Po tebi znači Beograd treba da plaća socijalni mir u dve propale fabrike i da zauzvrat dobije svi znamo kakav kvalitet,pogotovo iz FAP-a.Zašto baš Beograd,zašto drugi gradovi u Srbiji ne bi kupovali bisere naše auto industrije,u manjim količinama naravno,ali kad se nakupi na broj gradova ispala bi tu sigurno fina cifra i na taj način ih spasli.Mislim da bi bili čak dovoljni samo Niš i Novi Sad.Pitam se zašto li oni ne pomognu posrnulim srpskim industrijskim gigantima? Ah da,siromašni su pa ne mogu da sebi dozvole kupovinu takvih luksuznih vozila,nego kupuju u inostranstvu(o izdajnici novosadski) ili sami sklapaju monstruma poput nišlija. Da su kupljeni MAN-ovi da li bi ovako dušebrižno pisao i branio naše mile nam fabrike autobusa?2012":2zdeosdl je napisao(la):E super kazi to radnicima u Ikaru i Fapu.
bazinga":fals8up6 je napisao(la):@2012
Mogao bi pre nego sto pocnes da prosipas pamet da proveris neke stvari. Solarisi su izabrani iz vise razloga, koji su nabrojani ranije u temi ali ajde da ti ponovim
1. Uslov je bio da proizvodjac bude iz EU
2. Da se islo na kupovinu iz budzeta Ikarbusu i fapu bi trebalo 4 godine da isporuci 200 autobusa koji bi ostali u komadu duze od probne voznje
3. Japanci su pregurali 10 godina i pojavila se potreba za nove pouzdane autobuse.
Znaci nista nije tek tako kupljeno.
Očigledno me nisi razumeo,govorim o neupućenosti pljuvača koji su protiv odluke da se kupe solarisi,očigldeno nisi pročitao moj post sa početka ove raspravebecks89":1isknorl je napisao(la):Govoriš o neupućenosti i nepoznavanju činjenica, prelistaj prethodnih 30 strana ove teme pa ćeš videti na čemu se zasniva 90% stavova ovde, čast izuzetcima.
Ja ću reći samo jedno, od onoga što smo mogli da dobijemo, ovo mu dođe i najbolje rešenje
Bonvivan":20effmhs je napisao(la):@Borčanac
Ok,verovatno si u pravu za gore nabrojane stvari.
Imam samo jedno pitanje,da li si pročitao komentare na vest koju sam pomenuo?
Govorim o neupućenosti i nepoznavanju činjenica,ništa više.Izjednačavanje nabavke 200 zglobnih autobusa i 50 solo,koliko ja znam to su dve odvojene priče.Ali većina komentatora to ne zna i napada sa stanovišta kako smo trebali da kupimo 200 zglobnih fapova umesto poljaka.
I ja bih tako moga da komentarišem kineski raketni program iako uopšte nemam pojma o čemu se radi.
A to da li je on humanista i da li ga je briga za našu privredu je već sasvim drugi par rukava.
Preneo sam stavove korisnika foruma Balkan Transport, ne moj stav!Борчанац":11caee30 je napisao(la):Ако гледаш у чему смо се возили јуче, није проблем ни да размислиш како ће то бити сутра. Ко ће да да нове кредите да се неко у последњи минут вади оваквим потезом ( условљен кредит )
И на чему се заснива линк који си оставио, колико видим на твом личном мишљењу које си изнео много пута. И јасно је да постоји твој став и цео један погрешан универзум око њега, тако да не могу ту да се задржавам.
Само ми кажи, али искрено, да прво мало размислиш о томе. И више не помињем Соларис овде...
Да ли је по теби толико бољи, колика је разлика у цени између икарбуса и пољака?
Да не питам да ли би се задужио под камату код мене, а да ти ја кажем где да потрошиш паре - код мене
becks89":8dgn0f0y je napisao(la):Preneo sam stavove korisnika foruma Balkan Transport, ne moj stav!Борчанац":8dgn0f0y je napisao(la):Ако гледаш у чему смо се возили јуче, није проблем ни да размислиш како ће то бити сутра. Ко ће да да нове кредите да се неко у последњи минут вади оваквим потезом ( условљен кредит )
И на чему се заснива линк који си оставио, колико видим на твом личном мишљењу које си изнео много пута. И јасно је да постоји твој став и цео један погрешан универзум око њега, тако да не могу ту да се задржавам.
Само ми кажи, али искрено, да прво мало размислиш о томе. И више не помињем Соларис овде...
Да ли је по теби толико бољи, колика је разлика у цени између икарбуса и пољака?
Да не питам да ли би се задужио под камату код мене, а да ти ја кажем где да потрошиш паре - код мене
Ajmo dalje, da Solaris je toliko bolji od Ikarbusa, u svakom pogledu 10 godina je ispred, od performansi, do potrošnje, preko samog enterijera, preko svega. Ikarbus je na pravom putu bio sa serijom IK-218, a onda se neko usudio da lupi IK-218M seriju i da pljune na sve dobro što su uradili, međutim IK-218 ima jaaaako jako mnogo grešaka, ma koliko se on činio dobrim, par komada je imalo crkavanje menjača na 7000,8000 km, onda lažne uzbune od požaru, pa razne druge greške koje izbacuje na ekranu. Solaris to nema, bar ne u tolikom obimu kao kod Ikarbusa, a i za tih par modela koji su došli felerični treba neko iz GSP-a da odgovara, jer postoje ljudi koji su zaduženi za kontrolu proizvodnje i gledanju da li se ispunjavaju svi uslovi narudžbine. Da ne pričam o vozačevom prostoru koji je duplo veći, duplo bolje organizovan, iako je ista instrument tabla. Pominjete neke vodeće proizvođače, koje to vodeće proizvođače imamo? Turski Man, Kineske Skanije, Felerične Mercedese? Koji to?
Evo ako misliš da ja nisam kompetentan, idemo ti i ja kod svakog vozača koji ima Solarisa kao redovan auto, da vidiš o čemu ti pričam, u svakom pogledu je bolji! Jedina zamerka ti je desni retrovizor, to je svuda isto, ali kada ti nemaš više jednu zamerku da nađeš, onda ti to dođe manje važna stvar. Kod svake serije Ikarbusa iz fabrike kad ga dovezeš, možeš naći listi zamerki, a ne jednu ili 2, patriotizam ostavimo negde drugde, skapirajte Ikarbus je jaaaako daleko od Solarisa...
Ne znam za tebe, ali ja više verujem Solarisu nego turskom Manu, samozapaljivom Mercedesu, kineskoj Scaniji i sl.bazinga":lqwk9sgt je napisao(la):@Becks
Ne preteruj i ti sad sa Solarisom, daleko je on od novog Citara 7700 i Lions City-a. Argumenti da su Mercedesima stradali motori su neadekvatni jer ovi ugradjuju tudje motore tako da poredjenja nema, palili su se i Solarisi u dosta gradova po svetu itd. Izbor materijala u Solarisu je za klasu ispod gore navedenih, tehnologija gradnje kaska za ovima itd... On jeste IDEALNO resenje za Beograd, ali proglasiti ga za najbolji gradski autobus je apsurd.
@ Borcanac
Sto se tice ikarbusa, dovoljno je reci da su poslali autobuse sa nezasrafljenim nebom, da su im stakla umazana u lepak za staklo, da na putu od fabrike do garaze autobus upali checkengine itd, to jednostavno NE SME da se desava novom autobusu, a narocito proizvodjacu koji pretenduje da dobije posao sklapanja 400 autobusa za glavni grad.