Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.644
- Pohvaljen
- 3.670
И 23 може да се подели, да НБГД ради укључења/искључења на Видиковцу.
Господине јел сам ја негде рекао да све од речи до речи што сте написали да није истина!? Само гледам ствари из друге перспективе (приватника у овом случају), ко се са ким договарао и за шта то није битно. Град треба да има јасан систем који важи за све и да буде орган који спроводи механизам контроле јавног превоза. Поздрав!@nikola novi bg
Nema potrebe za tim gospodine, jer ovde diskutujemo na ipak nekom dosta manje formalnom nivou. Ja baš ne spadam u struju koja odmah skače sa najvećim salvama kritika, al ti ga u pravdanju preteruješ. Radi se brzo, haotično, neorganizovano, i nemam šta da ne znam šta i ko sve stoji iza svog ovog tumbanja. Ne treba nam IQ Rowana Atkinsona za to. Ja i ne kažem da u svemu ovom nema pozitivnih stvari, al do sada način i red kojim se ovo sprovodi je na nivou dece predškolskog uzrasta. Prosto se stvari sile, od starosne granice, do raspodele linija, preko uvođenja novih a da ni postojeće nisu realizovane po planu, farbanje nakon nabavke vozila, uvođenje opreme za praćenje u ista, konvoji i kad za to nema opravdanja itd. Jedan opšti javašluk. Grad ovo ne sprovodi baš sam, jer nema teorije da nemaju dogovor sa svim ovim privatnicima, na šta apsolutno ukazuju i namontirani tenderi. Treba neko da trpi period od jedno pola godine njihovih igara i eksperimenata. 56 se konsolidovao kako tako, al za to im je trebalo jedno tri nedelje do mesec dana sigurno. Kao da su slali sondu na Mars, a ne puštali vozila u saobraćaj na ruti koja postoji jedno 40 godina.
Изгледа да нисте читали моју констатацију детаљно, није исто знати и потписати уговор са градом. Опрема нема везе са дисплејима и није истина да су Стрелини дипслеји накривљени.NE, NIJE SAMO GRAD KRIV! za ove tendere smo mi ovde na forumu znali pre godinu (i po) dana, a kamoli oni koji verovatno nešto mute (osnovane sumnje). uredno su kasnila vozila iako se donekle znalo čak i ko šta preuzima, a o vremenu preuzimanja da ni ne govorim. nije grad to izmišljao (raspored po linijama ko će gde), već su se oni interno konsultovali sa prevoznicima i pričali o tome i dogovorali mesecima unapred....
dosta više branjenja te mafije i te dobro razvijene korupcije. svi vidimo šta je ovde posredi, samo je problem što je nas 10-20 koji to vidimo, a njih ćoravih ili zavaranih milioni..
"Друга ствар тај исти град је дозволио такво селективно преузимање линија (што је на крају исапло и добро). Не само због кашњења или неоспосбољености нових возила и мањка возача код приватника, него и због техничких ствари попут дисплеја и гпс система, куповине карата итд.. Чак ни то није било довољно неким превозницима да пусте комплетно сервисрано ново возило и то је за осуду. Стрела је имала проблем (и не само они) са тим и тај се проблем још решава са гпс системом. "
zašto je jedan gsp, koji je već tad bio u raspadu, mogao da poruči autobuse ŠLJ klase koji su imali displeje i urađeno manje više sve osim GPSa, a naš divni omiljeni privatnik dobija svoje "state-of-the-art" Mercedeščiće bez pola opreme, te ugrađuje sam i to sa prilično tragičnim uspehom (svaki četvrti bus koji vidim ima nakrivljen(e) displej(e) a od ovih 400-500 ako se 100 vidi na mapi, secite mi glavu.
grad je to dozvolio jer potpisavši ugovor sa njima, znajući da nemaju drugi izbor jer neće imati ko/šta da vozi putnike...
ješćemo mi gloginje narednih 10 (a verujem i više godina)...a tek sa ovom farsom bez reda vožnje? srećno svima koliko vas god ima, a ja ću blago meni da se odselim u neku Jagodinu ili neki Kruševac gde nema ni korumpiranih privatnika, ni sveopštih haosa i kolapsa u saobraćaju, a ni ovako delikatno razvijenih muljačina na koje svi žmure na jedno oko. I TAD NEĆU KOMENTARISATI KAD NE BUDEM U BG.
