BusBelgrade
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 20.03.2022.
- Poruke
- 157
- Pohvaljen
- 538
Ima i 83L ТРГ СЛАВИЈАa što je najjače dosta vozila već ima ukodirane, ako na to misliš, mada sam recimo video 83 GO Novi Beograd (3104)
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Ima i 83L ТРГ СЛАВИЈАa što je najjače dosta vozila već ima ukodirane, ako na to misliš, mada sam recimo video 83 GO Novi Beograd (3104)
Imamo ukodirane displeje, ali nemamo ukodirane buslogic aparate koji bi putnicima pokazali L varijantu.a što je najjače dosta vozila već ima ukodirane, ako na to misliš, mada sam recimo video 83 GO Novi Beograd (3104)
I kakve veze mi putnici imamo s tim što je vaš sistem retardiran i radi na štetu korisnika usluge? Jel da trčim za autobusom pa da uđem nakon par stanica? Koja je poenta info sistema?Ubrzava se, to svi radimo kad smo u kasnjenju, tako da nepotrebno kukaš jer se verovarno posle par stanica uključio.
ИспомоћGodinu dana od pada nadstrešnice
Borimo se za bolje sutra!
Šta će Zemunac 218M na 25 kod Bogoslovije?
Na 26ici fale zglobovi više nego na 25.
Пулери да, пушер може уз мало више муке. Ако пушер може да скрене (а може) из Јужног у Ђердапску може да скрене и код Каленића.били су некада, и то је било право мучење. не зна се где је било горе скретање
Никако декер стајали би по 10 минута у станици.
мислим да не би. ако људи знају где треба да изађу, нека се одмах спреме да изађу. горњи спрат је за оне који иду дуже релације, доњи спрат за оне који иду локално
Kako ne stoje po 10 minuta u Londonu i Skoplju? Tamo su saobraćajnice čak i uže nego u Beogradu. Postoje jedna vrata za donji i dvoja vrata za gornji nivo kod novijih dabldekera kao što je Nju Rutmaster u Londonu. Kroz srednja vrata se ulazi na donji nivo i tamo može i da se stoji, a kroz prednja i zadnja vrata se ulazi gore i tamo se nalaze samo mesta za sedenje u dva reda kao u putničkim međugradskim autobusima. Opet bi bio znatno veći kapacitet po vozilu i udobnija vožnja u odnosu na solo BMC i pogotovo Higer. Ja bih moderne dekere stavio na sve opterećene linije gde zglobovi ne mogu da se provuku ili okrenu zbog loše ulične infrastrukture.Никако декер стајали би по 10 минута у станици.
Nekom drugom trasom eventualno.Na 26 ne mogu i da hoće.
Остадоше оне најисплативије. Других сигурно неће бити.Каква је уопште будућност Е линија? Од 10 почетних (Е1-Е9 + А1) остале су 4 (Е2,Е6,Е9 + А1)
32 i 32E nemaju nešto zahtevnu trasu, ima jedno jedino skretanje kod Bogoslovije, a 32E samo ide pravo od Trga do Višnjice. I Višnjička je dovoljno široka, jedini problem može biti ona skarabudžena okretnica u Višnjici. Putnika za zglob svakako ima, bus se često skroz napuni već u centru Višnjice, a od Vukovog Spomenika do Omladinskog Stadiona uvek dolazi natrpan.@Užice
Nerealno je ipak stavljati zglobove na linijama poput 32, 32E gde ni nema infrastrukture za njih ili 600 i 607 koje mogu da imaju bolji interval sa solo vozilima i samim time privuku još veći broj korisnika.
Skoplje ima dekere, mnogo je manji grad od Beograda i oni voze na gradskim linijama koje su još kraće od beogradskih, a opšta putnička kultura u njemu je sigurno sličnija Beogradu nego Londonu ili Berlinu.Uvođenje Dekera izgleda baš teško u Beogradu sa našom kulturom. Mada nije ni do kulture. Koliko putnika koristi 26 od Dorćola do Trga, pa od Trga do Vuka, od negde na Bulevaru do Kalenića i tako na tim relativno kratkim distancama zbog kojih mnogima ne bi palo na pamet da se pentraju i sede na gornjem spratu.
U Istanbulu dekeri se koriste na ekspres linijama sa malim brojem stanica koje se često kreću po autoputu pa i nema problema. U Hong Kongu je maltene ceo autobuski sistem natrpan deker troosovinskim autobusima koji su dužine od 12 do 13 metara (tu su i dvoosovinski dekeri kao i jednospratni autobusi za baš slabo opterećene linije), ali kultura ljudi je potpuno drugačija. Svi oni koji putuju duže (15-30 minuta) idu gore, dok oni koji putuju dve-tri stanice ostaju dole. Putnici koji su na gornjem spratu spremaju se za izlazak dve stanice pre svoje. Ulaz je obavezan na prvim vratima kako bi bilo sigurno da su putnici platili kartu preko "Olympus" kartice, a izlaz na drugim uz obavezno stiskanje stop dugmeta. I time se obezbeđuje itekako brz protok putnika i sa deker autobusom.
Na nekim prigradskim linijama dovoljno je samo dovođenje troosovinskih prigradskih autobusa, koji već imaju dosta veći kapacitet od standardnih 12-metraša, a možda i preurediti poteze kao što je urađeno na mladenovačkom potezu sa 492 i 493K. 860 ne treba dirati jer ima perfektnu trasu, a i zglobovi su idealni jer staje duž Obrenovačkog druma. Na Lazarevačkom potezu bi trebalo razdvojiti putnike koji putuju do Lazarevca i do usputnih sela na primer uvođenjem linije BAS - Stepojevac sa stajanjemu u svakom selu i intervalu od 30min, a 581 prebaciti u Ekspres režim do Stepojevca i posle regularnom trasom sa redovnim stajalištima do Lazarevca sa intervalom takođe od nekih 20-30 minuta.
Електрични бус пропо