Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 321 94,7%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,3%

  • Ukupno glasača
    339
Da znate koliko kasne i gube krugove, bilo bi vam jasno zašto se to dešava. Pričao sam sa jednim vozačem skoro na toj liniji.

Inače, ŽS NBG - Slavija 45 minuta u špicu i tako par krugova i izgubi se više bilo kakav red, turaža kaže 20 minuta do Slavije od stnice NBG Otprilike, to vreme se ne može ni stići ni van špica, jer je od ŽS Nbg do Slavije potrebno oko 25 minuta. Slavija - Blok 45, 45 minuta po turaži, prosto nemoguće.

Sada više ni nemaju terminus na Slaviji, ali ne vidim da im je nešto pomoglo.
Gluposti. Buvljak - Slavija plafon 15 minuta van spica, a ceo pravac stignu i za oko pola sata, ume po par njih da se naredja u bloku na okretnici...
 
Danas su opet gostovali Solarisi na 71 i 75. Mnogo lep prizor 😎
Pa i sad ima solarisa na 71 i 75.

Uzgred, ovu liniju 2A tokom radova u Karađorđevoj ulici radi pogon Novi Beograd sa 3 vozila i sa promenama u redu vožnje na mnogim linijama posle praznika, valjda će konačno biti rešen problem ogromnog viška vozača tog pogona. Naravno da i drugi pogoni imaju problem viška vozača, samo što NBG ima ubedljivo najgori.
 
Jel neko zna da li i dalje stoje oni napusteni autobusi na Galenici i u Resniku?
 
In memoriam 3005 kad sam vozio na 605, 2.05. 2019
1000004738.jpg
1000004740.jpg
 
Svakim danom moja želja da se higeri doniraju ili iseku (a ne solarisi) je sve veća. Da mi je znati čija li je ideja da se higeri stavljaju na 78, a ne ikarbusi?! :mad: Normalno nema mesta u sredini, sedišta nikad tvrđa u životu, ako neko sedi 10/15 stanica, noge i leđa će verovatno boleti.
Juče aj što 78 ide na 20 minuta, nego što određeni GB 3492 u kom sam bio prljav, išaran, GREJANJE UKLJUČENO bilo sve vreme, na svakoj manjoj neravnini se pošteno istresao. Lepa sauna, naročito za duža putovanja. Još je sreća da nije neki panel otpao. Prozori ne pomažu, jer se otvaraju na kip. Nimalo prijatno iskustvo za mene vožnjom 20-ak stanica sa 3492. Higeri iz pogona Kosmaj su na pristojnom nivou, na jakim linijama nisu.

Smatram da su privatnici radili bolji posao na 78, osim Baneta.
Tri predloga kako poboljšati opterećenu 78-icu:
1) Gsp da dobije još lakših linija, a zauzvrat privatnici opet na toj liniji;
2) Da pogon Zemun se odluči na slanje isključivo ikarbusa i solo i zglob, a može i neki solaris što da ne ili
3) Da pogon Novi Beograd uzme tu liniju, a Zemun uzme neke lakše linije.

Prvi predlog sad nije moguć, ali u slučaju političkih promena smatram da je solidan scenario oporavka gsp-a i javnog prevoza.
Drugi predlog, već sam pričao o problemima gužvi na 78, ali moram opet. To važi i za druge linije, ne stavljaju se higeri na najopterećenijim polascima makar.
Treći predlog, nekako bmc procity 12 je najbolji tip autobusa za dugačku liniju, a mogu se slati i solarisi ili čak i plavi bmc.
Higere ako moramo zadržati, samo na lakšim linijama da se eksploatišu ubuduće.
 
2) Da pogon Zemun se odluči na slanje isključivo ikarbusa i solo i zglob
Linija kao što je 78 treba da bude samo full zglobna. Pedesetak hiljada putnika dnevno sigurno ima, a na njoj godinama guraju solaće koji se prepune još dok voze kroz Banjicu.

Higer kao autobus najmanjeg mogućeg kapaciteta(osim klasičnog minibusa) u Beogradu treba da vozi samo na relativno kratkim lokalnim linijama, 20, 30, 44, 57, 76, 82, 87 i to je to. Možda i na 24 umesto minibusa, pod uslovom da mu je na Neimaru uopšte moguće okretanje posle ove ekspanzije krimigradnje u zadnjih 13 godina.
 
Da nije 18 dosao u Zemunski pogon,bili bi zglobni na 78.Jer Zemun ima samo IK218M 2017 i BMC sto se tice zglobnih.Od solaca samo IK112M 2016 i Higere.
 
Svakim danom moja želja da se higeri doniraju ili iseku (a ne solarisi) je sve veća. Da mi je znati čija li je ideja da se higeri stavljaju na 78, a ne ikarbusi?! :mad: Normalno nema mesta u sredini, sedišta nikad tvrđa u životu, ako neko sedi 10/15 stanica, noge i leđa će verovatno boleti.
Juče aj što 78 ide na 20 minuta, nego što određeni GB 3492 u kom sam bio prljav, išaran, GREJANJE UKLJUČENO bilo sve vreme, na svakoj manjoj neravnini se pošteno istresao. Lepa sauna, naročito za duža putovanja. Još je sreća da nije neki panel otpao. Prozori ne pomažu, jer se otvaraju na kip. Nimalo prijatno iskustvo za mene vožnjom 20-ak stanica sa 3492. Higeri iz pogona Kosmaj su na pristojnom nivou, na jakim linijama nisu.

Smatram da su privatnici radili bolji posao na 78, osim Baneta.
Tri predloga kako poboljšati opterećenu 78-icu:
1) Gsp da dobije još lakših linija, a zauzvrat privatnici opet na toj liniji;
2) Da pogon Zemun se odluči na slanje isključivo ikarbusa i solo i zglob, a može i neki solaris što da ne ili
3) Da pogon Novi Beograd uzme tu liniju, a Zemun uzme neke lakše linije.

Prvi predlog sad nije moguć, ali u slučaju političkih promena smatram da je solidan scenario oporavka gsp-a i javnog prevoza.
Drugi predlog, već sam pričao o problemima gužvi na 78, ali moram opet. To važi i za druge linije, ne stavljaju se higeri na najopterećenijim polascima makar.
Treći predlog, nekako bmc procity 12 je najbolji tip autobusa za dugačku liniju, a mogu se slati i solarisi ili čak i plavi bmc.
Higere ako moramo zadržati, samo na lakšim linijama da se eksploatišu ubuduće.
612 ga je uništila
 
Vrh