Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 312 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    329
Poslednji Ikarbus. Prednji farovi Turski, zadnji Kineski, izmedju Srbija. Autobus je odlican, steta sto nije doziveo serijsku proizvodnju. Zamerka za zamensku soferku, koja bukvalno sece po sredini displeja. Sve u svemu, odlican autobus, i divan kraj firme.
804.jpg
 
Gde se u našem gradu nalaze napusteni autobusi GSP-a o kojima ima puno klipova na You Tube-u?
 
Poslednji Ikarbus. Prednji farovi Turski, zadnji Kineski, izmedju Srbija. Autobus je odlican, steta sto nije doziveo serijsku proizvodnju. Zamerka za zamensku soferku, koja bukvalno sece po sredini displeja. Sve u svemu, odlican autobus, i divan kraj firme.
Pogledajte prilog 230967

Zasigurno je na nivou Temse LD SB ili Otokar Territa, verovatno i bolji od njih.
Daljim razvojem bi mogao fino da napreduje i da uđe i u neki veći rang poput Intoura ili MAN-ovog Intercity.

Tip autobusa koji se u Beogradu dosta koristi, a ne postoji nijedan primerak u Lasti / Streli, toliko o tome koliko je nekima bilo stalo do Ikarbusa.
 
Gde se u našem gradu nalaze napusteni autobusi GSP-a o kojima ima puno klipova na You Tube-u?
Код некадашње Леконове гараже изнад манастира Раковица на путу за Ресник.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Искрено Ластин потез 300 бих дао градским приватницима (без Стреле), а ГСП да ускочи на градске линије где је приватник радио нпр. Што су грађани Врчина бољи од грађана Пудараца, Живковца и Умчара? Врчин има 303 и Ластину 461, а овима доле је слаб превоз.
 
Ja se sećam perioda kad je 461 imala nenormalni interval od 60 minuta, a sam Vrčin jedino naselje u nekadašnjoj zoni 2 koje nije imalo nijednu liniju GSP-a, već samo Lastu. 461 je bila tada jedna od linija sa najviše žalbi i te žalbe su tek nakon više godina urodile plodom.
Što se 303 tiče, ta linija jedva da uopšte kači Vrčin, čak ni ne pokriva centar tog naselja. Traženo je produženje do Avalskog Puta i odbijano. Taj deo između Avalskog Puta i centra Vrčina i dan danas ima poražavajuće intervale.
Naravno da i Pudarci i Umčari zaslužuju pristojan prevoz, ali ne treba zaboraviti da ni Vrčinu nije baš uvek bilo sjajno sa prevozom, a i danas ima prostora za poboljšanjem.
 
Ma sta on zna, bilo je i gorih očerupanih. Popraviće oni njega da zarade još dok mogu u SDT-u
 
Nemamo dovoljno kapaciteta da držimo baš sve dvocifrene linije, al barem 56 i 88 su mogli da ostave GSP-u.
kosmaj-48,51,55,57,58,70
Nbg-52,56,88,89
Sa ovim rasporedom bi se pokrio višak vozila stvarno su preterali sa tolikom predajom linija privatnicima...vozači nemaju gde ali sve se to planski radi nazalost.
 
Vrh