Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 331 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    349
На свакој напрдној линији је кнап туража јер мора да се бере сваки километар по сваку цену. Поготово због ставке у уговору где је изостанак пола круга дозвољен. Ех кад би се то укинуло...
 
На свакој напрдној линији је кнап туража јер мора да се бере сваки километар по сваку цену. Поготово због ставке у уговору где је изостанак пола круга дозвољен. Ех кад би се то укинуло...
I na Gsp-ovim je knap turaza, ne brini se ništa. Primer 65 svim danima i 27 vikendom.
 
u pravu je vinča, znam kofera iz II smene koji vozi 14/65 više od 10 godina. čovek kaže da je i prekaljenim vozačima veoma teško da stignu tu turažu. trebalo bi staviti ove iz DJP da obrnu krug da vidimo za koliko bi obrnuli (ako bi uopšte uspeli)
 
u pravu je vinča, znam kofera iz II smene koji vozi 14/65 više od 10 godina. čovek kaže da je i prekaljenim vozačima veoma teško da stignu tu turažu. trebalo bi staviti ove iz DJP da obrnu krug da vidimo za koliko bi obrnuli (ako bi uopšte uspeli)
60 minuta ka Zvezdari i 65 ka Novom Bežanijskom groblju je smešno kad ti zaglaviš 20 minuta u Makedonskoj.
Ajde da je tako samo za vreme špica, nego oni pametni smanje turažu na 50-55 minuta van špica i opet jedva stižeš, ili kasniš nekoliko minuta na svakom pravcu. Zbog toga moraš da se ubrzavaš i ideš prazan, ili da kratiš do Zelenog Venca
 
Jel zna neko koji je ovo garazni broj, sto ga je urnisao Darko Lazic?

Screenshot 2025-09-25 at 10.17.55.png
 
id***. Ima li tom Ikaru spasa?
Bojim se da mu nema spasa. Prilikom sudara budale Lazića, deo motora pozadi uništen, i još je zadimio autobus.
Ovde ne verujem da će moći bilo šta konkretno da se uradi da bi se spasio autobus.
Ala ga uneredio, bitno je da tipovi kao on prođu bez krivice, a ostali ispaštaju za sitnice. Vozač autobusa je dobro, a za Darka Lazića bolje da dođe pravda i da više nikad ne sedne za volan bilo čega što ima točkove. Nema dozvolu, jedva mu spasili život jednom zbog nasilničke vožnje.
 
Mozda moze da se sacuva ceo prednji deo, pa da se nekad nakalemi na neki zadnji deo drugog busa ako prednji deo tog drugog busa bude sudaren npr?
 
Ima primera spajanja dva busa i dva tramvaja, kada je neki deo jednog ili oba dosta oštećen. (Oba busa, tramvaja -> po jedan deo oštećen)

Primeri
Autobusi: 868 i 1343 itd
Tramvaji: 335 i 348, 231 i 255 (Sada 276 tj 2276) itd

Ovde je preveliko oštećenje... (Rekao bih).
No videćemo.

Edit:
Ima primer spajanja dve Ik 201 1051 i 1072, to je urađeno bez ikakvog oštećenja na oba.

Spajanjem 907 i 1075 se desilo sledece:
1075 je dobio drvena sedišta -> komplet :)
Prednji deo 1075 i prikolica 907.

3268 i 3269 dugogodišnji redovnjaci sa 101.
Ako se dobro sećam 3268 (5/101) i 3269 (8/101)
 
Poslednja izmena:
Potpuno netačno,58 skoro uvek u podne puna putnika,kada god nema 37 koja je idalje većinski u kosmaju,svi koriste 58 kao alternativu.Potpuno zglobna 75 je nepotrebna dok šalju solo na 95,neka povećaju broj vozila koji i ovako imaju viška kao i vozača, zbog oduzimanja linija,Pišite Sjp-u ili Gsp-u možda se i nešto promeni.Što se tiče 88 ne bih je komentarisao dolaskom Strele voze u konvojima idalje pa je sledeći tek u Želetniku dok je njih 3 u razmaku od 1 stanicu.
Nijedna linija nije puta tokom celog dana. Čak i 17 ili 95 nekad idu prazni. Da li to znači da one mogu da budu solo? Naravno da ne. Već sam pisao da transverzalne linije moraju da budu komplet zglobne, jer uglavnom idu kroz delove s mnogo putnika, plus nemaju samo redovne putnike kao linije tipa 302, 405, 503, 604, 703... Što se tiče 58, ona u mojoj podeli spada u obe grupe i iako bi verovatno bila dobra i kao solo s pristojnim intervalom, ako postoji mogućnost, neka je ovako.
 
