Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 301 94,7%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,3%

  • Ukupno glasača
    318
Nije profitabilan za naručioca (Grad), ali jeste za prevoznike koji imaju sigurne prihode kojima Grad mora uvek isplatiti voženo po kilometraži, nebitno da li su prevezli 5 ili 500 putnika. Grad svoje prihode stiče praktično samo od naplate koja nikada (pa ni u najboljem sistemu) nije dovoljna da se pokriju 100% troškovi. Bitan je taj odnos naplate i subvencije, jer gledaš da naplata ima što veći udeo u pokrivanju troškova uz naravno racionalnu cenu prema korisnicima.
Тако већ има смисла. Граду је првобитно лошом контролом карата где контролори нису имали никаква овлашћења и где нису били комуналци, а затим и самњењем цене карата за 30% (није се драстично смањио број људи који су плаћали карту кад сд узме у обзир мања цена и бесплатан превоз за младе и пензионере) опала наплата од продаје карата. Вероватно је процењено да то није превелики удео прихода од карата и зато ће се то покрити из буџета као и осталих малтене 80-90% субвенција. По мени је то добар потез, видећемо колико је одржив наравно.
Vidi, ja lično ne mislim da si bot niti da svojim pisanjem stičeš neku materijalnu korist. Ali, večito upadaš u polemike što znači da ti je pristup loš i da bi trebalo da filtriraš šta ćeš pisati na temama, ovako sebe izlažeš neprilikama i to iskreno sopstvenom krivicom. Ne znači da trebaš da se iščlaniš ili promeniš glavne stavove, al batali to um na drum pisanje, nekada su se za takve stvari na forumima dobijali banovi.
Postao si Vradovic na temam o JGP, a taj Vradovic makar ima neku beneficiju zbog pisanja, ti apsolutno ništa osim što sam sebe ponižavaš.
Shvati ovo kao prijateljski savet.
Искрено мене не погађа шта други мисле, слажем се да сам некада можда нападан са истицањем свог мишљења. Просто сам такав по природи, волим све своје ставове целовито да искажем када полемишем на неку тему.

Хвала ти на савету и на мишљењу о мени, потрудићу се да мало променим приступ у писању. Стварно немам никакве корсити и ово је мој слободан избор. Надам се бар ако ме и банују (али нема разлога јер никога не вређам, чак ни кад мене вређају) могу да пратим постове које се каче на темама о јавном превозу јер ме стварно занима више о томе и благовремена обавештеност.
 
Шта ће гсп-у тренутно 200 нових дуплих бмц, а биће још нових дуплих и соло возила. Ако се планирла да се разделе овако јаке линије? Ово су приче које по мени немају смисла.
zato što se isto "ispod ruke" planira spuštanje granice na 7 godina, skoro ceo pogon zemun do 2027 ide u rende, kao i dobar deo kosmaja, a za novu starosnu granicu moraju da se nabave nova vozila.

p.s. BMC stiže 100, a ne 200, ako posedujem dobre informacije. takođe, planira se da se gsp "drži" na nivou od nekih 500 vozila.
 
За шта треба да штрајкуку, колико знам услови у ГСП су никада бољи?
Ласта има своје проблема у пословању већ дужи низ година.

Не видим да би се променом власти променио однос линија гсп и приватних превозника. Проста ствар је да живимо у систему где се приватизује све што је могуће. Тренд приватизовање је засутпљен свуда у Европи, па и на свету.

Пребацивање приватних возила у гсп није могуће. Могу само да их продају, ако изгубе линије, а то се неће десити макар дошла и друга власт. Направиће договор и са њима и идемо опет у круг или ће да се промени други приватник који ће имати опет масовни број линијa
Gde si bio danas na Kosmaju da vidis, 30 autobusa u garazi ni jedan ispravan. Malo je ispravnih i na linijama. Skoro svakom fali nesto.
 
Шта ће гсп-у тренутно 100 нових дуплих бмц, а биће још нових дуплих и соло возила. Ако се планирла да се разделе овако јаке линије? Ово су приче које по мени немају смисла.
Svi ti autobusi lagano mogu da se prebace u Strelu. Verujem da ce deo njih i propasti dok se GSP raspadne. Generalno sva ta kupovina je za profit naprdnjaka i dobijanje glasova od pacenika koji samo slusaju na TV-u i prodaju se za sendvice i 2000 dinara. Kao sto ce tek remontovane trole iz Korduna da bace, tako ce i tek kupljene autobuse da bace. Ne samo da se trolejbuski sistem ukida, nego ceo GSP.
 
zato što se isto "ispod ruke" planira spuštanje granice na 7 godina, skoro ceo pogon zemun do 2027 ide u rende, kao i dobar deo kosmaja, a za novu starosnu granicu moraju da se nabave nova vozila.

p.s. BMC stiže 100, a ne 200, ako posedujem dobre informacije. takođe, planira se da se gsp "drži" na nivou od nekih 500 vozila.
А пре две године што је стигло 100, то су и даље нова возила колико знам. 50 соло Отокара треба да стигне. Колико знам иде набавака за гсп од још 250 возила и плус трамвај.
Gde si bio danas na Kosmaju da vidis, 30 autobusa u garazi ni jedan ispravan. Malo je ispravnih i na linijama. Skoro svakom fali nesto.
Нормално да има неисправних, од тога највише старих возила, зато се и набављају нови. Пролазио сам баш поред Космаја, оно постало гаража за неиспрванва возила.
 
