Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Возач ГСП-а, поштени налазач 1.600 евра

Миломир Јеремић, возач Градског саобраћајног предузећа пронашао је новчаник у којем је било 1.600 евра и без размишљања га вратио власнику, Швеђанину.

Прича која у оваквим временима заслужује да буде и вест дана: Миломир Јеремић, возач Градског саобраћајног предузећа Београда, за двадесет година стажа налазио је изгубљене телефоне, документа и два пута новац, али је ноћас у аутобусу остављена највећа сума до сада.
http://www.rts.rs/page/magazine/ci/stor ... D0%B0.html
 
Od dana 18.11.2013. godine u svim vozilima proizvedenim od 2012. godine pa na ovamo, moraju biti korištene kartice za tahograf. Odnosno lična vozačeva kartica za tahograf, svaki vozač ima svoju. Vozila su išla na servis od petka pa do nedelje kako bi ova odredba bila ispunjena i omogućena. Svako kršenje ove odredbe je kažnjivo.
Po meni jako bitan korak ka boljoj bezbednosti u saobraćaju.
 
Lepa vest, podseca na situaciju u normalnom svetu

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Reklo bi se da je Solaris poprilično čvrst? :D
657545.jpg

Izvor: Phototrans.eu
 
To cemo tek da vidimo na Beogradskim ulicama..kada dzip udari u Solaris.. :wink:
 
Lako je seci kad ti drugi placa nove autobuse...
Smo ovaj put su se malo preracunali. Ovim kreditom za Solarise je zaduzen GSP kao preduzece, tako da koliko ja vidim ako ovako nastave (a verujem da hoce) do 2020 vidim katanac na kapijama ovog preduzeca.
Ovo sto sad imaju vecinom i nije nego za secenje, ali sekli su oni i potpuno ispravna vozila. Paradoks da jednom Arilju Nemci salju na poklon autobus za lokal dok Beogradu tako nesto ne pada na pamet vec je svoje isekao je porazavajuca.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Dosta dobrih vozila ce biti poseceno zbog godista, isto to radi i Lasta, sto je u ovakvom stanju zemlje krajnje tuzno. Solidarnost nam postaje nepoznata strana rec...
 
red je bio da ih iseku solarisi su sjajna vozila samo da ih redovno peru i da ne stede na krpi i vodi i bhice dobro .Ziveo GSP :D
 
Kakav je crni red bio da ih iseku kad su neki isli na remont pre samo godinu dana? Ako su nama bili visak, Kraljevu Kragujevcu Vranju Neogotinu Kuli Kikindi itd sigurno ne bi skodili...
 
Ko će da snosi troškove transporta, prenosa vlasništva i raznih drugih pratećih troškova? Generalno ti krševi nemaju skoro pa nikakvu vrednost, ali firma bar na staro gvožđe dobija nešto, kao i redovno što dobija rezervne delove od rashodovanih vozila.
 
Ma daj bre koji transport kad su u voznom stanju, ne mislim na one zemunove konzerve koje su odozdo skroz trule, ima dobrih vozila koja su zavrsila u rashodu jer su prosto receno matora, i u lasti i u gsp-u. Takvi autobusi i tog godista su za neke gradove poboljsanje u odnosu na trenutni vozni park tako da mislim da bi valjalo to pokloniti tim gradovima a ne iseci i uzeti mizerne pare na starom gvozdju...
 
Evo ovako, ajde pokušaću ukratko da ti objasnim stanje u kojima vozila idu u rashod, Zemun je do donacija vozio autobuse koji su šuplji kao sir, dakle varena šasija više puta, neretko i na istim mestima, i veruj mi da sve što je sada dato u rashod realno bilo za rashod, znam na šta ti konkretno ciljaš. Ciljaš na rashod 2008 koji je morao biti opravdanje za kupovinu onih kaNturina, to da ok, bilo je buseva koji su zbog kvara menjača rashodovani, iako je to bar lako rešiti kod automatika. Međutim od tada do danas, ja ti garantujem da nijedno vozilo koje je otišlo pod presu nije otišlo tamo nezasluženo. A taj bus da može da se vozi do Kladova, Zaječara, Zrenjanina ili gde već, on bi vozio i po Beogradu, a nebi išao u rashod. I onda bi imali i ono, ovi Beograđani nam dali svoj otpad, nije to tako lako k'o što izgleda ovako laički gledano ;)
 
909, 926, 932, 965, 990, 1121, i jos dosta njih koji su relativno skoro sredjivani sigurbo mogu jos da voze. Moguce da sam gb za neke omanuo, ali sigurno znam da je prosle godine radjen odredjen broj vozila u Centralnom remontu, i da ta vozila mogu biti donirana opstinama kojima bi sluzile. Isto vazi i za lastu, jer je i kod njih isecno par buseva koji su skroz ok.
Druga je stvar sto bi gotovo sigurno bilo to sto si ti naveo, oni uzeli solarise a nama uvaljuju ovo smece...
 
