BusBelgrade
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 20.03.2022.
- Poruke
- 155
- Pohvaljen
- 534
Ima i 83L ТРГ СЛАВИЈАa što je najjače dosta vozila već ima ukodirane, ako na to misliš, mada sam recimo video 83 GO Novi Beograd (3104)
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Ima i 83L ТРГ СЛАВИЈАa što je najjače dosta vozila već ima ukodirane, ako na to misliš, mada sam recimo video 83 GO Novi Beograd (3104)
Imamo ukodirane displeje, ali nemamo ukodirane buslogic aparate koji bi putnicima pokazali L varijantu.a što je najjače dosta vozila već ima ukodirane, ako na to misliš, mada sam recimo video 83 GO Novi Beograd (3104)
I kakve veze mi putnici imamo s tim što je vaš sistem retardiran i radi na štetu korisnika usluge? Jel da trčim za autobusom pa da uđem nakon par stanica? Koja je poenta info sistema?Ubrzava se, to svi radimo kad smo u kasnjenju, tako da nepotrebno kukaš jer se verovarno posle par stanica uključio.
ИспомоћGodinu dana od pada nadstrešnice
Borimo se za bolje sutra!
Šta će Zemunac 218M na 25 kod Bogoslovije?
Na 26ici fale zglobovi više nego na 25.
Пулери да, пушер може уз мало више муке. Ако пушер може да скрене (а може) из Јужног у Ђердапску може да скрене и код Каленића.били су некада, и то је било право мучење. не зна се где је било горе скретање
Никако декер стајали би по 10 минута у станици.
мислим да не би. ако људи знају где треба да изађу, нека се одмах спреме да изађу. горњи спрат је за оне који иду дуже релације, доњи спрат за оне који иду локално
Kako ne stoje po 10 minuta u Londonu i Skoplju? Tamo su saobraćajnice čak i uže nego u Beogradu. Postoje jedna vrata za donji i dvoja vrata za gornji nivo kod novijih dabldekera kao što je Nju Rutmaster u Londonu. Kroz srednja vrata se ulazi na donji nivo i tamo može i da se stoji, a kroz prednja i zadnja vrata se ulazi gore i tamo se nalaze samo mesta za sedenje u dva reda kao u putničkim međugradskim autobusima. Opet bi bio znatno veći kapacitet po vozilu i udobnija vožnja u odnosu na solo BMC i pogotovo Higer. Ja bih moderne dekere stavio na sve opterećene linije gde zglobovi ne mogu da se provuku ili okrenu zbog loše ulične infrastrukture.Никако декер стајали би по 10 минута у станици.
Nekom drugom trasom eventualno.Na 26 ne mogu i da hoće.
Остадоше оне најисплативије. Других сигурно неће бити.Каква је уопште будућност Е линија? Од 10 почетних (Е1-Е9 + А1) остале су 4 (Е2,Е6,Е9 + А1)