Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 315 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,1%

  • Ukupno glasača
    332
Malopre situacija, na lijini 611, plavi solo, raskrsnica posle stanice kod opštine NBG u pravcu ka auto-putu, malo ispred semafora, čovek, mlađi, vozi dostavu za Wolt sa električnim bilickom i iz srednje trake se ubacuje u krajnju desnu ispred autobusa na semaforu. Vozač naravno nabada kočnicu i vrišti, otvara prozor, tu kreće verbalna rasprava njih dvojice.

Posle kraće rasprave, dostavljač se odvozi biciklom na trotoar ispred ,,Perpera" i slika autobus u smislu da ima materijal da tuži vozača.

Meni nikada nije bio problem da prihvatim tuđe mišljenje, a svoje se trudim da uvek adekvatno obrazložim argumentima. To šta ja mislim u smislu ko je čovečno ovde kriv - a mislim da je kriv dostavljač, nije važno za ovu priču. Gledam samo zakonski.

Biciklista, motociklista i slični treba da voze uz desnu ivicu kolovoza - to ovde dostavljač nije uradio. A onda je nepravilno i prestrojavanje. Doveo je u opasnost sebe, vozača autobusa i sve ostale putnike u autobusu - kriv je, a još se raspravlja. Umesto da je rekao vozaču: ,,Jbg, izvini, nisam video",...Tako nešto. Mislim, desi se i meni da pogrešim u saobraćaju posle ovoliko godina iskustva, ali kad sam kriv, kriv sam, gledam da izgladim situaciju i ljudi uglavnom ne nastavljaju raspravu kada im se izvidim uljudno. A svi grešimo, greše i profesionalni vozači sa 30+ štaža za volanom sa pitaj Boga koliko kilometara iza sebe.

Motociklisti, biciklisti i ne toliko, su u većini slučajeva bahati u saobraćaju, u smislu ,,Pa šta hoćeš, meni treba kompletna traka, kao i tebi". -,,A kada se provlačiš u gužvi izmedju vozila i kada gledam hoću li da te zakačim, pa da padneš pod neka kola ili u mnogo blažem slučaju da mi ogrebeš vrata ili slomiš retrovizor...Onda ti ne treba kompletna traka da voziš sredinom". Prema motociklistima i biciklistima stvarno imam toleranciju, pomerim im se na putu koliko god mogu kada vozim, malo u stranu, da bezbedno prodju, neka idu kada imaju takvo vozilo da mogu da prodju, ali mnogo ih je bahatih i bezobraznih.
 
SP Novi Beograd je vozio svo vreme za vreme protesta, odnosno dok ih MUP nije povukao, nijedan zaposleni SP Novi Beograd nije napao studenta, SP Novi Beograd nije pred gašenjem niti bilo kakvim oduzimanjem linija.
I onda se sa svim ovim činjenica postavlja poenta i legitimitet protesta.

Ovakav protest ima smisla ispred SP Dorćol, ali ne i ispred SP Novi Beograd.
U prevodu promašena tema, to što ovo organizuju kolrge studenti ne znači da ću odmah automatski podržati, jer je blokada besmislena i bez cilja.
Тачно али питање је колико људи уопште знају за друге погоне а тек о приватним превозницима да не причам много људи мисли да гсп обавља сав превоз путника у БГ
 
Sada je na GSP da nastavi štrajk.
Слаба вајда од тога никад ми нисмо били сложни да нешто урадимо како треба! Први би возачи требали да крену да не извезу ни једно возило из гараже онда би се друга песма певала али нисмо ми Грчка овде ће се увек наћи они којима је ок. Овако се стича утисак да је њих мало срамота што неко други (студенти) покушавају да се изборе за њихова права и у фазону су не дирајте ви гсп нама је добро плашимо се да не буде још горе.. Бар сам ја такав утисак стекао
 
Ne razumem o ovo kukumakanje isao sam do posla peske kme, kme, studenti prepesacili Srbiju izduz i popreko da bi nama bilo bolje, a nama tesko jedno jutro do posla. Neko drugi treba da krvari za nas i da nosi pretnje i ucene na svojim ledjima, a mi da ne izadjemo ni sekund iz zone komfora. To je jako sebicno. Ja sam 15.03. ispesacio 26 km, bolele su noge, ali je srce bilo puno. Sa cim cemo da izadjemo pred potomke, kada nas pitaju gde smo mi bili kada se Srbija oslobadjala od korumpiranog olosa?
 
