Prvo što privlači pažnju i pre nego što vozilo krene to su vrata od kojih se neka (u ovom slučaju treća) potpuno zaustave na dobrih 20cm od zatvorenog položaja, što mislim da nije bilo toliko izraženo ni kod prve serije.
Po polasku primetno muče, doduše dosta tiše od dizela. Generalno glasniji od prethodne serije po puštanju u saobraćaj, mada proizvodi i jedinstven zvuk lepši od vremenom "traktorisane" I serije, nalik Higeru.
Raspolaže vidno komotnijim prostorom u zoni zadnjih vrata i pored jednog sedišta više (tri normalna umesto dva uloška), pri čemu je ergonomija poboljšana montažom tri vertikalne šipke na dobroj visini.
U vožnji je i dalje prilično tvrd, manje doduše, čak preko ležećih osetno slabije. Ume da nabija i drugu i treću osovinu pri bacanju preko neravnina, mada i mekše i tiše u odnosu na I seriju. Nije me zabolela kičma od Sava Centra čak do Medaka III.
Lateralni paneli su promenjeni, te sad izgleda "azijski" poput Higera zahvaljujući učvrsnim lajsnama novih panela, međutim utegnut je (sad koliko će i ostati kad padnu šaka štap-kanap službi održavanja videćemo).
Najviše me iznenadilo to što je "trešovao" samo preko kratera u Darvinovoj (pre crvenog solitera), i to 5x tiše u odnosu na Strelin Conecto G s 52 (ouch), dok je na ostatku trase vožnja bila skoro kao u solo Citaru. Ni spojevi sedišta i šipki ne puckaju. Zglob skoro da i ne krcka, u celom autobusu baš malo. Jedino tiho cvili oko vrata (okretna šipka uz metalnu zaštitu).
Bolje i vuče, skoro kao Solaris u Jerkoviću, mada bio je prazan.
Sveukupno dosta kvalitetniji proizvod, pa pravdava oznaku +. To je minimalno što sam prvobitno i očekivao od BMC, ali moram priznati da su (uz nedosledan kolorit enterijera sa crvenim i žutim šipkama neusklađenim s placim eksterijerom) ta vrata uprskala ceo autobus. Živo me zanima da li je cela serija takva ili je ipak reč o izuzetku u vidu jednog vozila.
Na kraju, enterijer i dalje na kritičnom mestu nije optimalno rešen za cirkulaciju što je moglo lako biti prevaziđeno skidanjem četiri sedišta u prolazu s desne strane, odn. pomeranjem unutrašnjeg ispred točka na poziciju ispred do prozora
nalik CityClass-u sa istom pozicijom drugih vrata.