Što se tiče 58, ona u mojoj podeli spada u obe grupe i iako bi verovatno bila dobra i kao solo s pristojnim intervalom, ako postoji mogućnost, neka je ovako.
Potpuno netačno,58 skoro uvek u podne puna putnika,kada god nema 37 koja je idalje većinski u kosmaju,svi koriste 58 kao alternativu.Potpuno zglobna 75 je nepotrebna dok šalju solo na 95,neka povećaju broj vozila koji i ovako imaju viška kao i vozača, zbog oduzimanja linija,Pišite Sjp-u ili Gsp-u možda se i nešto promeni.

Dakle 58 je sad neophodna po kriterijumima komplet zglobna da bude?
U redu, mada trebali su potencirati na liniji 37 više zglobnih.
A kako 75 ne žele da stave solaris redovan, onda kakav bi efekat bio da se doda još jedno ili dva solo vozila na 75, a 71 izgubi jedno i bude na 9 vozila?
Da se na 71 potencira tačno red vožnje ovako 10 ili 11 minuta skoro ceo dan izgledalo bi ovako:
14 00, 10, 20, 30, 40, 50;
15 00, 10, 20, 30, 40, 50;
16 01, 11, 21, 31, 41, 51 .
Lakše zapamtim ovako, a ne ono 9 10 10 9 interval.
Zanimljivost, višak zglobova stavljaju na 9A, redovno po 4/5 ih ima, otkad idu na novu praznu okretnicu.
 
Nije neophodna, nego su verovatno procenili da je potrebnije nego na 71 i 75. Da li je opravdano, ne znam, jer 58 retko koristim. Samo znam da prolazi kroz opterećen pravac. Na 71 i 75 su poželjni u špicu zglobni.
 
Видео сам BMC, гаражни број П21335 на линији 531. После њега, Соларис на линији 37, гаражни број 3044. После њега, три турчина.
1758817049353.png
Види се да је пољак 100 светлосних година испред њих по питању ентеријера и свега осталог. Кад видиш њега, имаш утисак да је поред тебе прошао свемирски брод док за њим иду шклопоције.
id***. Ima li tom Ikaru spasa?
Питање је, какав је то ауто возио кад је успео волико да урнише задњи део. То је челични костур који носи задњи део мотора који није испод 300 кила масе. Шта је он то возио? Оклопно возило за нагазне мине?
 
Poslednja izmena:
Kaze hteo je da se prebaci u desnu traku da pretice i nije video parkiran autonus, kaze kriv autobus sto je stojao, a on je kriv samo sto je odlucio da vozi po kisi.😀
Moguce da bus i nije stojao nego isao 50 na sat, kad vozis 150+ to moze da izgleda kao da stoji.
 
Imali smo za početak humanitarne reklame, pa privatne apoteke, carnex proizvode i sad reklamiraju slatkiše.

1000016706.jpg
 
Видео сам BMC, гаражни број П21335 на линији 531. После њега, Соларис на линији 37, гаражни број 3044. После њега, три турчина. Pogledajte prilog 252851 Види се да је пољак 100 светлосних година испред њих по питању ентеријера и свега осталог. Кад видиш њега, имаш утисак да је поред тебе прошао свемирски брод док за њим иду шклопоције.

Питање је, какав је то ауто возио кад је успео волико да урнише задњи део. То је челични костур који носи задњи део мотора који није испод 300 кила масе. Шта је он то возио? Оклопно возило за нагазне мине?

Mercedes GLE,ovo mu je četvrti put da pravi ovakvo 💩💩
 
Vrh