Јел неко пропао због тога? Ваљда гсп као државана фирма треба да води рачуна о јавном превозу и ако им се додели неки задатак (лепљење налепница са именом града), ваљда ће то и спроводити на свим тим возилима била приватна или њихова.Šta traže privatni autobusi u garaži GSP-a?
Све си у праву, само једна мала назнака гсп има мањак зглобовних возила то смо сви свесни. Далеко од тога да на 35 не треба бити зглоб што да не, али наравно да треба бити на 27Е, 74 и 75 бар део као и на 35 и 37 линији. Гсп изгубио доста линија где су ишла соло возила што се види по тендерима од пре две године (100 зглобних) и овом сада за који се очекује долазак 150 (50 соло и 100 зглобова) нових аутобуса почетком 2025. године. Расписаће се тендер и од 250 нови возила о којима се још не зна ништа али то сада није ни битно. Временом ће доћи то на своје, бар верујем у то да ће поменуте линије постати бар делом зглобне.Skretanje o kom oni govore je skretanje u okretnicu Mirijevo 4. I pre par godina su to navodili kao razlog zbog kog ne mogu zglobovi na 27E, jer eto tek odjednom ne mogu, kao i na 74, s tim da na 74 i pošalju zgloba, pa ti kažu da ne može tu da ide, pa ga opet pošalju kroz koji dan. Prosipaju teške nebuloze, jer su na 27E i 74 Solarisi, Ik-218, Japanci, Ik-201 itd bez problema radili zaključno sa 31.12.2015.
Poenta je što im je 27E osuđena na solo režim kao i 75 i iz njima poznatih razloga ne žele to da menjaju. Imamo i primer 78 koja je vraćena GSP-u i idu isključivo solo autobusi. Od svih linija koje je GSP do sada preuzeo, samo 35 i 37 su dobile zglobove, i to na pola ili manje od pola polazaka. Inače, ko se seća, 35 je do dolaska Solarisa mahom bila solo linija, tačnije imala je sličan režim kao sada 75 po principu da su zglobovi povremeno upadali na onim polascima koje je GSP tad držao, ali ih je retko bilo u redovnom angažovanju. Znam da su zglobove slali najviše za zadušnice, a čak i kad su stigli Solarisi, oni su na 35 počeli da saobraćaju tek 01.09.2014. odnosno godinu dana nakon što su oni počeli da stižu u GSP.
Što se same DJP tiče, "stručni" kadar im je uglavnom preko veze zaposlen, bez ikakvog znanja o javnom prevozu, istoriji istog, tipovima vozila koja su radila na linijama itd. Primetno je da im se kadar dosta promenio od 2015. i ova sadašnja struka ne poseduje ni osnovna znanja o linijama i vidi se sa Marsa da nisu kročili u gradski prevoz.
Коначно критика и за гсп, а није да је ово први пут да је заслуже. Јел можда неко зна ком погону ће припасти нови отокари када стигну?Kosmaj na 74 pokazuje koliko je GSP bahat. Logičnije bi bilo da je su je dali Karaburmi, jer bi bio makar neki zglob na liniji. Bolje da su je dali privatniku, makar to bio Clc. Ne mogu da zamislim na šta će da liči kad se pojavi Higer ili Ikamerc kome u 90% slučajeva ne rade treća vrata. Ja mislim da su je dali Kosmaju jer vozila sa linija tipa 3A,41A moraju negde da rade, samo su tražili liniju žrtvu. Sve u svemu, nečuveno.
Заслужује бар за почетак 1/3 зглобова.74 i Kosmaj.....opet bez zglobova....neko baš ubija ovu liniju u pojam....
Две критике за гсп у кратком року, јел ме очи варају. Не знам дал је критика оправдана јер не користим линију 24.Koja glupost, na takvoj opterećenoj liniji jednokrilna vrata.
