BpbD
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 01.05.2022.
- Poruke
- 285
- Pohvaljen
- 381
85 isto od 9 do 14 ne moze da se udje novi bas ju je dodatno opteretio.83 takodje
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
85 isto od 9 do 14 ne moze da se udje novi bas ju je dodatno opteretio.83 takodje
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
У Врчину такође постоји потреба за повезивањем са Авалом и Авалским насељима, с тога је тражена линија 410 која би полазила са Трошарине, 466 је недовољна.Ja se sećam perioda kad je 461 imala nenormalni interval od 60 minuta, a sam Vrčin jedino naselje u nekadašnjoj zoni 2 koje nije imalo nijednu liniju GSP-a, već samo Lastu. 461 je bila tada jedna od linija sa najviše žalbi i te žalbe su tek nakon više godina urodile plodom.
Što se 303 tiče, ta linija jedva da uopšte kači Vrčin, čak ni ne pokriva centar tog naselja. Traženo je produženje do Avalskog Puta i odbijano. Taj deo između Avalskog Puta i centra Vrčina i dan danas ima poražavajuće intervale.
Naravno da i Pudarci i Umčari zaslužuju pristojan prevoz, ali ne treba zaboraviti da ni Vrčinu nije baš uvek bilo sjajno sa prevozom, a i danas ima prostora za poboljšanjem.
Ima popriličan broj putnika i na tom potezu. Ja tu ništa ne bih dirao, sem stavljanja zglobova.9A ne treba pojačati nego skratiti, gubi previše vremena u JG i tu postaje nepouzdan, pritom se dupliraju kapaciteti zabadava.
Blok 70A mi za sada deluje kao dobra opcija ili Belvil sa EKO 2, ali do Bloka 45 previše je.
9A uopšte ne ispada iz vreme, već vozači kreću kad im se ćefne. Redovno po 3 BMCa bleje na Bloku 45.Trasa je predugačka i ispadaju lagano, a trpe najviše putnici između ŽS NBGD i Ušća, jer je autobus nepouzdan, a sem prepune 95 nemaju alternativu.
Kako fale tramvaji na tom potezu vidi se po stajalištu Ušće u špicu, sada je tamo masa ljudi, jer nema više tramvaja da "očiste" stajalište, a 9A nigde nema u većini slučajeva, bleji u gužvi.
Valjda ako je uvedena kao zamena za tramvaje, treba da to pokriva taj deo, a ne ovo, postala je nova linija praktično.
I sada gde je ta famozna optimizacija linija kao što se stalno nariče u Sekretarijatu, pojela maca...
Dve najopterećenije tramvajske linije menjaju dve autobuske linije. Od toga jedna je 95 koja je preopterećena i bez ukidanja tramvaja, dok druga 100% solo privremena 9A sa jadnim intervalom od 12 minuta. Mislim da je očito da su potrebni zglobovi.Zglob bi mogao, ali opet dolazimo do toga, a što na 9A ide Zglob, a ne na 71, 75 itd itd...
u što su poskidali... fali jedno krilo vrata i samo su sve otklopilividim bas sve poskidali pa ce da popravlaju