Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Ko zna mzd postane i solo ali koja je poenta da bude gsp kad je mini bus
 
Не може више због паркираних возила и сужених улица Неимара.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
O moj Bože, raspadnuti autobusi, al’ važno da su pandursko plavi
IMG_7211.jpeg
 
Nije mi jasno kako na 35 mogu zglobovi, a na 75 i 27E ne. Nidje veze
Sto se tice 27e, odgovor koji sam dobijao od SzJP je da navodno "nema tehnickih mogucnosti da se stavi zglobni autobus". E sad, dok je linija saobracala do terminusa "Trg Republike", gsp (pogon Karaburma), je slao uglavnom, koliko se secam Ik-206, a ponekad i ostale modele zglobova... Problem je po njima, navodno neko skretanje, gde kao ovi sadasnji zglobovi imaju problem. Mogu samo da pretpostavim da je u pitanju skretanje iz 29. novembra ka Partizanskom putu...

Nije mi jasno kako na 35 mogu zglobovi, a na 75 i 27E ne. Nidje veze
 
27E, kakve ja traume imam samo na pomen tog broja, mislim da se i danas oporavljam. Iz sveg srca se nadam da je stanovnicima Partizanskog puta i okoline bolje i humanije stanje sa vozilima. Covek kada iz tog matriksa od linije predje u neke novobeogradske, osecaj je kao da se vozi biznis klasom Lufthanse. Sam Bog zna koliko puta smo bili izbaceni kod OFK-inog stadiona ujutru u pravcu ka gradu, pa morali peske Bogoslovijom do 29. novembra zbog crkavanja (Seoba Srba, ulje na platnu) ili koliko puta nije moglo da se udje, pa ti viri pola ranca ili rukav od jakne. Pa onda opet ne mozes da udjes popodne-uvece kad se vracas. Pa nema polaska u 10 uvece a ti se treses od hladnoce na Brankovom mostu dok prolaze konvoji 16-ica i 95-ica



Pogledajte prilog 221274Pogledajte prilog 221275
Tacno tako, bravo za post.
Do Trga Republike dok je isla i nekako, od kad je pomerena do Bloka 20 nastaju problemi.
Nekad potez od pocetne sa Novog Beograda, pa do Doma omladine se ide i po pola sata. Velike krseve su slali na 27e, stalno ispadanja, poduhvat je bio da uopste izadje predvidjen broj vozila. Jos na sve to i turaza koja nije bila odgovarajuca.
Sad su mislim natrpali poprilicno Higera i ostalih.
Nek me neko ispravi ako gresim, ali radnim danima, u spicu na liniji je 18 vozila i turaza je dosta bolja.
Korigovali su sad ovaj poslednji red voznje i bolji interval ima, cak i uvece, gde su umele da budu velike guzve. I dalje su problem spicevi, gde ste prinudjeni da propustite neki, jer se ne moze uci, pogotovo ako niste u blizini pocetne.
Svakako bi neki zglob pomogao.
 