Druže...opusti se...ako voliš privatnika(e),nije to zabranjeno....ali nema potrebe da vodiš polemiku sa baš svakim članom ovog foruma,i da baš svakom moraš da odgovoriš....pusti nas malo da komentarišemo,a da ti ipak povredimo osećanja...jel nije problem....znači ako više volim GSP,hoće li pasti raketa u Ukrajinu...pitam za prijatelja...Господине јел сам ја негде рекао да све од речи до речи што сте написали да није истина!? Само гледам ствари из друге перспективе (приватника у овом случају), ко се са ким договарао и за шта то није битно. Град треба да има јасан систем који важи за све и да буде спроводи механизам контроле јавног превоза. Поздрав!
Изгледа да нисте читали моју констатацију детаљно, није исто знати и потписати уговор са градом. Опрема нема везе са дисплејима и није истина да су Стрелини дипслеји накривљени.
Зашто гсп купује аутобусе попут бмц и сад отокора то нема везе никакве са Стрелом, онс корсите мерцедесе на потезу 800 већ годинама. Нема шта да ти кажем ако мислиш да неће да функционишу ствари у Београду у напредним годинама, онда и треба да га напустиш пређеш у мирнији град. Поздрав!
Јел неко пропао због тога? Ваљда гсп као државана фирма треба да води рачуна о јавном превозу и ако им се додели неки задатак (лепљење налепница са именом града), ваљда ће то и спроводити на свим тим возилима била приватна или њихова.
Све си у праву, само једна мала назнака гсп има мањак зглобовних возила то смо сви свесни. Далеко од тога да на 35 не треба бити зглоб што да не, али наравно да треба бити на 27Е, 74 и 75 бар део као и на 35. Гсп изгубио доста линија где су ишла соло возила што се види по тендерима од пре две године (100 зглобних) и овом сада за који се очекује долазак 150 (50 соло и 100 зглобова) нових аутобуса почетком 2025. године. Расписаће се тендер и од 250 нови возила о којима се још не зна ништа али то сада није ни битно. Временом ће доћи то на своје, бар верујем у то да ће поменуте линије постати бар делом зглобне.
Коначно критика и за гсп, а није да је ово први пут да је заслуже. Јел можда неко зна ком погону ће припасти нови отокари када стигну?
Заслужује бар за почетак 1/3 зглобова.
Две критике за гсп у кратком року, јел ме очи варају. Не знам дал је критика оправдана јер не користим линију 24.
Još kad bi se setili da Karaburma (pored Novog Beograda) treba da šalje zglobove iz homogenog (isključivo zglobnog) voznog parka na najvažnije linije, a odbegli Mobilitas pokrije solo linije u tom delu grada u kojem se i nalazio pogon.Dobro je da na nekim linijama bude mešovito kao na 37. Npr sve linije raspodeliti blizini garaze kao npr 35 da radi nbgd polaske koji pocinju na bloku a 85 karaburma borcu.
Не волим више приватнике, шта више готивим гспDruže...opusti se...ako voliš privatnika(e),nije to zabranjeno....ali nema potrebe da vodiš polemiku sa baš svakim članom ovog foruma,i da baš svakom moraš da odgovoriš....pusti nas malo da komentarišemo,a da ti ipak povredimo osećanja...jel nije problem....znači ako više volim GSP,hoće li pasti raketa u Ukrajinu...pitam za prijatelja...
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Уз неку ознаку за зглобна возила могло би да се дода и неки филтер линија поготово због прометних станица, нешто као што постоји на мапама. Означиш линију или више њих и само ти за њих прикаже време доласка или број станица.Ako išta drugo, u ovom momentu bi bilo lepo da zglobne polaske obeleže prefiksom Z na aplikaciji/displejima i eventualno na vozilima tako da ako je iza 23 i 52, a nailazi za koji minut znam da li je Higer (37) ili Solaris (Z37).
Podržavam tvoj predlog za obeležavanje tipa busa na aplikaciji...svakako bi bilo korisno...Još kad bi se setili da Karaburma (pored Novog Beograda) treba da šalje zglobove iz homogenog (isključivo zglobnog) voznog parka na najvažnije linije, a odbegli Mobilitas pokrije solo linije u tom delu grada u kojem se i nalazio pogon.
