Apsolutno se slažem, vozio se danas novim i ono je težak krš. Šta mene briga da li pucka neki panel, kad udari u rupu, izbija kamen u bubregu iako je novo vozilo.Kršine neopevane. Ja ne znam kako bilo ko ima šta da kaže pozitivno za ove šklopocije. Kad su se Solarisi pojavili, odmah se videlo da su nešto najbolje što je vozilo Beogradom. Ovo će da se kotrlja par godina i ćao.
Ne znam kakav je ostatak serije, ali što se konkretno ovog primerka tiče pitanje koliko će biti utegnuti ti paneli što sad gotovo da ne krče, a pogotovo za koliko će početi da treska po rupama i da još više muče (prilično glasan od prvog dana). A tek šipke kad krenu da se ljušte.Kršine neopevane. Ja ne znam kako bilo ko ima šta da kaže pozitivno za ove šklopocije. Kad su se Solarisi pojavili, odmah se videlo da su nešto najbolje što je vozilo Beogradom. Ovo će da se kotrlja par godina i ćao.
А за Соларисе су на почетку сви причали како су тврди...
Замислите Ласту са возилима млађим од 7 година. Незамисливо. Знамо да ће Ласта до тад бити покојна, сахраниће је ови бедници на челу Града. Уклањање Ласте из приграда је само одложено на неко време по мом мишљењу урадиће оно што су наумили сигурно.takođe, izgleda se planira, kako sam nezvanično saznao iz (ne)pouzdanih izvora i spuštanje do ekspa starosne granice na 7 godina. ali ne smem mnogo da odajem ovde, ekvivalent javnog mesta, samo na internetu.
Omg 1200 autobusa i tramvaja DO 2025! Vidim kako kad nije ni onih pišljivih 100 stiglo, a uzevši u obzir uobičajenu dinamiku isporuke krštene tramvaje nećemo videti ni uoči Expa.HAHAHAHAHAHAHHAAH SREĆNO SA TIME DO SUTRA
U tenderu za privatnike pominjana je mogućnost smanjenja starosne granice sa 10 na pet godina posle 2025 kada bi (od 1.1) trebalo da se povuku vozila starija od 10 god, međutim u praksi vidimo nedostatak novih vozila za jedan takav poduhvat.takođe, izgleda se planira, kako sam nezvanično saznao iz (ne)pouzdanih izvora i spuštanje do ekspa starosne granice na 7 godina. ali ne smem mnogo da odajem ovde, ekvivalent javnog mesta, samo na internetu.
Sto se tice vrata, evo danas nisam zatekao problem sa njima u dva komada koja su me prevozila danas (3640 i 3646), te je verovatno rec o tome sto si ti pomenuo (izuzetak u vidu jednog vozila)Danas prvi put u životu ušao u nov GSP-ov autobus (P93638) da nisam video garažni broj uz istorijski prepoznatljiv logo preduzeća na koliko toliko upadljivom mestu, već samo na aplikaciji. Baš su se potrudili da budu maksimalno neupadljivi. Semi-stealth autobusi.
Utisci su sledeći:
Prvo što privlači pažnju i pre nego što vozilo krene to su vrata od kojih se neka (u ovom slučaju treća) potpuno zaustave na dobrih 20cm od zatvorenog položaja, što mislim da nije bilo toliko izraženo ni kod prve serije.
Po polasku primetno muče, doduše dosta tiše od dizela. Generalno glasniji od prethodne serije po puštanju u saobraćaj, mada proizvodi i jedinstven zvuk lepši od vremenom "traktorisane" I serije, nalik Higeru.
Raspolaže vidno komotnijim prostorom u zoni zadnjih vrata i pored jednog sedišta više (tri normalna umesto dva uloška), pri čemu je ergonomija poboljšana montažom tri vertikalne šipke na dobroj visini.
U vožnji je i dalje prilično tvrd, manje doduše, čak preko ležećih osetno slabije. Ume da nabija i drugu i treću osovinu pri bacanju preko neravnina, mada i mekše i tiše u odnosu na I seriju. Nije me zabolela kičma od Sava Centra čak do Medaka III.
Lateralni paneli su promenjeni, te sad izgleda "azijski" poput Higera zahvaljujući učvrsnim lajsnama novih panela, međutim utegnut je (sad koliko će i ostati kad padnu šaka štap-kanap službi održavanja videćemo).
Najviše me iznenadilo to što je "trešovao" samo preko kratera u Darvinovoj (pre crvenog solitera), i to 5x tiše u odnosu na Strelin Conecto G s 52 (ouch), dok je na ostatku trase vožnja bila skoro kao u solo Citaru. Ni spojevi sedišta i šipki ne puckaju. Zglob skoro da i ne krcka, u celom autobusu baš malo. Jedino tiho cvili oko vrata (okretna šipka uz metalnu zaštitu).
Bolje i vuče, skoro kao Solaris u Jerkoviću, mada bio je prazan.
Sveukupno dosta kvalitetniji proizvod, pa pravdava oznaku +. To je minimalno što sam prvobitno i očekivao od BMC, ali moram priznati da su (uz nedosledan kolorit enterijera sa crvenim i žutim šipkama neusklađenim s placim eksterijerom) ta vrata uprskala ceo autobus. Živo me zanima da li je cela serija takva ili je ipak reč o izuzetku u vidu jednog vozila.
Na kraju, enterijer i dalje na kritičnom mestu nije optimalno rešen za cirkulaciju što je moglo lako biti prevaziđeno skidanjem četiri sedišta u prolazu s desne strane, odn. pomeranjem unutrašnjeg ispred točka na poziciju ispred do prozora nalik CityClass-u sa istom pozicijom drugih vrata.
Vidis da im se drma fotelja svima i da ne znaju gde im je dupe a gde glava, nisu im reklame sad prioritet. Studenti su im napravili pometnju.Da li se zna šta je sa odlukom da se ubacuju reklame na autobusima spolja, pošto su prošle godine davno izglasali u skupštini grada Beograda da mogu se okačiti reklame spolja?