je napisao(la):@ Somi303
Znam da su mutanti kako ih zovete na FAPovim kamionskim sasijama, i da ne pucaju iznad vrata ali kolko cuh i oni su imali problema sa pucanjem sasije u toj zoni samo se to nije manifestovalo zakrivljenoscu cele konstrukcije...