Svi ti autobusi lagano mogu da se prebace u Strelu. Verujem da ce deo njih i propasti dok se GSP raspadne. Generalno sva ta kupovina je za profit naprdnjaka i dobijanje glasova od pacenika koji samo slusaju na TV-u i prodaju se za sendvice i 2000 dinara. Kao sto ce tek remontovane trole iz Korduna da bace, tako ce i tek kupljene autobuse da bace. Ne samo da se trolejbuski sistem ukida, nego ceo GSP.
Не могу да се пребаце нигде јер у набавци тих аутобуса учествује само град. То није набавка кроз јавно-приватно партнерство. Нису аутобуси тротинети, па да се тако пребацију олако са власника (Града Београда) на приватника. То су празне приче.
 
Kada se bude desilo ispasce ti jezik. Ne bi prvi put bio da nesto nelegalno urade. Uostalom, Strela je tehnicki njihova.
 
А пре две године што је стигло 100, то су и даље нова возила колико знам. 50 соло Отокара треба да стигне. Колико знам иде набавака за гсп од још 250 возила и плус трамвај.

Нормално да има неисправних, од тога највише старих возила, зато се и набављају нови. Пролазио сам баш поред Космаја, оно постало гаража за неиспрванва возила.
Samo 30 higera je bilo sinoc u kvaru. Nije imao sta da mi da za 37
 

Kada čitaš, pomisliš da su sindikat Privatnih prevoznika.

Да се радници и прави синдикати у ГСП у начелима свог рада, залажу за куповину нових возила, подмлађивање возног парка, редовно сервисирање и одржавање возила, стављање зимских гума у овом периоду и друге активности у циљу што бољих услова за јавни превоз који пружамо Београђанима, пре свега због безбедности и возача и путника.

- Да приватни превозници морају да испуне високе стандарде које је град Београд поставио и да смо сведоци да је град прошле године раскинуо дугогодишњи уговор о превозу са једним конзорцијумом, јер није био на нивоу онога што сви Београђани од јавног превоза очекују и за шта се и ми као предузеће залажемо, а то је, пре свега, редован и безбедан јавни превоз.

- Не подржавамо да било који превозник у Београду превози наше суграђане возилима преко 15 или 20 година старости, која су неодржавана, небезбедна, немају зимске гуме у овим условима, као и да немају довољно возила. Свим наведеним недостацима такви превозници нарушавају све напоре и имиџ нашег предузећа да пружимо што бољу услугу превоза Београђанима.
 
Hahhahahah pa ovi su jos već cirkus.




Једном одлази свако путем свог живота

Савез слободних синдиката Србије изражава пуну подршку градоначелнику Александру Шапићу и његовој храброј одлуци да се укине тролејбуски саобраћај, затвори погон на Дорћолу, преусмери рад ЈКП ГСП Београд ка модернијим и ефикаснијим решењима за јавни превоз. Ова одлука представља дугорочни корак ка унапређењу превоза у Београду и решавању проблема застарелог система.

Такође, подржавамо предлог премештања дирекције ЈКП ГСП Београд на нову локацију, иза насеља "Милева Марић Ајнштајн", док би се на постојећем земљишту на доњем Дорћолу развили комерцијално-стамбени објекти, што би омогућило веће урбанистичке и економске користи за град. Гаражи јавног превоза и није место у центру града, већ би њено померање на одговарајућу локацију омогућило да се просторима у самом центру искористи на бољи начин.

Подршку такође пружамо иницијативи да се вишкови административних радника упуте на берзу рада, чиме би се смањили непотребни трошкови и поставила основа за здравији и ефикаснији рад ЈКП ГСП Београд. Ова одлука ће омогућити рационализацију ресурса, смањење административног баласта и јачање предузећа.

Одлука о замени дотрајалих тролејбуса са новим електричним аутобусима представља значајан искорак ка модернизацији јавног превоза. Електрични аутобуси не само да су еколошки прихватљивији, већ су и економичнији у одржавању, ефикаснији, и флексибилнији, чиме ће допринети бољој услузи за грађане Београда и смањењу трошкова у дугорочном периоду.

Сматрамо да је ова реформа кључна за унапређење квалитета живота грађана Београда, модернизацију инфраструктуре, те смањење гужви и загађења у нашем главном граду. Заједно са градоначелником Шапићем, верујемо да ће Београд постати град будућности, са савременим, ефикасним и еколошким јавним превозом.

