Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 330 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    348
Pa gde nije apokalipsa da busu od pola miliona eura ne radi bilo šta posle par meseci eksploatacije u letnjim mesecima kada je i manji broj putnika i manji intenzitet saobraćaja :ROFLMAO:

Nabavka 36 Iveco CNG buseva za Slovački grad Zvolen, od čega je 26 solo i 10 zglobnih - 14.814.133€ ili ti u proseku 411.500€ po komadu
Pa možda jer je u Lastu stigla tura Iveca gde su svi imali određenu fabričku grešku, gde su ih vratili da otklone to. To se danas dešava kod svoj proizvođača i nije ništa čudno.
Svi znamo da taj Otokar ne vredi te pare i ne košta toliko, ali se kod nas nenormalno krade na svakom tenderu preko lizing kuća koje uzimaju nenormalne kamate i onda verovatno ide šema pola-pola. Takođe, taj Otokar je bukvalno eksperimentalan model koji još nisu ni Turci kupili.
Takođe, ako je u ovom primeru Iveco Urbanway, veruj mi da je on po kvalitetu u rangu ovog Otokara, u prevodu katastrofa.
 
Al zato mnogo lepši od kanturina BMCova kao i ostalih Turaka.
Lepsi svakako, ali ima mnogo boljih opcija od renomiranih proizvođača od samog Iveco Urbanwaya. Verujte mi, Urbanway je teška kanta i to što je Iveco, ne znači ništa.
Evo šta kažu komšije o Ivecu, a kod njih ih ima baš puno.
IMG_1075.jpeg
 
Iveco Urbanway je najvece smece od autobusa. Jedino sto je lep ovaj novi sad redizajniran. Inace kvalitet 0, od zavrsne obrade do tehnickog dela. U Parizu lupaju od prvog dana kao da imaju 15 godina. Otokari novi od GSP-a su za njih svemirski brodovi.
 
Šta od solo ne radi? Jel nešto definitivno rashodovano? Pominjao si da je 3330 zakucao.
 
Taj 3330 nema nista u sebi, bukvalno nista, nema sipki, sedista, instrument table, nista…
 
GSP Beograd trenutno ima 136 vozila u kvaru, odnosno oko 20% ukupnog voznog parka koji broji 690 autobusa (računica ne uzima u obzir IK112M i 112LE zbog njihove neaktivnosti). I to:

35 Solarisa Urbino 18
10 Ikarbusa IK218M
17 BMC Procity 12
26 Higera
22 BMC Procity 18 CNG (2022)
10 BMC Procity+ 18 CNG (2024,2025)
16 Otokara Kent LF CNG

Odatle dobijamo da su najneispravniji Ikarbusi IK218M - 33% u kvaru od ukupnog broja. Slede ih novi Otokari sa 32%, solo BMC-i sa 24%, stariji zglob BMC sa 23%, nlviji zglob BMC sa 22%, pa tek onda na ovoj listiji najstariji Solarisi sa 21%.
Najispravniji su Higeri, kojih ima u kvaru 26 sto je u odnosu na 170 vozila ukupno, 15%.
 
Poslednja izmena:
Kad pre je toliko plavih BMC i Otokara u kvaru?
Nisu svi baš u kvaru, imaš neke koji su udareni, ili im je neki putnik ili učesnik u saobraćaju razbio staklo zbog napada na vozača. Takođe ima i nekih koji su oterani u servis zbog klime.
Delovi za bilo šta se čekaju mesecima, a ako hoćeš da oni stignu brzo, moraš dodatno da platiš, a Gsp neće da plati jer im nije frka i jer svakako imaju dovoljno vozila.
Problem je što danas za prakticno svaki kvar vozilo mora da se vozi u SDT i MPN i onda tu vozila zbog banalnih stvari stoje mesecima.
 
Nisu svi baš u kvaru, imaš neke koji su udareni, ili im je neki putnik ili učesnik u saobraćaju razbio staklo zbog napada na vozača. Takođe ima i nekih koji su oterani u servis zbog klime.
Delovi za bilo šta se čekaju mesecima, a ako hoćeš da oni stignu brzo, moraš dodatno da platiš, a Gsp neće da plati jer im nije frka i jer svakako imaju dovoljno vozila.
Problem je što danas za prakticno svaki kvar vozilo mora da se vozi u SDT i MPN i onda tu vozila zbog banalnih stvari stoje mesecima.
Ovde se računaju vozila isključivo u kvaru.
 
Toliko o tome kako ne valja iveco, 15% u kvaru posle 5 godina GSP održavanja i to ga kinez sklapao... novo je lupalo na sve strane...

Bez egr (ređa i kraća regeneracija), samo 4 brzine voith diwa... to je optimalno za gradske linije u BG a ne ZF, pogotovu ne na "brdskim" linijama. Jer ga stručnjaci na uzbrdici ne prebace na "3" nego ostane u "D" pa šalta brzine gore-dole svakih 5 sekundi i muči se
 
Toliko o tome kako ne valja iveco, 15% u kvaru posle 5 godina GSP održavanja i to ga kinez sklapao... novo je lupalo na sve strane...

Bez egr (ređa i kraća regeneracija), samo 4 brzine voith diwa... to je optimalno za gradske linije u BG a ne ZF, pogotovu ne na "brdskim" linijama. Jer ga stručnjaci na uzbrdici ne prebace na "3" nego ostane u "D" pa šalta brzine gore-dole svakih 5 sekundi i muči se
Iveco dizel motor je vrh, dok je gasni teško smeće i treba ga izbegavati u širokom luku.
 
Vrh