Mislim da smo već pričali šta znači sređivanje u GSP-u?
To ti je farbanje, detaljno pranje i teraj napolje, generalno od toga što si naveo samo su 965 i 1121 da kažem bili u "dobrom" stanju, sve ovo je davnih dana bilo za sečenje, mada generalno kada se pogleda šta ostaje i ova 2 su za presu. Odokativno ni onomad 4161 nije bio za rashod, kad ispod njega plač majke Božije, ne možemo govoriti o vozilima po njihovim karakteristikama, recimo otišao je sada u rashod 427 koji je imao jako brz diferencijal koji je bukvalno startan kao putnički automobil, ali on je pukao na par mesta i tu nema priče, takođe 381, 442 itd. Moramo gledati da je jedini kriterijum za seču stanje šasije.
 
Upravo je slupan jedan solaris na ulasku u zemun. Naime na stanici se u njega slupao privatnik. Polomnjeno mu je zadnje staklo i ulubljena limarija gb3054
20131121124933.jpg
 
bazinga":1c63dr6p je napisao(la):
Ma daj bre koji transport kad su u voznom stanju, ne mislim na one zemunove konzerve koje su odozdo skroz trule, ima dobrih vozila koja su zavrsila u rashodu jer su prosto receno matora, i u lasti i u gsp-u. Takvi autobusi i tog godista su za neke gradove poboljsanje u odnosu na trenutni vozni park tako da mislim da bi valjalo to pokloniti tim gradovima a ne iseci i uzeti mizerne pare na starom gvozdju...

Slažem se. Nažalost, ovo se desi kad god stigne veći broj autobusa. Kada su 2008. stigle kaNte, rashodovana je gomila ispravnih ik161/6. Tako je i sada. Neki su stvarno bili zapušteni i bilo bi ih sramota dati bilo kome, ali bilo je i dobrih primeraka. Oni su dovezeni ua Novi Beograd da bi ih rashodovali, nisu na kamionu došlepani, neki su i vraćeni u saobraćaj kada je bila frka oko registracije Solarisa, tako da ovo da su svi zasluženo rashodovani jednostavno ne stoji. Možda su zasluženo rashodovani zapušteni Zemunci tipa 420 i 427, ali 1216, 1218 i još neki su komotno mogli još da rade, ali ih je godište oteralo u rashod. Svojim očima sam video kako se 932 i 1089 voze autoputem do Ikarbusa da bi ih rashodovali. Kasnije je tamo oterano još 15-ak ik201 iz 2002. među kojima su neki koji su do prethodnog dana radili tri smene (1026, 1067...). 932 je vraćen, kao i 999 i još neki. Ako im ovde kvare računicu i podižu prosečnu starost koja mora da se naglasi u svakom naručenom medijskom tekstu ili prilogu, neka ih pošalju u neki grad u unutrašnjosti.

PS: 442 radi, a 1121 je verovatno greškom na spisku jer je on ik201 iz 2004. godine i radi bez problema. 1211 je remontovan (ik202 starije generacije - Barbika).
 
evo iz autobusa sam snimio i sa druge strane

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ue05jm81xRk[/youtube]
 
Ne drži niko rastojanje, ni vozači autobusa, ni vozači automobila... niko u gradu. Zato se i čukaju k'o nenormalni.

Evo, pre nekoliko dana sam išao do NBG-a i na 2 mesta u gradu u razmaku od 10 minuta, 2 ista sudara. Jedan par minuta pre nego što sam naišao (Bul. Despota Stefana kod MUP-a) i drugi bukvalno ispred nas (ćaleta i mene) dole na pola ulice Cara Dušana. Ovaj ispred zakoči, ne baš mnogo naglo, ovaj iza gleda kuda svrake lete, plus je nonstop na 1-2m od automobila ispred i naravno... tras.
 
I rastojanje niko ne drzi, a cesto vozaci prebrzo ulaze u stanicu. Previse puta sam prisustvovao tome da vozac pocne da koci tek 10-15 metara pre stanice, a jos gori su kada stoji neki drugi autobus na stanici, pa onda voze bez obzira misleci da ce on odmah da krene i desi se ovo sto se desilo gore.
 
Danas na liniji 16, u pitanju je lastin autobus, sedoh ja u prvom redu odmah iza šofera. Kada u toku vožnje počinjem da osećam miris tj. smrad duvanskog dima... Po izlasku bacim pogled kod vozača, on komotno navukao zavesu u svojoj kabini i puši li puši.

Zapisao sam broj i prijavio sam ga... Ali neću vas lagati da me kasnije nije grizla malo savest, šta ako bude imao nekih problema zbog prijave, međutim ipak mislim da sam dobro postupio.

Nigde nećemo kao zemlja i društvo dogurati ako svako bude radio šta mu je po volji a pravila i propise ko šiša.
 
Vrh