Pa sećaš se šta smo pričali o tome. Nisu Higeri toliko bolji, možda i jesu delimično, al za razliku od BMC-a, pogotovo kad su stigli ti solaći, Higer ima vrlo ozbiljan pristup kroz ovlašćenog predstavnika i servisnu podršku. GSP nije Higerima prezadovoljan, al jesu zadovoljni saradnjom sa njima u održavanju vozila, kao i odzivu njihovih predstavnika kad postoji problem. Zato Higeri rade uspešno, dok eto BMC slabije, al verovatno će se i to peglati sa dolaskom većeg broja ovih sad zglobnih novajlija. Mislim, da se ne lažemo, šta god mi mislili o Kinezima, njihovi brendovi su uglavnom ozbiljna priča, pa i taj Higer, BYD, Dongfeng itd. Konglomerati koji su dosta zahtevni i prema onima koji hoće da ih predstavljaju i zastupaju na tržištu. Ništa manje od velikih Zapadnih imena. Na kraju, Kinezi uveliko izbacuju mnogo ozbiljnije proizvode nego pre 10 i 15 godina. Nekada su i kola iz jednog Japana smatrana drugorazrednim, a već zadnjih 30 i više godina su sinonim za kvalitet, pouzdanost i generalno tehnologiju. Tu je i Južna Koreja. Hjundai i Kia početkom 2000-tih nisu bili ni prići ovima što su na ulicama 10 i više godina.