Алексић Небојша

председник

Савеза слободних синдиката Србије
 
- Не подржавамо да било који превозник у Београду превози наше суграђане возилима преко 15 или 20 година старости, која су неодржавана, небезбедна, немају зимске гуме у овим условима, као и да немају довољно возила. Свим наведеним недостацима такви превозници нарушавају све напоре и имиџ нашег предузећа да пружимо што бољу услугу превоза Београђанима.
ne spadam u sad neke ljubitelje laste i međusindikalni ping pong sam izbegavao i dok sam u gsp radio. međutim, ovo ničim izazvano podmuklo uletanje u propagandu protiv laste je vanserijski govnarluk i prilog za neku istoriju beščašća. lasta je imala perioda kada je održavala viši nivo prevoza od nas u gradskom saobraćaju (2005-2010), pa se nikada nije spuštala na ovakav nivo. bila bi velika nepravda da zaposleni laste pre nego što se ista ugasi ne dobiju bar priliku da jednom prođu kao pored turskog groba svakom tzv. kolegi koji je stao iza ovog saopštenja.
na izmaku smo godine u kojoj su pojedini privatnici ostavili za sobom kamion teško povređnih ljudi, pa i poginulih, i to sve sa vozilima koja nisu bila van starosnih granica predviđenih ugovorom po kojem su vozili (max 10 god). ti privatnici su na poslednjem tenderu nagrađeni proširenjem svojih imperija, samo je obrnuta lova na nabavci novih vozila. gde su gospoda reprezentativni bili da se tada oglase nekim ovako potmulim saopštenjem?
o aleksiću već svi sve znate, nemam tu šta da dodam.
 
taman kad sam mislio da sam sve video, u deset minuta- 8 (OSAM) 16ca! (ovu preko mosta ne računamo)

valja spomenuti i 4 77ce takođe.
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-26-17-51-50-590_buslogic.beogradplus.jpg
    Screenshot_2024-12-26-17-51-50-590_buslogic.beogradplus.jpg
    53 KB · Pregleda: 126
  • Screenshot_2024-12-26-17-56-35-375_buslogic.beogradplus.jpg
    Screenshot_2024-12-26-17-56-35-375_buslogic.beogradplus.jpg
    54,5 KB · Pregleda: 122
Hahhahahah pa ovi su jos već cirkus.




Једном одлази свако путем свог живота

Савез слободних синдиката Србије изражава пуну подршку градоначелнику Александру Шапићу и његовој храброј одлуци да се укине тролејбуски саобраћај, затвори погон на Дорћолу, преусмери рад ЈКП ГСП Београд ка модернијим и ефикаснијим решењима за јавни превоз. Ова одлука представља дугорочни корак ка унапређењу превоза у Београду и решавању проблема застарелог система.

Такође, подржавамо предлог премештања дирекције ЈКП ГСП Београд на нову локацију, иза насеља "Милева Марић Ајнштајн", док би се на постојећем земљишту на доњем Дорћолу развили комерцијално-стамбени објекти, што би омогућило веће урбанистичке и економске користи за град. Гаражи јавног превоза и није место у центру града, већ би њено померање на одговарајућу локацију омогућило да се просторима у самом центру искористи на бољи начин.

Подршку такође пружамо иницијативи да се вишкови административних радника упуте на берзу рада, чиме би се смањили непотребни трошкови и поставила основа за здравији и ефикаснији рад ЈКП ГСП Београд. Ова одлука ће омогућити рационализацију ресурса, смањење административног баласта и јачање предузећа.

Одлука о замени дотрајалих тролејбуса са новим електричним аутобусима представља значајан искорак ка модернизацији јавног превоза. Електрични аутобуси не само да су еколошки прихватљивији, већ су и економичнији у одржавању, ефикаснији, и флексибилнији, чиме ће допринети бољој услузи за грађане Београда и смањењу трошкова у дугорочном периоду.

Сматрамо да је ова реформа кључна за унапређење квалитета живота грађана Београда, модернизацију инфраструктуре, те смањење гужви и загађења у нашем главном граду. Заједно са градоначелником Шапићем, верујемо да ће Београд постати град будућности, са савременим, ефикасним и еколошким јавним превозом.

Алексић Небојша

председник

Савеза слободних синдиката Србије
Više puta sam pominjao tu gnjidu od čoveka. Nepismeno govedo, koje su direktori, što pogona, što raznih Sektora pokušavali da izbace iz firme, al ne vredi kad ga štiti Zakon o radu kao ugroženu vrstu. Radio na kapiji, kao FTO, bukva od čoveka, lajavac i probisvet.
 
Pardon, govedo gore pomenuto je na kraju i izbačeno iz firme pre par godina. Prvi put vraćeno posle otkaza sudskim postupkom, pa opet najureno. Al eto rovari, bulazni i pljuje bez zadrške, i to iz sindikata koji i nije jedan od tridesetak GSP-ovih. Najveći sindikalni filozofi, skoro po pravilu su i najveći neradnici. Bolest jednostavno ne bira.
 
Vrh