Bukvalno, ja imam neki problem sa zglobom pa mi je naporno da šetam dugo, al eto promenio sam tri prevoza (40/35/75) umesto jednog (77) danas da bih stigao do željene destinacije i eto sta mi falilo - ništa. To je nikakva žrtva i odricanje u odnosu na studente koji su koliko pesacili i odriču se maltene godine na fakultetu, a za jedan visi cilj
 
Danas sam u 3 navrata primetio Solaris na 58 u različitim delovima grada, nisam samo obratio pažnju da li je u pitanju jedno isto vozilo ili ih ima više.
Da Beograd toliko ne kuburi sa zglobnim busevima i ta linija bi apsolutno pravdala veći kapacitet, ali u ovakvoj situaciji mislim da bi bili daleko korisniji kao ispomoć raspadajućim Higerima na 27E, 74 i 78.
 
Danas sam u 3 navrata primetio Solaris na 58 u različitim delovima grada, nisam samo obratio pažnju da li je u pitanju jedno isto vozilo ili ih ima više.
Da Beograd toliko ne kuburi sa zglobnim busevima i ta linija bi apsolutno pravdala veći kapacitet, ali u ovakvoj situaciji mislim da bi bili daleko korisniji kao ispomoć raspadajućim Higerima na 27E, 74 i 78.
Situacija da ne kuburi sa zglobovima je takva da je danas na 58 ČAK 4 solarisa od 8 autobusa. A juče je na istoj liniji 6 zglobnih od 10 bilo.

Na 74 može zglob, ali to već ako je baš opterećena, a slažem se za 27E i za 78.
78 bi morala zglob, ali njihove svaštarije navodno nisu isplative da pošalju makar zglobni ikarbus iz 2013. ili 2017. godine.

zglob nema šta da traži na 58, pored zglobnih 88 i 511.
I da i ne. Ume da se napuni kada nema linije 37 koja često ispada iz reda vožnje usled blokada i gužvi. Interval od 15 minuta radnim danima je malo nezgodan, ali svakako ne treba smanjiti interval.
 
Veliki je problem što dosta Solarisa nema zaduženja i što ih vozi ko stigne. Ko god da bude na vlasti, suluda granica se mora ukinuti i Solarisi moraju da nastave da voze i posle septembra, naročito ako stvarno ništa ne bude od nabavke novih. Jedino što će ovako s neredovnim posadama da ih unište i pre septembra.
 
Situacija da ne kuburi sa zglobovima je takva da je danas na 58 ČAK 4 solarisa od 8 autobusa. A juče je na istoj liniji 6 zglobnih od 10 bilo.
Na 74 može zglob, ali to već ako je baš opterećena, a slažem se za 27E i za 78.
78 bi morala zglob, ali njihove svaštarije navodno nisu isplative da pošalju makar zglobni ikarbus iz 2013. ili 2017. godine.
Ako je svakim radnim danom slobodno po 6 Solarisa, najbolje bi bilo da po 2 vozila dobiju 27E, 74 i 78, makar da ublaže zagušenost tokom špica. 74 je i danas subotom u podne bila užasna, a radnim danom je ništa manji krkljanac nego na 27E i 78. Dok su sve ove linije 100% solo ne treba gurati zglobove na 58 pogotovo sada kada joj je interval pojačan sa 20 na 15 minuta. Zadnje 2 godine sam često koristio 58 na relaciji Sajam/Mostar-Dunav Stanica, nekad i ona bude solidno popunjena ali mnogo manje od 37, a još češće od nje je ispadala iz reda vožnje pa je znala da se ne pojavi po 35 minuta. Kada sam se posle 21-22 uveče vraćao 58-com često je moglo i da se sedne, a u 23 i 37 skoro nikada. Uglavnom sam i ulazio u nju onda kada je na tabli pisalo da je mnogo bliža od prve 23-ke i 37-ce.
 
Vrh