Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 335 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,1%

  • Ukupno glasača
    353
Da ne imenujem određene prevoznike, često oni koji završavaju II smenu do 21h gledaju da na poslednji poluobrt zakasne 5-10 min i onda prazni, gas do daske, naravno, prijavljeni u sistemu
 
Тако исто и са трамвајима до таша. Колико пута сам пропустио 12 да сачекам 7 кад оно наредних 5 оде само до таша...
 
Ubrzava se, to svi radimo kad smo u kasnjenju, tako da nepotrebno kukaš jer se verovarno posle par stanica uključio.
I kakve veze mi putnici imamo s tim što je vaš sistem retardiran i radi na štetu korisnika usluge? Jel da trčim za autobusom pa da uđem nakon par stanica? Koja je poenta info sistema?
 
били су некада, и то је било право мучење. не зна се где је било горе скретање
Пулери да, пушер може уз мало више муке. Ако пушер може да скрене (а може) из Јужног у Ђердапску може да скрене и код Каленића.
 
Крушевачка-Тодора Дукина
Струмичка-Крушевачка
Пеке Павловића-Мишка Јовановића (оба смера)

соло бусеви се ту муче, замисли тек зглобове

Никако декер стајали би по 10 минута у станици.

мислим да не би. ако људи знају где треба да изађу, нека се одмах спреме да изађу. горњи спрат је за оне који иду дуже релације, доњи спрат за оне који иду локално
 
мислим да не би. ако људи знају где треба да изађу, нека се одмах спреме да изађу. горњи спрат је за оне који иду дуже релације, доњи спрат за оне који иду локално​
Teorija i praksa kod nas baš i ne idu ruku pod ruku. Sve češće sam u prilici da moram da ljudima govorim da izlaze iz vozila, a stoje kod vrata, da bi mi drugi izašli, kao i da ovima što stoje napolju ispred vrata, da se mrdnu da možemo da izađemo i prođemo. A tu je i ono da moraš da vraćaš ljude napolje, jer kreću da ulaze u vozilo a ti još nisi ni izašao, jer bitnije je ući u prevoz nego da izađu oni koji imaju potrebu.​
 
Никако декер стајали би по 10 минута у станици.
Kako ne stoje po 10 minuta u Londonu i Skoplju? Tamo su saobraćajnice čak i uže nego u Beogradu. Postoje jedna vrata za donji i dvoja vrata za gornji nivo kod novijih dabldekera kao što je Nju Rutmaster u Londonu. Kroz srednja vrata se ulazi na donji nivo i tamo može i da se stoji, a kroz prednja i zadnja vrata se ulazi gore i tamo se nalaze samo mesta za sedenje u dva reda kao u putničkim međugradskim autobusima. Opet bi bio znatno veći kapacitet po vozilu i udobnija vožnja u odnosu na solo BMC i pogotovo Higer. Ja bih moderne dekere stavio na sve opterećene linije gde zglobovi ne mogu da se provuku ili okrenu zbog loše ulične infrastrukture.

25, 25P, 26, 33, 46, 55, 302, 303, 307, 308, 309, 311, 401, 402, 403, 405, 465, 493, 534, 560, 581 i 860 treba da budu isključivo deker linije.

20, 24, 30, 36, 38, 38L, 39, 42, 44, 49, 51, 54, 56L, 63, 67, 68, 70, 76, 81, 81L, 82, 87, 91, 92, 93, 102, 103, 104, 105, 105L, 106, 107, 111, 202, 304, 305, 306, 310, 313, 505, 531, 532, 551, 553, 602, 603, 604, 605, 700, 702, 705, 708 i 709 treba da budu isključivo solo linije.

15, 16, 17, 18, 23, 27, 27E, 31, 32, 32E, 35, 37, 43, 45, 47, 48, 50, 52, 53, 56, 58, 59, 65, 71, 72, 73, 74, 75, 77 ,78, 79, 83, 84, 85, 88, 89, 94, 95, 96, 101, 108, 600, 601, 607, 610, 611, 704, 706, 707, 711 treba da budu isključivo zglobne linije.

Za EKO-2 treba da se uzmu zglobni e-busevi, EKO-1 može i solo, a minibusevi mogu da ostanu na E linijama, 34, A1, 60, 60L, 64, 66, 501, 504, 506. Na 21 treba da se vrate solo trole i da ponovo voze do Studentskog Trga, isto na 19, 22 i 28, a zglobne da budu na 29, 40 i 41. Naravno, ovo je sve ŠBBKBB scenario, kako bi beogradski javni prevoz trebao izgledati da o njemu odluke donose ljudi kojima je imalo stalo do njegovih korisnika.
 
Poslednja izmena:
Каква је уопште будућност Е линија? Од 10 почетних (Е1-Е9 + А1) остале су 4 (Е2,Е6,Е9 + А1)
 
Vrh