Oterali izvor solo inventara sa malom mrtvom kilometražom, pojeli kapacitet za održavanje zglobnih sa malom mrtvom kilometražom. Puštaju šta stignu, kad stignu, gde stignu. Operisani od hijerarhijskog, metodičkog rešavanja problema, opšte discipline. Koji bolidi.
Po svaku cenu čuvaju istorijske kapacitete GSP-a koji su od dolaska privatnika 90-ih izgubili svaki smisao (čim su počeli da puštaju disproporcionalno veliki broj solo vozila GSP je trebalo da komasira ponuđen kapacitet povećanjem udela zglobnog voznog parka, nakon povlačenja puller zglobova ograničenjem solo samo na Kosmaj - hteo-ne hteo zahvaljujući odluci skupštine grada).
Ne, mora bar pola solo i on da ima pa to ti je. Ne daj bože samo da mu oduzmu 600 - oduzeli, ne daj bože 700 - oduzeli, ne daj bože 100, 300, 40, svakako oduzeli. Sad je jezgro mreže poslednje uporište tiranije nad nedužnim građanima. Treba im uvesti moratorijum posle Otokara za 25 i 26. Eventualno 32 i sl., a minibuse i paratranzit da otkače skroz. Ako igde treba pustiti privatnike to je tu.
Inače danas se vozio Solarisom drugi put na 37 od predaje GSP-u. Retko kad se u poslednje vreme 37 pojavi u razumnom vremenu, pogotovo Solaris, ali ovog puta (u vanvršnom periodu doduše) nije bio ni prazan ni krcat, baš kako treba u to vreme.
Planiram putovanje po tipu vozila tako da uglavnom ulazim u koji zglob prvi naiđe a da ne bude prepun (najčešće 23, retko 37, 52 isključivo ako idem ka trgu tako da u tom slučaju preskočim lutriju zvanu 37 bez indikatora zglobnog polaska na displeju/aplikaciji). Solo samo kad baš žurim, a ovako je pristojan samo nedeljom ujutru/uveče kada prevoz saobraća retko. Tu 58 dolazi kao 1 na 11. Za ostalo je solo autobus ništa drugo nego usiljen format koji ne reflektuje stvarne potrebe.
Ako išta drugo, u ovom momentu bi bilo lepo da zglobne polaske obeleže prefiksom Z na aplikaciji/displejima i eventualno na vozilima tako da ako je iza 23 i 52, a nailazi za koji minut znam da li je Higer (37) ili Solaris (Z37).
Isti prefiks se može koristiti i za trolejbus buster polaske tipa Z29 i Z41 u nedostatku trola (umesto A koji indicira vrstu pogona, ne i format drumskog vozila). Zavisno od linije tako obeleženi polasci mogu biti i kratki i produženi obrti, varijante ili drugi režim (ubrzan ili ekspres). Bitno je da se odvoje vozila.
Primetio sam da najduže čekam prevoz paradoksalno u Požeškoj, gde se najviše i nagutam izduvnih gasova čekajući nešto komotnije od konzerve sardina i ujedno po mnogo čemu atraktivnije od tramvaja. Pre dolaska Gomilaniš Ekspresa manje sam čekao samu 56 dole na Padini. Ovo je horor. Nit više vozila, nit manje KORISNIH vozila. To što prolazi ne znači da ću moći ili da uopšte treba da uđem.
Nemam ništa protiv toga da se šverceri guraju ako im ne smeta, ali ne mogu da prihvatim da ja koji plaćam kartu budem i nepravedno kažnjen za to.
Oni takoreći navodeći nadležne na "politiku minimalnih troškova" (koja uključuje i široku primenu solo vozila u minimalnoj specifikaciji) podstiču začarani krug ignorisanja potreba platiša koji bi da izdvoje više za bolju uslugu, onu koja obuhvata daleko više od novog voznog parka (kvalitet i kapacitet vozila, osoblja, infrastrukture za održavanje i neometano kretanje, obim primene mera u cilju bolje optimizacije rada sistema).
Odoh sad u krajnost, ali ne mogu da se oduprem gorčini koju osećam u poslednje vreme prema mnogo čemu u ovoj haotičnoj nazovi zemlji, pa i nadasve posustalom sistemu javnog prevoza u glavnom gradu.