Svakim danom moja želja da se higeri doniraju ili iseku (a ne solarisi) je sve veća. Da mi je znati čija li je ideja da se higeri stavljaju na 78, a ne ikarbusi?!

Normalno nema mesta u sredini, sedišta nikad tvrđa u životu, ako neko sedi 10/15 stanica, noge i leđa će verovatno boleti.
Juče aj što 78 ide na 20 minuta, nego što određeni GB 3492 u kom sam bio prljav, išaran,
GREJANJE UKLJUČENO bilo sve vreme, na svakoj manjoj neravnini se pošteno istresao. Lepa sauna, naročito za duža putovanja. Još je sreća da nije neki panel otpao. Prozori ne pomažu, jer se otvaraju na kip. Nimalo prijatno iskustvo za mene vožnjom 20-ak stanica sa 3492. Higeri iz pogona Kosmaj su na pristojnom nivou, na jakim linijama nisu.
Smatram da su privatnici radili bolji posao na 78, osim Baneta.
Tri predloga kako poboljšati opterećenu 78-icu:
1) Gsp da dobije još lakših linija, a zauzvrat privatnici opet na toj liniji;
2) Da pogon Zemun se odluči na slanje isključivo ikarbusa i solo i zglob, a može i neki solaris što da ne ili
3) Da pogon Novi Beograd uzme tu liniju, a Zemun uzme neke lakše linije.
Prvi predlog sad nije moguć, ali u slučaju političkih promena smatram da je solidan scenario oporavka gsp-a i javnog prevoza.
Drugi predlog, već sam pričao o problemima gužvi na 78, ali moram opet. To važi i za druge linije, ne stavljaju se higeri na najopterećenijim polascima makar.
Treći predlog, nekako bmc procity 12 je najbolji tip autobusa za dugačku liniju, a mogu se slati i solarisi ili čak i plavi bmc.
Higere ako moramo zadržati, samo na lakšim linijama da se eksploatišu ubuduće.