www.bgprevoz.rs
Tu imaš njihov mail kontakt pa im piši. Oni bi trebalo da su sada nadležni kada je naplata prevoza ukinuta.
Jel predsednik sindikata mora biti zaposlen kod onog kod koga vodi sindikat ne moraOd preuzimanja samog pogona Dorćol nema ništa za sad. Niti to može da se sprovede tek tako. Suprotno mišljenju većine, ni ti reprezentativni sindikati ne sede baš bezveze, jer očigledno pregovaraju sa Gradom, kako su i ranije davali izjave. Isto kao što ne moram baš u potpunosti verovati u to, barem dok ne vidim da se to stvarno neće desiti, mislim na ustupanje garažnog prostora SP Dorćol privatniku, tako ne mogu verovati na reč i sindikatima Pravdi, Sloga (vodila nekada izvesna osoba za koju čovek jednu lepu reč ne bi mogao da kaže) i Centar GSP, jer apsolutno ne vidim njihov interes u svemu ovome. Predsednik ovog poslednjeg Ivan Banković nije ni zaposlen u firmi, drugi je poznat kao kabadahija, treći ne znam ni ko je, a sveukupno nemaju članstva za solo autobus. Sam razum mi postavlja osnovno pitanje, šta je njihov stvarni cilj, pošto legitimitet u njihovoj tobož borbi ne može da postoji. Zbog Ivana Bankovića GSP se naplaćao kazni, non stop nam traže podatke bez ikakve veze sa mozgom, a preko nakaradnog Zakon o informacijama od javnog značaja. Zato mislim da i po ovom pitanju treba da sačekamo. Posle svega što se dešavalo svih ovih meseci, debelo ispitujem sve navode, i sve manje verujem raznim frakcijama. Dolazak elektro autobusa uopšte ne mora da znači da Dorćol ide Streli, kao ni to da je sa trolama definitivno gotovo. Jesam za očuvanje trolejbusa, al mnogo mi je važnije da takav domen javnog prevoza ostane pri Gradu preko GSP-a, pa makar i elektro busevima. Opet, kažem da ovo ne znači da su trole završile svoje. Verovatno ćemo uskoro imati detaljnije informacije.
tu je i 3102.3051 i 3127 danas na 75.
Preevišeee.Koliko BMCova, solo i zglobnih, GSP i privatnika, učestvuje u gradskom prevozu u Beogradu?
Ukupno solo autobusa 171, zglobnih 250, tako da sve što je Jelancha napisao je tačno, osim što je zaboravio jednog gasnog Bmc-a od C&LC-aKoliko BMCova, solo i zglobnih, GSP i privatnika, učestvuje u gradskom prevozu u Beogradu?
И Ластиног 7921 је заборавио ткд Ласта има 1 соло бмц.Ukupno solo autobusa 171, zglobnih 250, tako da sve što je Jelancha napisao je tačno, osim što je zaboravio jednog gasnog Bmc-a od C&LC-a
Ne mora da bude zaposlen, al je logično da bi trebalo da bude, ako zastupa interese firme, a da bi imao legitimitet, apsolutno morati imati članstvo, a ono ne postoji u njegovom sindikatu. To je bar lako proverljivo. Može on da priča i lepo ovako, al džaba mu kad to nema uporište. A ja sam samo postavio više sebi jedno vrlo logično pitanje. Danas retko ko išta radi bez nekog interesa, a i Banković verovatno često koristi prevoz taman koliko i Šapić, tako da mi je svakako vrlo upitno njegovo delovanje, i šta on ima od toga. Moguće da malo trguje informacijama, a inače nismo zbog toga plaćali kazne, a još manje zbog transparentnosti poslovanja. Nemaš Direktore bog zna šta konkretno, pa možemo ovako pričati i komentarisati. Uglavnom, nemam na osnovu čega da verujem tom čoveku. To što priča nešto što mi se dopada u nekim delovima, apsolutno ne znači da radi za interese GSP-a. Da je zaposlen kod nas, svakako da bi mi njegov rad imao daleko više smisla. A to što imamo oko 30 sindikata, pa to su baš ti sindikati gde je i Banković sa po nekoliko članova. Ja sam i pre pisao da su maltene kao mafija, al još i mogu da podnesem sindikate koji imaju članstvo, ove male bih odavno pogasio. I iz velikih mogu ljudi da se iščlane. Niko ih puškom ne drži, a svi koji imaju manje i od 5% zaposlenih u svojim redovima, nestali bi mi u roku od odmah.Jel predsednik sindikata mora biti zaposlen kod onog kod koga vodi sindikat ne mora
Niste se naplacali kazni zbog brankovića vec zbog nerada i skrivanja podatak i ne transparentnosti poslovanja
Sto se članstva tice treba proveravati reprezentativnost redovno svima a ne da imate više sindikata nego DB
Bože koliko kanturina. A KršAkija koliko je?