Ne mislim da je metan nešto posebno opasniji od ostalih goriva, i ne vidim mu svrhu ako se kao ekološko gorivo drži samo na onim zabačenim pumpama. Mana mu je potreba za većim bocama kod svih tipova vozila, jer se metan mora držati pod pritiskom od 200 bara da bi prešao u tečno stanje. Verovatno je i na samim pumpama pod pritiskom, a možda i ne. Kod svih vozila sigurno mora biti. Duže se i toči naravno. LNG se dosta koristi u Evropi, a njega baš nije lako sipati, valjda mora i dosta da se hladi prilikom točenja, tako da i s toga mislim da CNG nije mnogo opasan na pumpama, al zato u nekvalitetnim autobusima može biti čupavo već. Al šta god da se desi, trebao bi spolja da izgori sav gas, s tim što će vatru preneti i na celo vozilo to nema sumnje, nego dovoljno da da vremena da se svi ljudi sklone. Imali smo već jedan slučaj u Novom Sadu nažalost.