Sto se tice 27e, odgovor koji sam dobijao od SzJP je da navodno "nema tehnickih mogucnosti da se stavi zglobni autobus". E sad, dok je linija saobracala do terminusa "Trg Republike", gsp (pogon Karaburma), je slao uglavnom, koliko se secam Ik-206, a ponekad i ostale modele zglobova... Problem je po njima, navodno neko skretanje, gde kao ovi sadasnji zglobovi imaju problem. Mogu samo da pretpostavim da je u pitanju skretanje iz 29. novembra ka Partizanskom putu...
Skretanje o kom oni govore je skretanje u okretnicu Mirijevo 4. I pre par godina su to navodili kao razlog zbog kog ne mogu zglobovi na 27E, jer eto tek odjednom ne mogu, kao i na 74, s tim da na 74 i pošalju zgloba, pa ti kažu da ne može tu da ide, pa ga opet pošalju kroz koji dan. Prosipaju teške nebuloze, jer su na 27E i 74 Solarisi, Ik-218, Japanci, Ik-201 itd bez problema radili zaključno sa 31.12.2015.
Poenta je što im je 27E osuđena na solo režim kao i 75 i iz njima poznatih razloga ne žele to da menjaju. Imamo i primer 78 koja je vraćena GSP-u i idu isključivo solo autobusi. Od svih linija koje je GSP do sada preuzeo, samo 35 i 37 su dobile zglobove, i to na pola ili manje od pola polazaka. Inače, ko se seća, 35 je do dolaska Solarisa mahom bila solo linija, tačnije imala je sličan režim kao sada 75 po principu da su zglobovi povremeno upadali na onim polascima koje je GSP tad držao, ali ih je retko bilo u redovnom angažovanju. Znam da su zglobove slali najviše za zadušnice, a čak i kad su stigli Solarisi, oni su na 35 počeli da saobraćaju tek 01.09.2014. odnosno godinu dana nakon što su oni počeli da stižu u GSP.
Što se same DJP tiče, "stručni" kadar im je uglavnom preko veze zaposlen, bez ikakvog znanja o javnom prevozu, istoriji istog, tipovima vozila koja su radila na linijama itd. Primetno je da im se kadar dosta promenio od 2015. i ova sadašnja struka ne poseduje ni osnovna znanja o linijama i vidi se sa Marsa da nisu kročili u gradski prevoz.
 
Veliki izazov je proceniti koji je najgori prevoznik ove godine na 20ici. Mobilitas je skoro uvek postovao red voznje (samo kod njih nije pisalo na stanici 8 minuta za nailazak kao 15 minuta u realnosti), odrzavanje im je bilo okej da budem iskren (Mazovi su bili ocaj, ali Temse i nisu toliko bile lose), vozaci su skoro uvek dobro vozili. GSP nije postovao red voznje (uglavnom, verovatno zbog pogona Kosmar), moze se reci i za odrzavanje autobusa isto. Vozaci ok,ajde. Curdic je verovatno najgori zbog nepostovanja redova voznje, uzasnih vozaca. Odrzavanje im je jedina dobra stvar. Elektricnih Otokara uopste nema.
 
Veliki izazov je proceniti koji je najgori prevoznik ove godine na 20ici. Mobilitas je skoro uvek postovao red voznje (samo kod njih nije pisalo na stanici 8 minuta za nailazak kao 15 minuta u realnosti), odrzavanje im je bilo okej da budem iskren (Mazovi su bili ocaj, ali Temse i nisu toliko bile lose), vozaci su skoro uvek dobro vozili. GSP nije postovao red voznje (uglavnom, verovatno zbog pogona Kosmar), moze se reci i za odrzavanje autobusa isto. Vozaci ok,ajde. Curdic je verovatno najgori zbog nepostovanja redova voznje, uzasnih vozaca. Odrzavanje im je jedina dobra stvar. Elektricnih Otokara uopste nema.
Električni otokari su predviđeni za rad na 79, jer koliko sam razumeo u onom ugovoru, privatnik može držati liniju koja ide strogim centrom grada jedino ako obezbedi električna vozila. Na 79 i pored toga ima Otokara na dizel.
Može se očekivati električni i na 20, ali čisto sumnjam da će biti u redovnom saobraćaju na toj liniji.
 
Kosmaj na 74 pokazuje koliko je GSP bahat. Logičnije bi bilo da je su je dali Karaburmi, jer bi bio makar neki zglob na liniji. Bolje da su je dali privatniku, makar to bio Clc. Ne mogu da zamislim na šta će da liči kad se pojavi Higer ili Ikamerc kome u 90% slučajeva ne rade treća vrata. Ja mislim da su je dali Kosmaju jer vozila sa linija tipa 3A,41A moraju negde da rade, samo su tražili liniju žrtvu. Sve u svemu, nečuveno. :mad:
 
Šta je više ovo sa ovolikim mešanjem pogona? Trebalo bi da mogu da se preraspodele ravnomerno, da svaku liniju drži po jedan pogon.
 
Vrh